Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 25.11.2019r. do godziny 8:30.
2. Ofertę wraz załącznikami należy złożyć w formie papierowej poprzez nadanie pocztą tradycyjną, kurierem lub dostarczenie osobiście do siedziby firmy ABAKUS Konsulting sp. z o.o. Sp.k. ul. Reformacka 8, 35-026 Rzeszów, w tytule wpisując, że oferta dotyczy projektu „Cała naprzód”.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina nadania oferty w placówce pocztowej/ firmie kurierskiej do siedziby Zamawiającego.
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty np. Poczty Polskiej (operator publiczny) lub innego operatora pocztowego lub przesyłki kurierskiej o zachowaniu terminu składania ofert decyduje data ( i godzina- jeżeli dotyczy) nadania przesyłki tj. data stempla pocztowego/data stempla nadania wraz z dokumentem potwierdzającym godzinę nadania przesyłki- jeżeli została ona nadana w dniu 25.11.2019r.. W przypadku wyboru przez Wykonawcę ww. sposobu dostarczenia oferty do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o nadaniu przesyłki, nazwie operatora, dacie i godzinie nadania i jej numerze, poprzez wysłanie e-mail na adres: r.zmuda@abakus-konsulting.pl o nadaniu przesyłki zawierającej ofertę najpóźniej do terminu składania ofert tj. do dnia 25.11.2019r.do godziny 8.30.
4. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Rafał Żmuda tel 608 331 280.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2019 r. o godzinie 11.00, w biurze Zamawiającego położonym w Rzeszowie: ABAKUS Konsulting sp. z o.o. Sp.k. ul. Reformacka 8, 35-026 Rzeszów.
6. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenie o zmianie albo o wycofaniu oferty winno być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
7. Wykonawca związany jest ofertą przez okres 60 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Rafał Żmuda
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Część A
Kurs zawodowy: Pracownik obsługi biurowej
Część B
Kurs zawodowy: Animator czasu wolnego
Część C
Kurs zawodowy: Animator czasu wolnego
Część D
Kurs zawodowy: Pracownik działu obsługi klienta
Część E
Kurs zawodowy: Specjalista ds. reklamy w mediach społecznościowych
Część F
Kurs zawodowy: Kelner
Część G
Kurs zawodowy: Cukiernik
Część H
Kurs zawodowy: Cukiernik
Część I
Kurs zawodowy: Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Miejscowość:
Rzeszów, Jasło, Mielec, Tarnobrzeg
Cel zamówienia
Wybór wykonawcy do realizacji kursów zawodowych na potrzeby realizacji przedmiotowego projektu.
Przedmiot zamówienia
Część A
Kurs zawodowy: Pracownik obsługi biurowej
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 80 h/gr,
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 2 osoby
Łączna liczba uczestników: 2 osoby
Okres realizacji kursu: listopad- grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Mielec.
Część B
Kurs zawodowy: Animator czasu wolnego
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 48 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 1 osoba
Łączna liczba uczestników: 1 osoba
Miejsce realizacji kursu: miasto Jasło.
Część C
Kurs zawodowy: Animator czasu wolnego
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 48 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 1 osoba
Łączna liczba uczestników: 1 osoba
Okres realizacji kursu: listopad- grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Mielec.
Część D
Kurs zawodowy: Pracownik działu obsługi klienta
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 64 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 7 osób
Łączna liczba uczestników: 7 osób
Okres realizacji kursu: listopad- grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Rzeszów.
Część E
Kurs zawodowy: Specjalista ds. reklamy w mediach społecznościowych
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 48 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 1 osoba
Łączna liczba uczestników: 1 osoba
Okres realizacji kursu: listopad – grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Mielec.
Część F
Kurs zawodowy: Kelner
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 50 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 1 osoba
Łączna liczba uczestników: 1 osoba
Okres realizacji kursu: listopad – grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Mielec.
Część G
Kurs zawodowy: Cukiernik
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 64 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 1 osoba
Łączna liczba uczestników: 1 osoba
Okres realizacji kursu: listopad – grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Jasło.
