Strona główna
Logo unii europejskiej

Generalne wykonawstwo w zakresie remontu, docieplenia wraz z instalacją klimatyzatorów oraz zagospodarowania terenu w budynku żłobka przy ul. Kazimierza Sosnkowskiego 3 w Opolu

Data publikacji: 10.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-11-2019

Numer ogłoszenia

1216778

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub poprzez e-mail.
W przypadku złożenia oferty:
a) OSOBIŚCIE:
należy ją złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu ofertowym wraz z wymaganymi załącznikami
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„GENERALNE WYKONAWSTWO W ZAKRESIE projektu pn. " Inwestycja w infrastrukturę i wyposażenie żłobka Kolorowe Dzieci w Opolu” w siedzibie Zamawiającego ŻŁOBEK "KOLOROWE DZIECI" S.C.
KATARZYNA GANSKE, JOANNA GAWRON, ul. Kazimierza Sosnkowskiego 3, 45-273 Opole
najpóźniej do dnia 25 listopada 2019 r. do godziny 17:00 – decyduje datawpływu.
b) POCZTĄ TRADYCYJNĄ:
należy ją złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu ofertowym wraz z wymaganymi załącznikami
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„GENERALNE WYKONAWSTWO W ZAKRESIE projektu pn. " Inwestycja w infrastrukturę i wyposażenie żłobka Kolorowe Dzieci w Opolu” i nadać pocztą na adres siedziby Zamawiającego ŻŁOBEK "KOLOROWE DZIECI" S.C. KATARZYNA GANSKE, JOANNA GAWRON, ul. Kazimierza Sosnkowskiego 3, 45-273 Opole najpóźniej do dnia 25 listopada 2019 r. do godziny 17:00 decyduje data stempla pocztowego. Informację o nadaniu przesyłki pocztą należy obowiązkowo przekazać na adres e-mail: katarzynaganske@gmail.comdo dnia 25 listopada 2019 r. do godziny 24:00.
c) POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ:
należy ją złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu ofertowym wraz z wymaganymi załącznikami poprzez zeskanowanie podpisanych dokumentów oraz przesłanie ich na adres katarzynaganske@gmail.com do dnia 25 listopada 2019 r. do godziny 17:00z tematem wiadomości: „GENERALNE WYKONAWSTWO W ZAKRESIE projektu pn. " Inwestycja w infrastrukturę i wyposażenie żłobka Kolorowe Dzieci w Opolu”
• Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 26 listopada 2019 r. o godzinie 17:00 w miejscu siedzibie Zamawiającego. Termin otwarcia ofert zostanie przesunięty, jeśli do tego dnia Zamawiający nie otrzyma wszystkich ofert złożonych poprzez pocztę tradycyjną, o których wysłaniu został poinformowany poprzez wiadomość elektroniczną we wskazanym wyżej terminie.
• Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania;
• Oferta powinna być sporządzona trwałą czytelną techniką w języku polskim, w sposób poprawny
rachunkowo;
• Oferta powinna zawierać wszystkie wskazane w wymaganiach załączniki, tj. szczegółowy kosztorys
ofertowy robót instalacyjnych i budowlanych; szczegółową specyfikację oferowanych klimatyzatorów; wykaz prac budowlanych lub instalacyjnych wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat kalendarzowych;
• Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w krajowym rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną;
• W ofercie należy podać:
a) ryczałtową kwotę netto w PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia w PLN, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia a także wartość poprawnie obliczonego podatku VAT;
b) termin gwarancji w miesiącach.
W formularzu oferty zawarto oświadczenia, których podpisanie stanowi warunek udziału w postępowaniu.
• Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
• Każdy z Wykonawców składa jedną ofertę,
Informacje dodatkowe
• Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
• Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

katarzynaganske@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Ganske

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

606 234 864

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest generalne wykonawstwo w zakresie remontu, docieplenia i zagospodarowania terenu oraz instalacji klimatyzatorów istniejącego budynku żłobka przy ul. Kazimierza Sosnkowskiego 3 w Opolu.
W załączeniu do niniejszego zapytania ujęto:
1) Szczegółową specyfikację prac zawierającą przedmiary robót;

