Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa zestawu rozdrabniaczy i młynów stanowiących łącznie zautomatyzowaną linię rozdrabniająco-mielącą do odzieży, obuwia oraz PE/PP

Data publikacji: 29.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-11-2019

Numer ogłoszenia

1214568

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 25.11.2019 zamieszczono zestaw pytań i odpowiedzi
W dniu 28.11.2019 zamieszczono zestaw pytań i odpowiedzi

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta powinna być przekazana w terminie składania ofert
a) w formie papierowej, podpisanej i opieczętowanej listem poleconym lub kurierem lub osobiście na adres 3R Recycling sp. z o.o. S.K. ul. Partyzancka 11, 21-020 Milejów
lub
b) w formie skanu podpisanej i opieczętowanej oferty pocztą elektroniczną na adres: s.bebenek@3r-recycling.pl z tytułem maila „Oferta dotycząca zapytania ofertowego z dnia 29.10.2019”
2. Oferta powinna
• zostać przygotowana w języku polskim,
• zawierać informację jaki podmiot będzie stroną umowy
• być opatrzona pieczęcią firmową,
• zawierać datę jej sporządzenia,
• zawierać adres Wykonawcy,
• zawierać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, telefon i adres e-mail, osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
• być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Wykonawcy.
• zawierać wszystkie niezbędne dokumenty o których mowa w ninijszym zapytaniu ofertowym
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, niemniej jednak Oferent może zaofertować urządzenia różnych producentów
4. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych
5. Oferta powinna być ważna przez 2 miesiące od momentu złożenia Oferty. Oferty nieopatrzone datą ważności traktuje się, jako oferty ważne przez 2 miesiące od momentu wpływu oferty, jako odpowiedź na Zapytanie ofertowe.
6. Oferta powinna być wyrażona w walucie „polski złoty”
7. Oferta powinna obejmować wszystkie warunki na jakich Oferent chce realizować zamówienie w tym m.in. płatności, gwarancji, harmonogramu prac
8. W przypadku złożenia oferty niezgodnie z powyższymi wymaganiami lub po upływie terminu składania ofert lub oferty niekompletnej w szczególności niezawierającej wymaganych informacji, oświadczeń lub dokumentów za wyjątkiem braku podania ważności oferty zgodnie z zapisem pkt. 5 niniejszego zapytania Zamawiający ofertę odrzuci jako ofertę niezgodną z treścią zapytania ofertowego.
9. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
10. W przypadku wątpliwości związanych z merytoryczną zawartością złożonych ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień. Nie zostanie wezwany do uzupełnień Oferent. który złoży ofertę niekompletną i nie poprawną pod względem formalnym.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

s.bebenek@3r-recycling.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Sylwia Bębenek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605249963

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu rozdrabniaczy i młynów stanowiących łącznie zautomatyzowaną linię rozdrabniająco-mielącą do odzieży, obuwia oraz PE/PP

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: łęczyński Miejscowość: Milejów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy zestawu urządzeń do rozdrabniania i mielenia stanowiących zautomatyzowaną linię rozdrabniająco-mielącą w ramach projektu na realizację którego Zamawiający otrzymał decyzję o finansowaniu w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa III: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałania 3.2.2 „Kredyt na Innowacje technologiczne”.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zestawu urządzeń do rozdrabniania i mielenia składający się z maksymalnie 2 szt. rozdrabniaczy i 3 szt. młynów stanowiących łącznie zautomatyzowaną linię rozdrabniająco-mielącą. Linia powinna uwzględniać założenia technologiczne opracowane przez Zamawiającego. Przede wszystkim powinna realizować wszystkie poniższe funkcjonalności i parametry techniczne.
2. Cały układ (linia) rozdrabniaczy i młynów (niezależnie od ich ilości) powinien spełniać następujące parametry
• wydajność linii: minimum 2 tony/h;
• materiał wsadowy: odzież, tekstylia, obuwie oraz PE/PP;
• wielkość wsadowa materiału: belka o wadze 200-400 kg lub luzem;
• sposób podawania materiału w linii: przenośnikami taśmowymi;
• zestaw (linia) przystosowany do pracy w trybie ciągłym 3 zmianowym;
• zestaw (linia) z kompletnym sterowaniem i okablowaniem, przygotowana do podłączenia sterowania nadrzędnego;
• zestaw (linia) wyposażony w system przenośników taśmowych zapewniających transport surowca od wsadu do rozdrabniacza poprzez transport do młyna;
• zestaw (linia) przygotowany do ewentualnej instalacji separatorów metali żelaznych i nieżelaznych;
Szczegółowe parametry urządzeń wchodzących w skład zestawu (rozdrabniaczy i młynów) zostały przedstawione w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania.
3. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie wszystkich urządzeń, certyfikację, instruktarz personelu w zakresie obsługi urządzeń oraz serwis i gwarancję.
4. Wszystkie elementy wchodzące w skład zestawu (linii) muszą być fabrycznie nowe.
5. Zestaw musi uwzględniać warunki techniczne i konstrukcyjne budynku, w którym zlokalizowana będzie produkcja. Wyciąg z dokumentacji technicznej budynku stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.
6. Urządzenia wchodzące w skład zestawu (linii) muszą spełniać obowiązujące normy i wymogi przepisów w zakresie środowiskowym, PPOŻ i BHP. Przed uruchomieniem i końcowym odbiorem technicznym Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich wymaganych prawem zezwoleń i atestów.
7. Oferent zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w ramach dostawy instrukcji obsługi oraz karty gwarancyjnej urządzenia w języku polskim. W przypadku posiadania dokumentacji w innym języku, zapewni odpowiednie ich tłumaczenie na język polski.
8. Wymagany okres gwarancji dotyczący całości linii i wszystkich jej podzespołów- minimum 24 miesiące lub 7000 h pracy od protokolarnego odbioru linii
9. Wymagany maksymalny czas reakcji serwisowej rozumianej jako podjęcie czynności naprawczych /diagnostycznych w siedzibie Zamawiającego nie dłuższy niż 48h.

