Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Usunięto w zakresie przedmiotu zamówienia ppkt h).
Dokonano zmiany terminu składania ofert na dzień 04.12.2019r.
Miejsce i sposób składania ofert
a. Ofertę w 1 egzemplarzu (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w: „Zielonogórskich Wodociągach i Kanalizacji” Sp. z o.o.; ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra; kancelaria, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 04.12.2019r. do godz. 12:00
b. Wykonawca powinien zapakować ofertę w jednej nieprzezroczystej kopercie lub innym nieprzezroczystym opakowaniu, którą należy opisać następująco:
Oferta w postępowaniu pn.: Nadzór autorski dla Zadania „Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Zielona Góra w zakresie instalacji fermentacji osadów ściekowych wraz z wykorzystaniem biogazu oraz układem kogeneracji”.
Nie otwierać przed dniem: 04.12.2019r., godz. 12:15.
c. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w „Zielonogórskich Wodociągach i Kanalizacji” Sp. z o.o.; ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra; pokój nr 105 (sala konferencyjna) w dniu 04.12.2019r. o godz. 12:15.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Sterna
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej pełnienie nadzoru autorskiego w ramach realizacji Kontraktu: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Zielona Góra w zakresie instalacji fermentacji osadów ściekowych wraz z wykorzystaniem biogazu oraz układem kogeneracji” (zadanie jest realizowane wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”). Pełnienie nadzoru autorskiego sprawowane będzie na zasadach określonych w Prawie budowlanym z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. z 2019r., poz. 695 z późn. zm.), w tym w szczególności zgodnie z normami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i rzetelnej praktyki zawodowej.
Kontrakt realizowany jest na terenie oczyszczalni ścieków dla Miasta Zielona Góra położonej w Zielonej Górze przy ul. Łężyca – Sportowa.
2) Dokumentacja w zakresie obecnie realizowanego zadania stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (Część III – OPZ).
3) Świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru autorskiego będzie obejmować w szczególności:
a) nadzór autorski nad zgodnością wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem budowlanym oraz projektem wykonawczym (zwaną dalej Dokumentacją), m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń;
b) wyjaśnianie wątpliwości uczestnikom procesu budowlanego powstałych w toku realizacji robót dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań;
c) opiniowanie wnioskowanych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w szczególności tak aby zakres ewentualnie wprowadzonych zmian nie spowodował zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
d) ocenę wraz z uzasadnieniem charakteru zmian projektowych – jako istotne lub nieistotne w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane;
e) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu – na wezwanie Zamawiającego;
f) udział w radach budowy, naradach i komisjach technicznych, odbiorach zanikowych, próbach instalacji i procedurach rozruchu oraz w odbiorach częściowych i końcowym – na wezwanie Zamawiającego;
g) opiniowanie oświadczenia Kierownika Budowy o wykonaniu inwestycji zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę (zgodnie z art. 57 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane) - na opracowanie opinii wyznacza się termin do 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po dniu otrzymania zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
4) Wykonawca będzie wykonywał swoje usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji Kontraktu na roboty oraz okresie zgłaszania wad do Kontraktu, a także w sposób wynikający z tego Kontraktu.
5) W celu realizacji Przedmiotu Umowy przyjęto:
a) 50 nadzorów miejscowych;
b) 20 nadzorów zamiejscowych.
Za pełnienie nadzoru miejscowego uważa się wykonanie wszelkich niezbędnych czynności przez Projektanta w ramach nadzorowanego Kontraktu w biurze Projektanta oraz na terenie budowy położonej w odległości do 30 km od siedziby biura Projektanta.
Za pełnienie nadzoru zamiejscowego uważa się wykonanie wszelkich niezbędnych czynności przez Projektanta w ramach nadzorowanego Kontraktu na terenie budowy położonej w odległości powyżej 30 km od siedziby biura Projektanta.