Zamawiający zaprasza także do zapoznania się ze stanem budynku w formie wizji lokalnej, która jest możliwa w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 – 17.00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu.
Informuje się również, iż przedmiot zamówienia jest objęty współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata2014-2020 w związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do zasad promocji projektów dla beneficjentów RPO WO na lata 2014-2020, zgodnie z aktualnymi wytycznymi, w szczególności do stosowania logotypów i zapisów informujących o fakcie współfinansowania projektu ze środków RPO WO 2014-2020 na wszystkich publikacjach wykorzystujących wykonany przedmiot umowy, a także na korespondencji dotyczącej przedmiotu umowy.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: opolskie Powiat: Opole Miejscowość: Opole

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie remontu, docieplenia wraz z instalacją klimatyzatorów oraz zagospodarowania terenu w budynku żłobka przy ul. Kazimierza Sosnkowskiego 3 w Opolu

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest generalne wykonawstwo w zakresie remontu, docieplenia wraz z instalacją klimatyzatorów oraz zagospodarowania terenu w budynku żłobka przy ul. Kazimierza Sosnkowskiego 3 w Opolu

Roboty budowlano-montażowe i instalacyjne:
1. Docieplenie elewacji wg załączonych przedmiarów robót
2. Wykończenie elewacjiwg załączonych przedmiarów robót
3. Zagospodarowanie terenuwg załączonych przedmiarów robót
4. Dostawa i montaż klimatyzatora: 1 kompletu klimatyzatorów o parametrach:
jeden komplet składa się z 2 sztuk klimatyzatorów - do każdej sali pobytu dzieci - parametry i dane techniczne: Wydajność: chłodzenie kW 20,0 grzanie kW 22,4; Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) -/51/54/54; Poziom mocy akustycznej dB(A) 77; Przepływ powietrza chłodzenie m3/h 3570/3960/396; JEDNOSTKA ZEWNĘTRZNA: Pobór mocy grzanie kW 7,0; chłodzenie kW 7,4 EER/COP 2,7/3,2; Klasa energetyczna D/D; Poziom ciśnienia akustycznego (noc) dB(A) 55(51); Poziom mocy akustycznej dB(A) 74; Przepływ powietrza chłodzenie m3/h 6900

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Przedmiot zamówienia objęty jest następującymi kodami zamówień wg słownika CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4- Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą.
Planowany termin rozpoczęcia prac - styczeń 2020.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji uzasadnionej protokołem konieczności .

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywaniadziałalności objętej przedmiotem zamówienia;
Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia oferenta.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,w szczególności w okresie ostatnich dwóch lat kalendarzowych podmiot wykonał roboty budowlane lub instalacyjne o wartości min. 100.000,00 tys. zł netto. Wykaz wykonanych prac, zawierający adres inwestycji,datę wykonania oraz wartość netto w zł powinien stanowić załącznik do złożonej oferty;
Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia oferenta.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować na dzień rozpoczęcia prac odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia;Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia oferenta.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować na dzień rozpoczęcia prac osobami/osobą zdolną do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia oferenta.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w swojej ofercie wskażą minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia jako 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Oferty nie spełniające tego warunku zostaną odrzucone. Ponadto informuje się, że maksymalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia podlegający ocenie wynosi 144 miesiące od dnia odbioru końcowego. Oferty zawierające dłuższy okres nie będą odrzucone, lecz oceniano w taki sposób, jakby okres ten wynosił 144 miesiące.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy nie są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tj. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia oferenta.

Warunki zmiany umowy

Przewidywany termin podpisania umowy z wybranym wykonawca to grudzień 2019 r.
Zmiana umowy może dotyczyć wartości lub stawki podatku VAT, jeśli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana stosownych uregulowań prawnych w tym zakresie.
Przewidywany termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy to 31.12.2020 r. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności w sytuacjach niezależnych od wykonawcy, z powodu niesprzyjających warunków pogodowych, gdyby dalsza realizacja prac budowlanych mogła spowodować niekorzystne dla obiektu konsekwencje, w sytuacji przedłużających się procedur związanych z niezbędnymi pozwoleniami, z przyczyn związanych z procedurami rozliczenia dofinansowania inwestycji ze środków RPO WO 2014-2020, innych sytuacji uzasadnionych protokołem konieczności.Zmiana umowy wymagać będzie formy pisemnej.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy wraz z zawartym zbiorem oświadczeń:
a) odnośnie elementów składowych oferowanej ceny;
b) odnośnie zapoznania się z przedmiotem zamówienia;
c) odnośnie akceptacji warunków umowy oraz terminu związania ofertą;
d) odnośnie posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia;
e) odnośnie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
f) odnośnie posiadania odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania
zamówienia;
g) odnośnie braku powiązań z Zamawiającym;
2. szczegółowy kosztorys ofertowy robót instalacyjnych i budowlanych;
3. Szczegółowa specyfikacja klimatyzatorów
4. wykaz prac budowlanych lub instalacyjnych wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat kalendarzowych zawierający adres inwestycji, datę wykonania oraz wartość netto w zł;