Kod CPV

42990000-2

Nazwa kodu CPV

Różne maszyny specjalnego zastosowania

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany do 27.06.2020r

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, posiadający wszelkie uprawnienia, które pozwalają mu na zrealizowanie przedmiotu Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji prac objętych przedmiotem Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wraz z referencjami od trzech kontrahentów którym wykonawca dostarczył podobne urządzenia (bez względu na branżę) o wartości minimum 400 tys. PLN każda

Potencjał techniczny

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zasobami kadrowymi, niezbędnymi do realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia oraz że nie zalega w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy

Dodatkowe warunki

1. Każdy z Oferentów w trakcie trwania zapytania ofertowego zobowiązany jest do przeprowadzenia testów potwierdzających wydajność oraz możliwość pracy w trybie ciągłym na oferowanych urządzeniach lub przedstawienia takich wyników historycznych jeśli Oferent posiada doświadczenie w równoważnych materiałach
2. Zamawiający nie zwraca Oferentom kosztów przygotowania ofert i innych kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem Oferty.
3. Oferta zwycięska zostanie wybrana niezwłocznie po upływie terminu oceny ofert. Sam wybór oferenta nie będzie oznaczał zaciągnięcia zobowiązania cywilno-prawnego. Oferent, który wygra konkurs ofert zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą na warunkach określonych w ofercie.
4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia Umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert lub unieważni postępowanie i przeprowadzi ponowną procedurę wyboru.
5. Złożenie Oferty oznacza akceptację przez Oferenta wszystkich warunków niniejszego zapytania ofertowego.
6. Oferenci mogą zadawać pytania do przedmiotu zamówienia najpóźniej 3 dni robocze przed zakończeniem terminu składania ofert. Pytania należy składać wyłącznie drogą mailową na adres s.bebenek@3r-recycling.pl Odpowiedzi będą udzielane w ciągu 2 dni roboczych za pośrednictwem portalu www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zadawania pytań dotyczących poszczególnych urządzeń zautomatyzowanej linii rozdrabniająco-mielącej. Ewentualne pytania będą zadawane w okresie trwania postępowania ofertowego i 5 dni po jego zakończeniu, drogą mailową na wskazany w ofercie adres.
8. Zamawiający przewiduje możliwość negocjowania warunków dotyczących ceny, oraz harmonogramu realizacji projektu i warunków płatności bez możliwości negocjowania terminu ostatecznego realizacji zamówienia. Decyzję o ewentualnym podjęciu negocjacji podejmie Zamawiający w ciągu 5 dni po zakończeniu terminu na składanie ofert. Do negocjacji zaproszeni zostaną maksymalnie trzej Oferenci, którzy otrzymali największą punktację w ramach kryteriów określonych w zapytaniu Negocjacje prowadzone będą w okresie do 14 dni po zakończeniu terminu na składanie ofert. Po zakończeniu negocjacji sporządzony zostanie protokół z negocjacji a uczestnicy negocjacji zostaną poinformowani o jej wyniku
9. Zamawiający zastrzega możliwość anulowania niniejszego postępowania (zapytania) na każdym jego etapie bez podania przyczyn
10. Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania, w którym oświadcza, że zapoznał się z istotnymi postanowieniami umowy opisanymi w załączniku nr 6 i w przypadku wybrania jego oferty jest gotów do podpisania umowy na podanych przez Zamawiającego warunkach. Umowa z dostawcą będzie sporządzona w oparciu o treść niniejszego zapytania oraz przedstawioną ofertę.
11. Oferent składając ofertę wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.) zawartych w ofercie oraz załącznikach do niej.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do Umowy z Wykonawcą po jej zawarciu, w następujących przypadkach:

a) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) zmian w zakresie lub sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
c) zmian istotnych dla zlecenia regulacji prawnych;
d) konieczności wykonania prac dodatkowych, wpływających na termin wykonania prac objętych umową podstawową
e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy
Zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
Niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione w pkt a)-e) skutkować będzie naliczeniem za każdy dzień opóźnienia kary umownej, co zostanie uregulowane w umowie z Wykonawcą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

• Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru)
• Oświadczenia oferenta o warunkach udziału w postępowaniu ofertowym (wg załączonego wzoru)
• Oświadczenie oferenta o braku powiązań (wg załączonego wzoru)
• Dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnienie parametrów i funkcjonalności urządzeń
• Lista referencyjna (wg załączonego wzoru)
• Zaświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego
• Wypis z KRS lub CEIDG
• