Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019 na wykonanie prac remontowych w lokalu przeznaczonym na Klub Malucha przy ul. Dworcowej 1 w Janikowie w województwie kujawsko-pomorskim

Data publikacji: 14.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-11-2019

Numer ogłoszenia

1217575

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty należy składać w formie pisemnej: osobiście lub listownie na adres: 1. KLUB DZIECIĘCY "FROGUŚ" 2. NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "FROGUŚ" JOANNA LOKS-WIŚNIEWSKA, ul. Wojska Polskiego 5, 88-100 Inowrocław lub drogą elektroniczną na adres mailowy: frogus.ino@gmail.com
Oferty przesłane drogą elektroniczną muszą być podpisane i przesłane w formie skanu.
2. Oferta składana w formie pisemnej osobiście lub listownie powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie prac remontowych”. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną wiadomość powinna być zatytułowana: „Oferta na wykonanie prac remontowych”.
3. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty.
4. Termin złożenia oferty: do 28.11.2019 r., do godz. 23:59:59.
5. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
6. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu powinno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

frogus.ino@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Joanna Loks-Wiśniewska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

606-821-143

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace remontowe obejmujące remont, adaptację i instalację wyposażenia w lokalu którego powierzchnia remontowana wynosi 66,28 m2 (w tym sala 53,5 m2, korytarz, szatnia, łazienka - pom. gospodarcze) przy ul. Dworcowej 1 w Janikowie, przeznaczonym na działalność Klubu Malucha utworzonego w ramach projektu „Klub Malucha Froguś w Janikowie - nowe miejsca, nowa jakość opieki i nowe wspaniałe perspektywy powrotu do pracy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Możliwa wizja lokalna w budynku po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: inowrocławski Miejscowość: ul. Dworcowa 1, 88-160 Janikowo

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

3. Celem zamówienia jest przystosowanie lokalu do wymogów określonych w rozporządzeniu dotyczącym wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal przeznaczonyna działalność Klubu Malucha, utworzonego w ramach projektu „Klub Malucha Froguś w Janikowie - nowe miejsca, nowa jakość opieki i nowe wspaniałe perspektywy powrotu do pracy”.

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe obejmujące remont, adaptację i instalację wyposażenia w lokalu którego powierzchnia remontowana wynosi 66,28 m2 (w tym sala 53,5 m2, korytarz, szatnia, łazienka - pom. gospodarcze) przy ul. Dworcowej 1 w Janikowie, przeznaczonym na działalność Klubu Malucha utworzonego w ramach projektu „Klub Malucha Froguś w Janikowie - nowe miejsca, nowa jakość opieki i nowe wspaniałe perspektywy powrotu do pracy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

• 54000000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
• 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
• 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

Harmonogram realizacji zamówienia

4. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie w Formularzu oferty oraz wydruk/kserokopia dokumentu rejestrowego (CEiDG, KRS, itp.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcow w treści Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu. W sytuacji powstania niezgodności w wynikach kontroli ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania.
Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków udziału, zostaną odrzuceni z postępowania.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
Dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcow w treści Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu. W sytuacji powstania niezgodności w wynikach kontroli ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania.
Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków udziału, zostaną odrzuceni z postępowania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
Nie znajdują się w stanie likwidacji bądź upadłości oraz nie jest prowadzone wobec nich postępowanie naprawcze – ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcow w treści Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu. W sytuacji powstania niezgodności w wynikach kontroli ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania.
Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków udziału, zostaną odrzuceni z postępowania.

Dodatkowe warunki

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

1. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy.
2. Jeżeli cena złożonej oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do podmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetyczna ceny wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów mających wpływ na wysokość ceny.
3. Okres związania ofertą wynosi nie mniej niż 30 dni od dnia wyznaczonego na ostatni dzień składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.

Warunki zmiany umowy

1. W wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę. Termin podpisania umowy: w ciągu 30 dni od dnia rozstrzygnięcia wyboru wykonawcy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z powodu:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ
na realizację przedmiotu umowy,
b) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
c) zmiany zakresu niezbędnych pracy do realizacji zamowienia.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. W przypadku zmian skutkujących zwiększeniem wartości zamówienia, wartość zamówienia po zmianie nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonego w umowie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim. Wszystkie strony oferty i załączników muszą być ponumerowane i parafowane. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę upoważnianą przez Wykonawcę. Kopie dokumentacji przedkładanej przez Wykonawcę powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione.
2. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
a) Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
b) Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,
c) Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
Oferta bez załącznika nr 3 zostanie odrzucona.
3. Do oferty należy dołączyć aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert) odpis lub wydruk z właściwego rejestru/centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeśli dotyczy) i upoważnienie do reprezentowania firmy dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż upoważniona do reprezentowania firmy, zgodnie z dokumentem rejestrowym). Załączone do oferty kopie dokumentów/wydruki powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu liczbę punktów przyznanych w oparciu o kryterium „cena” – maks. 100 pkt (waga 100%):
Cenę brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia.
Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone według wzoru:
C = (Cmin : Cof) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Cof – cena badanej oferty.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania wyżej wymienionych powiązań (według wzoru z załącznika nr 3).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

1 KLUB DZIECIĘCY "FROGUŚ" 2 NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "FROGUŚ" JOANNA LOKS-WIŚNIEWSKA

Adres

Wojska Polskiego 5

88-100 Inowrocław

kujawsko-pomorskie , inowrocławski

Numer telefonu

606821143

NIP

5561533676

Tytuł projektu

Klub Malucha Froguś w Janikowie - nowe miejsca, nowa jakość opieki i nowe wspaniałe perspektywy powrotu do pracy.

Numer projektu

RPKP.08.04.02-04-0019/19-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE "REMGRES" Olubiński Rafał, Kościelec 112, 88-170 Pakość. Oferta wpłynęła 28.11.2019 r., cena 65000,00 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 914