Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty wypełnione na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 należy składać w terminie do 09.11.2019 do godz. 5:00 (liczy się data wpływu):
- osobiście bądź pocztą na adres: ul. Powstańców Śl. 79, 42-700 Lubliniec
- e-mailem na adres: lukasz@restauracja-antares.pl
Za termin złożenia oferty rozumie się termin wpływu oferty do Zamawiającego na adres e-mail lub na adres firmy wskazany powyżej.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Brane będą pod uwagę jedynie kompletne oferty tj. oferty wraz z wymaganymi załącznikami, przy czym oferta oraz oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu obligatoryjnie muszą być wypełnione na wzorach stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do niniejszego zapytania.
Załączniki dodatkowe, niewymagane przez Zamawiającego niniejszym zapytaniem, nie będą stanowić powodu do odrzucenia oferty, przy czym nie będą one brane pod uwagę.
Oferty należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik (osoba nie umocowana do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych Wykonawcy) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
Cena oferty Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie wymagania związane z zamówieniem oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
W formularzu ofertowym wszystkie kwoty należy podać w PLN oraz zaokrąglać do 2 miejsc po przecinku. Stawki podatku VAT należy obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien sporządzić ofertę podając cenę netto, należny podatek VAT i cenę brutto.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert sporządzonych w języku polskim lub angielskim.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
lukasz@restauracja-antares.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Łukasz Wiciński, informacje i wyjaśnienia nie później niż do dnia 5.11.2019r
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48602643043
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Nabycie środków trwałych - sprzęt informatyczny
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
lubliniecki
Miejscowość:
Lubliniec
Cel zamówienia
Zakup i dostarczenie środków trwałych - sprzętu elektronicznego o minimalnych wymaganiach podanych w przedmiocie zamówienia. Sprzęt elektroniczny musi być fabrycznie nowy.
Przedmiot zamówienia
SPRZĘT - SZCZEGÓŁY i minimalne wymagania
Urządzenie komputerowe – stanowisko obsługi klienta POS
Zintegrowany ekran dotykowy przekątna ekranu-15" bezramkowy, jasność ekranu -250 cd/m2, typ panelu dotykowego - Pojemnościowy 10 punktowy multi-touch, maksymalna rozdzielczość -1024 x 768
Podzespoły:
procesor- Intel® CoreTM i3 (lub równoważny), pamięć RAM 4 GB DDR3, Dysk 128 GB SSD, karta graficzna zintegrowana
Łączność LAN 10/100/1000 Mbps/WIFI
System operacyjny: Windows 10 Home (lub inny równoważny system operacyjny)
Ilość 2
Zestaw Komputer (laptop) dla magazynu
Procesor Intel Core i5 (lub równoważny)
Chipset Intel (lub równoważny)
Pamięć RAM: 8 GB
Karta graficzna: karta graficzna zintegrowana
Dysk SSD: 240 GB
Dysk HDD SATA: 1000 GB
Dźwięk: karta dźwiękowa zintegrowana
Łączność LAN 10/100/1000 Mbps/WIFI
Ilość 2
Zestaw Komputer (desktop) dla biura
Procesor Intel Core i5 (lub równoważny)
Chipset Intel (lub równoważny)
Pamięć RAM: 16 GB
Karta graficzna: Intel UHD Graphics (lub równoważna)
Dysk SSD: 240 GB
Dysk HDD: 1000 GB
Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer
Dźwięk karta dźwiękowa zintegrowana
Łączność: LAN 10/100/1000 Mbps/WIFI
Windows 10 Home (lub inny równoważny system operacyjny)
Ilość 2
Czytnik kodów kreskowych
Źródło światła: 650nm Laser
Materiał wykonania: ABS+PC
Metoda skanowania: ręczne
Potwierdzenie zeskanowania: światło (dioda LED niebieska) oraz dźwięk
Ilość 2
Drukarka zamówień (termiczna)
uniwersalna – 3 złącza komunikacyjne w standardzie (RS232/USB/LAN)
wydruk kodów kreskowych w tym także kodów QR, bardzo szybki wydruk (z prędkością 300 mm/s), papier termiczny 80mm i dł. do 80m
Ilość 2
Kod CPV
30200000-1
Nazwa kodu CPV
Urządzenia komputerowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kod CPV 30213100-6 Komputery przenośne
Kod CPV 302161130-6 Czytnik kodów kreskowych
Kod CPV 30232110-8 Drukarki laserowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Ostateczny termin realizacji to 15 stycznia 2020 roku
Miejsce dostawy: Powstańców Śląskich 79, 42-700 Lubliniec
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
J. w. Załączniku nr 3 - Zapytanie ofertowe
Warunki zmiany umowy
J. w. Załączniku nr 3 - Zapytanie ofertowe
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1 - Oświadczenie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria. Maksymalna ilość punktów to 70.