Część H
Kurs zawodowy: Cukiernik
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 64 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 1 osoba
Łączna liczba uczestników: 1 osoba
Okres realizacji kursu: listopad – grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Tarnobrzeg.
Część I
Kurs zawodowy: Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 80 h/gr.
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 1 osoba
Łączna liczba uczestników: 1 osoba
Okres realizacji kursu: listopad – grudzień 2019 r.
Miejsce realizacji kursu: miasto Jasło.
Inne wymagania dotyczące realizacji ww. kursów: Wykonawca musi zapewnić możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego, w tym celu na etapie składania oferty musi udokumentować dysponowanie odpowiednimi zasobami np. certyfikowanym egzaminatorem w zakresie tematycznym szkolenia, licencją na prowadzenie egzaminów zawodowych w danym obszarze lub innymi równoważnymi dokumentami potwierdzającymi możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego z uwzględnieniem ww. wymogów w zakresie walidacji i certyfikacji.
PEŁEN OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIE W ZAŁĄCZONYM ZAPYTANIU OFERTOWYM
Kod CPV
80530000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia zawodowego
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji umowy dotyczącej poszczególnych części przedmiotu zamówienia: w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do 30 grudnia 2019 r. – z uwzględnieniem terminów wskazanych w § 3 w ramach opisów poszczególnych części zamówienia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Wiedza i doświadczenie
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.
• w zakresie części A - I - Wykonawca ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany wykazać, że przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) co najmniej 3 szkolenia/ kursy zawodowe z zakresu tematycznego, na które Wykonawca złożył ofertę, a to:
- dla części A - co najmniej 3 szkolenia/kursy z branży administracji biurowej lub obsługi sekretariatu lub prac biurowych,
- dla części B, C - co najmniej 3 szkolenia/kursy z branży turystyki lub rekreacji lub opieki nad dziećmi,
- dla części D - co najmniej 3 szkolenia/kursy z zakresu obsługi klienta lub sprzedaży,
- dla części E - co najmniej 3 szkolenia/kursy z zakresu reklamy lub marketingu,
- dla części F - co najmniej 3 szkolenia/kursy z branży gastronomicznej lub obsługi restauracyjno- barowej,
- dla części G,H - co najmniej 3 szkolenia/kursy z branży gastronomicznej,
- dla części I - co najmniej 3 szkolenia/kursy z zakresu kadr i płac,
Potencjał techniczny
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej 1 trenerem posiadającym doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń/ kursów zawodowych:
- dla części A - co najmniej 300 godzin szkoleniowych w kursach z branży administracji biurowej lub obsługi sekretariatu lub prac biurowych,
- dla części B,C - co najmniej 200 godzin szkoleniowych w kursach z branży turystyki lub rekreacji lub opieki nad dziećmi,
- dla części D - co najmniej 200 godzin szkoleniowych w kursach z zakresu obsługi klienta lub sprzedaży,
- dla części E - co najmniej 200 godzin szkoleniowych w kursach z zakresu reklamy lub marketingu,
- dla części F - co najmniej 200 godzin szkoleniowych w kursach z branży gastronomicznej lub obsługi restauracyjno- barowej,
- dla części G, H - co najmniej 200 godzin szkoleniowych w kursach z branży gastronomicznej,
- dla części F - co najmniej 200 godzin szkoleniowych w kursach z zakresu kadr i płac,
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Dodatkowe warunki
5. Spełniają inne wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
6. Zaległości publicznoprawne wobec ZUS i US: Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty przez podmioty zalegające z płatnościami publicznoprawnymi wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Warunki zmiany umowy
1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych – rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w walucie polskiej (PLN).
