Strona główna
Logo unii europejskiej

Pełnienie funkcji logopedy w żłobku "Przystanek Bobaska"

Data publikacji: 07.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-11-2019

Numer ogłoszenia

1215667

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

W formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres:
Prosperus Aleksandra Wągrowska
ul. Broniewskiego 4/24
87-100 Toruń
pn – pt w godzinach od 8.00 do 15.30
W formie elektronicznej w postaci skanu podpisanej oferty wraz z wymaganymi załącznikami na adres: jw@prosperus.com.pl
Wiążąca jest data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jw@prosperus.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jolanta Wągrowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 602 593 661

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 736 godzin zajęć logopedycznych z dziećmi uczęszczającymi do żłobka „Przystanek Bobaska” mieszczącego się w Toruniu przy ulicy Kochanowskiego 19-21A w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: Toruń Miejscowość: Toruń

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy świadczącego usługi logopedyczne w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2020r. podczas realizacji projektu pt. „Przystanek Bobaska – przystanek szczęścia dzieci i rodziców”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę logopedyczną dzieci do lat 3 w tym dzieci niepełnosprawnych w żłobku w Toruniu przy ulicy Kochanowskiego 19-21A. Planowane jest prowadzenie zajęć w grupach w łącznym wymiarze 736 godzin w okresie do 31.12.2020.

Liczebność grup oraz harmonogram będzie ustalony na etapie podpisywania umowy.

Świadczenie usług opieki logopedycznej obejmuje:
a. diagnozowanie logopedyczne;
b. prowadzenie terapii logopedycznej m. in. prowadzenie ćwiczeń rozwijających aspekty mowy poprzez realizację ćwiczeń oddechowych i fonacyjnych, ćwiczeń usprawniające aparat artykulacyjny, ćwiczeń słuchu fonematycznego dostosowanych do wieku i rozwoju dzieci.
c. współpracę z rodzicami oraz stałą ewaluacja postępów dzieci objętych wsparciem;
d. dokumentowanie pracy w postaci: sprawozdań z wykonywanych czynności, sporządzanych po każdej sesji logopedycznej i składanych Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca rozliczeniowego.

Kod CPV

80340000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacji specjalnej

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kod CPV: 80000000 – 4; Nazwa kodu CPV: usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin składania ofert – do dnia 15.11.2019 roku.
2. Planowane podpisanie umowy do dnia 20.11.2019 roku.
3. Planowany termin wykonania zamówienia (realizacji umowy): od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 roku tj. w okresie trwania projektu

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i kwalifikacje:
I. Osoby fizyczne - warunek posiadania wiedzy i kwalifikacji
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada dyplom ukończenia studiów magisterskich w zakresie logopedii (kierunek lub specjalność) oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i roczne doświadczenie na stanowisku logopedy lub
b) posiada dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i roczne doświadczenie na stanowisku logopedy lub
c) posiada dyplom licencjata (studia I stopnia) w zakresie logopedii (kierunek lub specjalność) oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i roczne doświadczenie na stanowisku logopedy

II. Podmioty gospodarcze – warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: przedłoży listę osób (co najmniej 1 osoba), która będzie prowadziła zajęcia w ramach niniejszego zamówienia wraz z pisemną deklaracją gotowości tej osoby do prowadzenia zajęć w w/w projekcie, osoba w/w będzie posiadała wykształcenie i doświadczenie o którym mowa w pkt. I.

Dodatkowe warunki

Zamówienie może być udzielone osobie, której łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie. W czasie trwania umowy będzie to weryfikowane na podstawie oświadczenia oraz kart czasu pracy w przypadku zaangażowania w więcej niż na jednym stanowisku pracy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z następującymi załącznikami:

1. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
2. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych

Wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla spełnienia niezbędnych warunków w ubieganiu się o zamówienie/zlecenie. W szczególności określonych w punkcie 11 zapytania ofertowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

I. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny, porównania i wyboru ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
najniższa cena (kwota wynagrodzenia brutto za 1 godzinę zegarową wykonywania usługi zajęć logopedycznych) oraz doświadczenie w wykonywaniu usługi zajęć logopedycznych.

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P) spośród złożonych ofert i będzie spełniać warunki opisane w przedmiocie zamówienia. Ostateczna liczba punktów stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach P = PC + PD. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
C- cena wynikająca z oferty
D- doświadczenie
Waga:
dla C – 80%
dla D – 20%

II Sposób obliczenia punktów:
Dla kryterium C:
Liczba punktów dla kryterium C obliczona zostanie przez podzielenie najtańszej złożonej oferty (Cnajtańsze) przez cenę oferty badanej (Coferty badanej) oraz przez przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 80.
Przeliczenie wg wzoru:
PC (liczba punktów) = Cnajtańsze/Coferty badanej * 80

Dla kryterium D:
Liczba punktów dla kryterium D przyznawana zostanie na podstawie liczby lat doświadczenia ustalonego na podstawie formularza ofertowego oraz kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie ww. doświadczenia (doświadczenie obliczane będzie w zaokrągleniu do pełnych miesięcy).

Liczba punktów dla kryterium D obliczona w następujący sposób:
0 pkt – minimum 1 rok doświadczenia, ale mniej niż 2 lata
10 pkt – minimum 2 lata doświadczenia, ale mniej niż 3 lata
20 pkt – co najmniej 3 lata doświadczenia

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium C to 80 (PC), a dla kryterium D to 20 (PD).

Cenę za przedmiot zamówienia oraz okres doświadczenia Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Oferta zostanie oceniona pod względem merytorycznym pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań formalnych zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w treści niniejszego zapytania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegających w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności stron tego stosunku.

W związku z powyższym oferent jest zobowiązany do wypełnienia i podpisania stosownych oświadczeń, stanowiących załączniki do formularza ofertowego. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK "PRZYSTANEK BOBASKA" MONIKA WALCZAK

Adres

Jana Kochanowskiego 19-21A

87-100 Toruń

kujawsko-pomorskie , Toruń

Numer telefonu

731731233

NIP

9561195827

Tytuł projektu

Przystanek Bobaska - przystanek szczęścia dzieci i rodziców

Numer projektu

RPKP.08.04.01-04-0008/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Prywatna Praktyka Logopedyczna Joanna Paszke, ul. Broniewskiego 8B/7, 87-100 Toruń, Data wpłynięcia 14 listopada 2019 roku, cena: 70 złotych brutto/1 godzinę
Liczba wyświetleń: 657