Jednorazowe wykonanie czynności nadzoru przez Projektanta obejmuje m.in. czynności określone w ust. 3) oraz wszelkie niezbędne elementy takie jak: przygotowanie materiałów do pełnienie nadzoru, czas przejazdu z siedziby jednostki projektowania na budowę i z powrotem, czas pobytu na budowie, załatwienie spraw związanych z nadzorem.
Ostateczna ilość przeprowadzonych nadzorów, a co za tym idzie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu pełnienia nadzoru autorskiego zależeć będzie od faktycznej ilości przeprowadzonych czynności nadzoru autorskiego potwierdzonych kartami nadzoru.
6) Wartość Kontraktu wynosi 38 750 000,00 PLN netto; Czas na Ukończenie do dnia: 30.09.2021r. + 28 dni na wydanie Świadectwa Przejęcia, Okres zgłaszania wad – 2 lata od daty wydania Świadectwa Przejęcia dla całości robót, tj. orientacyjny termin sprawowania nadzoru do dnia: 27.10.2023r.
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia Wykonawcy robót budowlanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowanych, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem, których wartość nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą objęte pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach niniejszego zamówienia.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Zielona Góra
Miejscowość:
Zielona Góra - Łężyca
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest realizacja usługi obejmującej pełnienie nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Zielona Góra w zakresie instalacji fermentacji osadów ściekowych wraz z wykorzystaniem biogazu oraz układem kogeneracji”.
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej pełnienie nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Zielona Góra w zakresie instalacji fermentacji osadów ściekowych wraz z wykorzystaniem biogazu oraz układem kogeneracji”. Pełnienie nadzoru autorskiego sprawowane będzie na zasadach określonych w Prawie budowlanym z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. z 2019r., poz. 695 z późn. zm.), w tym w szczególności zgodnie z normami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i rzetelnej praktyki zawodowej.
Kontrakt realizowany jest na terenie oczyszczalni ścieków dla Miasta Zielona Góra położonej w Zielonej Górze przy ul. Łężyca – Sportowa.
2) Dokumentacja w zakresie obecnie realizowanego zadania stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (Część III – OPZ).
3) Świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru autorskiego będzie obejmować w szczególności:
a) nadzór autorski nad zgodnością wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem budowlanym oraz projektem wykonawczym (zwaną dalej Dokumentacją), m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń;
b) wyjaśnianie wątpliwości uczestnikom procesu budowlanego powstałych w toku realizacji robót dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań;
c) opiniowanie wnioskowanych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w szczególności tak aby zakres ewentualnie wprowadzonych zmian nie spowodował zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
d) ocenę wraz z uzasadnieniem charakteru zmian projektowych – jako istotne lub nieistotne w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane;
e) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu – na wezwanie Zamawiającego;
f) udział w radach budowy, naradach i komisjach technicznych, odbiorach zanikowych, próbach instalacji i procedurach rozruchu oraz w odbiorach częściowych i końcowym – na wezwanie Zamawiającego;
g) opiniowanie oświadczenia Kierownika Budowy o wykonaniu inwestycji zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę (zgodnie z art. 57 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane) - na opracowanie opinii wyznacza się termin do 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po dniu otrzymania zgłoszenia żądania przez Zamawiającego;
h) w przypadku określenia przez Wykonawcę zmian, jako istotne w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane, opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej - w terminie ustalonym przez strony.
4) Wykonawca będzie wykonywał swoje usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji Kontraktu na roboty oraz okresie zgłaszania wad do Kontraktu, a także w sposób wynikający z tego Kontraktu.
5) W celu realizacji Przedmiotu Umowy przyjęto:
a) 50 nadzorów miejscowych;
b) 20 nadzorów zamiejscowych.
Za pełnienie nadzoru miejscowego uważa się wykonanie wszelkich niezbędnych czynności przez Projektanta w ramach nadzorowanego Kontraktu w biurze Projektanta oraz na terenie budowy położonej w odległości do 30 km od siedziby biura Projektanta.