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty w konsorcjum.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy warunkowej z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
8. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych PO WER na lata 2014 - 2020, mających wpływ na realizację umowy oraz zmian we wniosku o dofinansowanie projektu.
zmiany terminu i harmonogramu realizacji kursów zawodowych każdej z części szkoleń/kursów w ramach przedmiotu zamówienia i ich harmonogramu, w przypadku:
- decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.),
- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w zapytaniu ofertowym,
- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.),
- opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
- niezebrania wymaganej liczby uczestników szkoleń/kursów,
- opóźnień z przyczyn leżących po stronie uczestników projektu,
- rezygnacji uczestników projektu z uczestnictwa w projekcie lub z winy lub z przyczyn dotyczących uczestników projektu,
zmiany wynagrodzenia:
- zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
zmiany ilości godzin zegarowych szkoleń/kursów, grup szkoleniowych, ilości szkoleń/kursów w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia, w szczególności na skutek:
- konieczności wprowadzenia lub powstania zmian w realizacji projektu, zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
- ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych,
- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w zapytaniu ofertowym,
- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.),
- niezebrania wymaganej liczby uczestników szkoleń,
- rezygnacji uczestników projektu z uczestnictwa w projekcie lub z winy lub z przyczyn dotyczących uczestników projektu.
- z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
ostatecznej ilości godzin przeprowadzenia szkoleń/kursów w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
zmiany ilości grup szkoleniowych w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
zmiany ilości szkoleń/kursów w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia:
zmiany terminu płatności:
- w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom).
zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że ww. osoby spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
9. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Opracowany przez Wykonawcę program szkoleń zawodowych na które składana jest oferta (odpowiednio dla części A – I).
6. CV przynajmniej jednego trenera prowadzącego każde ze szkoleń/ kursów zawodowych w zakresie którego Wykonawca składa ofertę, potwierdzające posiadanie przez trenera anonsowanego do przeprowadzenia szkolenia odpowiedniego doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów/ szkoleń zgodnie z wymogami zapytania ofertowego stanowiące Załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi kompetencje zawodowe do przeprowadzenia szkolenia (m.in. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, kopie nadanych uprawnień itp.) oraz Załącznik nr 5 wraz z dokumentami potwierdzające posiadanie przez trenera anonsowanego przez Wykonawcę doświadczenia trenerskiego wykazanego w Załączniku nr 5 do zapytania ofertowego (np. referencje, umowy, protokoły odbioru usług) potwierdzające wskazane w wykazie doświadczenie trenerskie.
7. Opracowany samodzielnie przez Wykonawcę wykaz doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń zawodowych o tematyce z branży/ dziedziny jak szkolenia/ kursy zawodowe, na które Wykonawca złożył ofertę - tj. minimum 3 szkoleń zrealizowanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Wykaz musi zawierać zestawienie zrealizowanych kursów m.in. nazwę kursu, liczbę godzin objętych kursem, datę jego realizacji, nazwę organizatora kursu. Wskazane w wykazie kursy muszą zostać potwierdzone poprzez załączone dokumenty np. kopie dzienników zajęć lub referencje lub protokoły odbioru lub kopie FV itp.
8. Dokumenty potwierdzające możliwością przeprowadzenia przez Wykonawcę egzaminu zawodowego zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu tj. np. certyfikowanym egzaminatorem w zakresie tematycznym szkolenia, licencją na prowadzenie egzaminów zawodowych w danym obszarze lub innymi równoważnymi dokumentami potwierdzającymi możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego - dotyczy części A- I.
9. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) (wydruk pobrany z właściwej strony lub odpis aktualny KRS opatrzony pieczęcią Sądu) lub wydruk z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (wydruk pobrany z właściwej strony internetowej) wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów podlegających wpisowi do ww. rejestru/ewidencji.
10. Potwierdzenie wpisu do RIS (za zgodność z oryginałem lub wydruk komputerowy) - jeżeli wykonawca składa ww. dokument wraz z ofertą.
11. Pisemne oświadczenie pochodzące od trenera potwierdzające jego gotowość, dyspozycyjność i udział w realizacji zamówienia na które składana jest oferta.
12. Zaświadczenie o niezaleganiu w US i ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. Załącznik Nr 6 - Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze Wykonawcy/Wykonawców Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:
W ramach części A - I przedmiotu zamówienia:
I. Kryterium „Cena” – waga 80 %
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg poniższego wzoru. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru zamieszczonego poniżej, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofercie całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia w ramach części A lub B lub C lub D lub E lub F lub G lub H lub I, na którą Wykonawca złożył ofertę.