• cena netto (PLN) – waga 30
• okres gwarancji na sprzęt elektroniczny – waga 20
• warunki gwarancji na sprzęt - dodatkowy, darmowy serwis gwarancyjny dla sprzętu elektronicznego w formie usługi zamiany uszkodzonego urządzenia na nowe do czasu ukończenia jego napraw (w czasie trwania gwarancji na sprzęt elektroniczny) – waga 20
a. Kryterium „cena netto (PLN)”:
Oferta z najniższą ceną netto otrzymuje 30 punktów.
Pozostałe oferty będą punktowane liniowo (do 2 miejsc po przecinku) wedle następującej formuły arytmetycznej:
(X÷Y) x 30, gdzie:
X = najniższa cena,
Y = cena ocenianej oferty
b. Kryterium „okres gwarancji na sprzęt elektroniczny”:
• Gwarancja powyżej 10lat - 20 pkt
• Gwarancja od 8 lat do 10 lat – 16 pkt
• Gwarancja od 6 lat do 8 lat – 12 pkt
• Gwarancja od 4 lat do 6 lat – 8 pkt
• Gwarancja od 2 lat do 4 lat – 2 pkt
• Brak świadczenia usługi gwarancji – 0 pkt
a. Kryterium „dodatkowy, darmowy serwis gwarancyjny dla sprzętu elektronicznego w formie usługi zamiany uszkodzonego urządzenia na nowe do czasu ukończenia jego naprawy (w czasie trwania gwarancji na sprzęt elektroniczny)”
2. Ilość godzin na reakcję serwisu od zgłoszenia usterki do wymiany sprzętu na nowy w siedzibie zleceniodawcy
• Obecność wymienionego serwisu czasie nie przekraczającym 3 godz. - 20 pkt
• Obecność wymienionego serwisu czasie od 3 godz. do 24 godz. - 10 pkt
• Obecność wymienionego serwisu czasie od 24 godz. do 48 godz. - 5 pkt
• Za brak wymienionego serwisu – 0 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która zdobędzie największą liczbę punktów (maks. 70), przy czym zasady przyznawania punktów są następujące:
A + B + C, gdzie:
A – przyznana punktacja za kryterium „cena netto”
B – przyznana punktacja za kryterium „okres gwarancji na sprzęt elektroniczny”
C – przyznana punktacja za kryterium „dodatkowy, darmowy serwis gwarancyjny dla sprzętu elektronicznego w formie usługi zamiany uszkodzonego urządzenia na nowe do czasu ukończenia jego napraw (w czasie trwania gwarancji na sprzęt elektroniczny)”
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZESPÓŁ GASTRONOMICZNY ROMUALD WICIŃSKI
Adres
42-700 Lubliniec
śląskie
, lubliniecki
Numer telefonu
602643043
NIP
5750005518
Tytuł projektu
Zaawansowany system informatyczny organizujący pracę współpracujących lokali gastronomicznych oraz umożliwiający współdzielenie ich wybranych zasobów w oparciu o automatyczną synchronizację lokalnych baz danych przy użyciu Cloud Services
Numer projektu
RPSL.03.03.00-24-04E8/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Hoscon Software
Rafał Gałbas
ul. Reymonta 11
41-949 Piekary Śląskie
Data wpłynięcia oferty: 2019-11-08
Cena: 31 200 zł netto