Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Anulowane
Treść ogłoszenia została zmieniona
Dołączono brakujący załącznik zapytania ofertowego.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć:
a) pocztą na adres: Związek Organizacji Pomocowych, ul. Herberta 3, 66-400 Gorzów Wlkp.
b) ofertę można składać osobiście od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 do 14.00, w siedzibie Związku Organizacji Pomocowych, ul. Herberta 3, 66-400 Gorzów Wlkp.
c) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z adresem Wykonawcy (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) z dopiskiem:
„Dotyczy: zakupu i dostawy sprzętu rehabilitacyjnego”
Termin składania ofert upływa w dniu: 26.11.2019 r. o godz. 12.00
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert lub oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Elżbieta Kireńko Adres mailowy: biuro@zopgorzow.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel. 603 038 783
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy: zakupu i dostawy sprzętu rehabilitacyjnego do potrzeb przeprowadzenia rehabilitacji medycznej
w ramach projektu „Od sprawności do aktywności” Oś Priorytetowa 6. Regionalny rynek pracy dla Działania 6.7. Profilaktyka i rehabilitacja zdrowotna osób pracujących i powracających do pracy oraz wspieranie zdrowych i bezpiecznych miejsc pracy, jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Gorzów Wielkopolski
Miejscowość:
Gorzow Wlkp.
Cel zamówienia
Przedmiotem i celem zamówienia jest zakup i dostawa wskazanego w poniższym zestawieniu sprzętu rehabilitacyjnego do prawidłowej realizacji przeprowadzenia rehabilitacji medycznej w ramach projektu „Od sprawności do aktywności”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakupu i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego:
• Aparat Combi do terapii falami uderzeniowymi z laserem wysokoenergetycznym IV klasy o mocy 7W i długości fali 810/980 - 1 szt.;
• Diatermia krótkofalowa typu „teraplus” 1 szt..
• Kozetka sterowana elektrycznie – 1 szt.
• Aero-step – 1 szt.
• Rolka – 1 szt.
• Taśma gimnastyczna typu TRX– 1 szt.
• Taśma gimnastyczna – typu Thera Band – 1 szt.
• Taśma gimnastyczna - typu Thera Band Loop – 1 szt.
• Obciążniki – 4 szt.
• Bieżnia elektryczna – 1 szt.
• Lampa typu Sollux statyw – 1 szt.
• Lampa typu Sollux stołowa – 1 szt.
• Piłka typu Bosu – 2 szt.
• Piłki gimnastyczne – 4 szt.
Kod CPV
33190000-8
Nazwa kodu CPV
Różne urządzenia i produkty medyczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia biegnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019.
Miejsce dostarczenia zamówienia: Związek Organizacji Pomocowych; 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Herberta 3
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów,
Cena brutto * 60% 60 pkt
Gwarancja 40% 40pkt
• Cena
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (Cmin/Cof)x80 punktów,
gdzie :
Cmin – najniższa cena spośród ofert,
Cof – cena podana w ofercie.
• Gwarancja
Kryterium „Gwarancja” (G)
Zasady przyznawania punktów w kryterium „Gwarancja”
Punkty w tym kryterium będą przyznawane wg zasady:
- gwarancja 24 miesięcy – 0 pkt,
- gwarancja 36 miesięcy – 20 pkt
- gwarancja powyżej 36 miesiące – 40 pkt.
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów za kryteria „Cena oferty” , Gwarancja ” zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
5. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Jeżeli w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o poprawieniu omyłki, o której mowa
w ust. 5 lit. c, Wykonawca nie zgodzi się na poprawienie tej omyłki, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Nazwa
ZWIĄZEK ORGANIZACJI POMOCOWYCH
Adres
66-400 Gorzów Wielkopolski
lubuskie
, Gorzów Wielkopolski
Numer telefonu
603038783
NIP
5993206671
Tytuł projektu
Od sprawności do aktywności
Numer projektu
RPLB.06.07.00-08-0006/19-00