Wzór:
Sposób obliczania: najniższa cena brutto przedmiotu zamówienia /cena brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej x 80 pkt
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w ramach kryterium cena wynosi 80 pkt.
II. Kryterium „Elastyczność”
Elastyczność – waga 20 %
W ramach ww. kryterium zostaną przyznane punkty w skali od 0 do 20 pkt., przy czym:
– Wykonawca, który zadeklaruje możliwość bezkosztowego odwołania szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia – na co najmniej 6 dni przed ustalonym w harmonogramie terminie otrzyma 3 punkty.
– Wykonawca, który zadeklaruje możliwość bezkosztowego odwołania szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia – na co najmniej 5 dni przed ustalonym w harmonogramie terminie otrzyma 6 punkty.
– Wykonawca, który zadeklaruje możliwość bezkosztowego odwołania szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia – na co najmniej 4 dni przed ustalonym w harmonogramie terminie otrzyma 10 punktów.
– Wykonawca, który zadeklaruje możliwość bezkosztowego odwołania szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia – na co najmniej 3 dni przed ustalonym w harmonogramie terminie otrzyma 13 punktów.
– Wykonawca, który zadeklaruje możliwość bezkosztowego odwołania szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia – na co najmniej 2 dni przed ustalonym w harmonogramie terminie otrzyma 16 punktów.
– Wykonawca, który zadeklaruje możliwość bezkosztowego odwołania szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia – na co najmniej 1 dzień przed ustalonym w harmonogramie terminie otrzyma 20 punktów.
0 punktów w ramach kryterium elastyczność otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje możliwość bezkosztowego odwołania szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia – na co najmniej 7 dni przed ustalonym w harmonogramie terminie.
Ze względu na fakt, iż Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany terminu lub odwołanie usługi szkolenia z zakresu poszczególnej części od A do I przedmiotu zamówienia na 7 dni przed pierwotnie ustaloną datą realizacji tej usługi w danym dniu, Wykonawca nie może w ramach przedmiotowego kryterium określić terminu dłuższego. Określenie dłuższego terminu niż 7 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wykonawca deklarację bezkosztowego odwołania szkolenia przedstawia w formularzu ofertowym.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w ramach kryterium elastyczność wynosi 20 pkt.
Punkty uzyskane przez ofertę w zakresie części A - I w ocenie oferty w kryterium I Cena oraz kryterium II Elastyczność zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie oferty.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/ nie spełnia – na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w § 8 pkt 7 zapytania ofertowego. Z treści załączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia mającego na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
Nazwa
ABAKUS KONSULTING SP. Z O. O. SP. K.
Adres
35-026 Rzeszów
podkarpackie
, Rzeszów
Numer telefonu
178592668
Fax
177834263
NIP
8133545688
Tytuł projektu
Cała naprzód! Kompleksowy program wsparcia zawodowego dla osób młodych z województwa podkarpackiego
Numer projektu
POWR.01.02.01-18-0044/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1. ISOFT Grzegorz Lasek, ul. Piwonii 12, 35-604 Rzeszów, data wpłynięcia oferty: 22.11.2019r, cena oferty: część D zamówienia - 2300,00 zł / osobę, razem: 16 100,00 zł brutto
2. NOEZA Non-Profit Sp. z o.o., ul. Wiejska 31, 39-300 Mielec, data wpłynięcia oferty: 22.11.2019r, cena oferty: część A: 3200,00 zł/ osobę, razem: 6400,00 zł, część B: 2800,00 zł/ osobę, razem: 2800,00 zł, część C: 2800,00 zł/ osobę, razem: 2800,00 zł, część E: 3000,00 zł/ osobę, razem: 3000,00 zł, część F: 3200,00 zł/ osobę, razem: 3200,00 zł, część I: 3950,00 zł/ osobę, razem: 3950,00 zł.
W części G i H zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.