Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę wraz z załącznikami należy przekazać na adres e-mail: m.bujny@ultratech.pl, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową na adres: Ultratech Sp. z o.o. ul. Fabryczna 4A, 39-120 Sędziszów Młp. Polska do dnia 13.11.2019 r. do godz. 15.00.
2. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
2. Oferta powinna zawierać:
- pełną nazwę oferenta,
- adres i siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,
- datę sporządzenia,
- termin ważności oferty,
- wartość oferty przedstawioną w kwocie netto i brutto,
- warunki płatności,
- odniesienie do warunków udziału w postępowaniu,
- odniesienie do sposobu wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Oferta oraz załączniki do niej muszą być podpisane przez osobę, lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta.
4. Do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne dokumenty/oświadczenia oraz wycenę wykonaną w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim lub angielskim.
6. Ofertę wraz z załącznikami należy przekazać na adres e-mail: m.bujny@ultratech.pl, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową na adres: Ultratech Sp. z o.o. ul. Fabryczna 4A, 39-120 Sędziszów Młp., Polska (liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
m.bujny@ultratech.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marek Bujny
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa suszarki komorowej.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
ropczycko-sędziszowski
Miejscowość:
Sędziszów Małopolski
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa suszarki komorowej w związku z realizacją prac B+R w ramach projektu pn. Zaawansowane technologie wytwarzania łopatek turbin metodami obróbki skrawaniem, zautomatyzowanym polerowaniem oraz drukowaniem 3D.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa suszarki komorowej, o parametrach technicznych nie gorszych niż:
- Wymiary komory roboczej: szer. 1000 mm x wys. 2500 mm x gł. 1000 mm.
- Urządzenie do pracy w atmosferze powietrza.
- Wymuszony obieg powietrza.
- Maksymalna temperatura pracy 100 st. C.
- Obudowa z blachy malowanej proszkowo, kolor – do uzgodnienia.
- Wnętrze ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej.
- Zamknięte elementy grzejne w wykonaniu nierdzewnym. Elementy grzejne umieszczone w strumieniu powietrza obiegowego. Dwie strefy grzewcze niezależnie kontrolowane.
- Regulator temperatury z możliwością ustawienia szybkości narostu temperatury oraz czasu wygrzewania. Rozdzielność ustawień temperatury co 1 °C.
- Drzwi otwierane ręcznie, wyposażone w zamek blokujący otwarcie drzwi w czasie procesu.
- Gwarancja min. 12 miesięcy.
Kod CPV
42341000-8
Nazwa kodu CPV
Piece przemysłowe
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: do 14 tygodni od podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w razie:
1) wystąpienia siły wyższej;
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
3) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
4) zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
5) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w szczególności:
a) niedostępności na rynku przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku przedmiotu umowy – dopuszczalne jest dostarczenie przedmiotu umowy o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanego przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego;
b) pojawienia się na rynku części, materiałów, urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia.
6) zmiany okresu gwarancji, związane z jego wydłużeniem przez producenta,
7) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, mającej wpływ na termin wykonania umowy przez Wykonawcę,
8) zmiany terminu realizacji umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
2. Formularz oferty.
3. Specyfikacja techniczna potwierdzająca spełnienie opisu przedmiotu zamówienia.
Zamówienia uzupełniające
1. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
Kryterium: Cena oferty netto (C) 100% wg poniższego wzoru:
najniższa oferowana cena netto spośród
badanych ofert
C = --------------------------------------------------------------------------- x 100% x 100 pkt.
cena netto badanej oferty
2. Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena netto oferty za realizację całości zamówienia. Oferta w Kryterium może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
3. Ocenie podlegają jedynie oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z ubiegania się o udzielenie zamówienia, które następnie nie zostały odrzucone (zostały złożone w terminie określonym niniejszym zapytaniem i spełniają warunki udziału w postępowaniu).
4. W przypadku podania jakichkolwiek kwot w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokonana odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.
Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Zamawiający informuje, iż podmioty powiązano z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania i zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostanie im udzielone. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ULTRATECH SP. Z O.O.
Adres
39-120 Sędziszów Małopolski
podkarpackie
, ropczycko-sędziszowski
Numer telefonu
+ 48 608 536 28
NIP
8133169328
Tytuł projektu
Zaawansowane technologie wytwarzania łopatek turbin metodami obróbki skrawaniem, zautomatyzowanym polerowaniem oraz drukowaniem 3D
Numer projektu
POIR.01.02.00-00-0016/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
IZO Zakład Izolacji Ogniotrwałych Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 29
41-902 Bytom
data wpływu oferty: 12.11.2019 r.
cena netto: 59 000,00 zł.