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na roboty uzupełniające w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zakres wskazanych robót musi wynikać ze sporządzonego i zatwierdzonego protokołu konieczności wystąpienia robót, natomiast warunki udzielenia zamówienia muszą być równoważne do warunków zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert, przyjętym przez Zamawiającego są:
• Cena ryczałtowa netto za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga kryterium: 70 %
Wykonawca wykaże cenę ryczałtową ………...……zł netto za wykonanie zamówienia
• Okres gwarancji wykonanych prac: ………..…. (liczony w miesiącach)
- waga kryterium: 30 %
• Oferty oceniane będą według poniższego wzoru:
P = (Cmin : Cb) x 70 + (Tb:Tmax) x 30

Gdzie:
P- ilość punktów,
Cmin – cena najniższa z spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena badanej oferty,
Tmax – termin najdłuższej gwarancji wykonanych prac spośród ofert nieodrzuconych,
Tb – termin gwarancji wykonanych prac oferty badanej.
Przy czym zastrzega się, iż minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od
dnia odbioru końcowego. Oferty nie spełniającego tego warunku zostaną odrzucone. Ponadto informuje się,
że maksymalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia podlegający ocenie wynosi 144 miesiące od
dnia odbioru końcowego. Oferty zawierające dłuższy okres nie będą odrzucone, lecz oceniano w taki sposób,
jakby okres ten wynosił 144 miesiące.
• Oferta, która uzyska największą ilość punktów (P), będzie dla Zamawiającego ofertą najkorzystniejszą.
• Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert uzyskały taką samą punktację, wówczas Zamawiający wezwie tych wykonawców do złożenia w
wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny w
ofercie pierwotnej.
• Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, w którym
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówił podpisania umowy lub gdyby
podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych niezależnych przyczyn.
Opis sposobu oceny spełniania warunków:
Ocenia się, czy złożona oferta zawiera:
a) odniesienie się do wszystkich wymienionych warunków udziału w postępowaniu w formie oświadczeń;
b) odniesienie się do wszystkich kryteriów oceny oferty;
c) oświadczenie dot. braku powiązań kapitałowych i osobowych.
• Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona przy wyborze.
• Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź uzupełnień braków formalnych, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych,niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie 2 dni od zawiadomienia, Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie poprawek – oferta jego w takim przypadku podlega odrzuceniu

Wykluczenia

Z postępowania zostaną wykluczeni oferenci, którzy:
1. w swojej ofercie wskażą termin gwarancji krótszy niż 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego;
2. nie spełniają któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu.
3. nie złożą oferty w sposób wskazany w zapytaniu
4. złożą ofertę po terminie wskazanym w zapytaniu'
Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK "KOLOROWE DZIECI" S.C. KATARZYNA GANSKE, JOANNA GAWRON

Adres

Kazimierza Sosnkowskiego 3

45-273 Opole

opolskie , Opole

Numer telefonu

606234864

NIP

7543155897

Tytuł projektu

Inwestycja w infrastrukturę i wyposażenie żłobka Kolorowe Dzieci w Opolu

Numer projektu

RPOP.10.01.02-16-0005/18-00

Inne źródła finansowania

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwooju Regionalnego w ramach RPO WO 2014-2020 oraz ze środków własnych Inwestora

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Oferent:
nazwa: Zakład Remontowo-Budowlany Dariusz Segiet
adres: Stare Budkowice, ul. Targowa 56, 46-030 Murów

Oferta wpłynęła w dniu 25 listopada 2019 r.
Cena netto oferty 231.447,70 zł.
Cena brutto oferty 284.680,67 zł.
Liczba wyświetleń: 546