Za pełnienie nadzoru zamiejscowego uważa się wykonanie wszelkich niezbędnych czynności przez Projektanta w ramach nadzorowanego Kontraktu na terenie budowy położonej w odległości powyżej 30 km od siedziby biura Projektanta.
Jednorazowe wykonanie czynności nadzoru przez Projektanta obejmuje m.in. czynności określone w ust. 3) oraz wszelkie niezbędne elementy takie jak: przygotowanie materiałów do pełnienie nadzoru, czas przejazdu z siedziby jednostki projektowania na budowę i z powrotem, czas pobytu na budowie, załatwienie spraw związanych z nadzorem.
Ostateczna ilość przeprowadzonych nadzorów, a co za tym idzie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu pełnienia nadzoru autorskiego zależeć będzie od faktycznej ilości przeprowadzonych czynności nadzoru autorskiego potwierdzonych kartami nadzoru.
Kod CPV
71248000-8
Nazwa kodu CPV
Nadzór nad projektem i dokumentacją
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia:
Terminem rozpoczęcia wykonywania zamówienia przez Wykonawcę będzie data podpisania Umowy na Usługi.
Termin zakończenia wykonania Umowy na Usługi jest terminem zakończenia okresu zgłaszania wad nadzorowanego kontraktu na roboty, tj. orientacyjny termin sprawowania nadzoru do dnia: 27.10.2023r.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zdolności zawodowej (w zakresie personelu), tj. do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę niżej wymienione osoby:
Wykonawca wykaże do uczestnictwa w wykonywaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
Ekspert 1. Projektant w branży technologicznej, niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń.
Ekspert 2. Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej, niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń.
Ekspert 3. Projektant w branży elektrycznej, niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania z zakresu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga aby wykazane osoby posiadały doświadczenie w projektowaniu podobnych obiektów i instalacji jak objętych Dokumentacją dla nadzorowanego zadania.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
a) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016r. poz.65).
Wszystkie osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia tłumacza języka polskiego.
W sytuacjach wyjątkowego natężenia realizowanych robót oraz wynikających z nich konieczności ich obsługi oraz w sytuacji awarii, katastrofy budowlanej lub innego zagrożenia – zespół Nadzoru autorskiego będzie pracował stosownie do okoliczności.
Określone wyżej warunki udziału w postępowaniu należy traktować jako minimalne poziomy zdolności Wykonawcy, które nie definiują całości zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
Dodatkowe warunki
Nie podlega wykluczeniu z postępowania.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, którzy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
• o którym mowa, w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2019r. poz. 1579) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1495),
• o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
• skarbowe,
• o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę
w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonywująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba
że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015r. poz. 233, z późn. zm.).
3) Zamawiający dokona oceny wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w punkcie 2)1. ppkt a) – k) i m) na podstawie następującego dokumentu złożonego przez Wykonawcę:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia prze dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
4) Zamawiający dokona oceny wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w pkt. 2)1. ppkt l) na podstawie następującego dokumentu złożonego przez Wykonawcę:
a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania Ofertowego (udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.zwik.zgora.pl/przetargi/zamowienia-publiczne-z-udzialem-srodkow-ue/).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów / oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania Ofertowego (udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.zwik.zgora.pl/przetargi/zamowienia-publiczne-z-udzialem-srodkow-ue/).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej Oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: Cena netto (C) - 100%.
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena bez podatku VAT podana
w formularzu oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
Pi(C) = (Cmin : Ci) * 100 pkt.
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co – cena oferty ocenianej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Nazwa
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
Adres
65-120 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684519 300-3
Fax
684519 340
NIP
1040000159
Tytuł projektu
Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0215/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego we Wrocławiu Sp. z o.o.
ul. Opolska 11-19 lok. 1, 52-010 Wrocław
Data złożenia oferty: 28.11.2019r.
Cena oferty: 110 700,00 zł (z VAT),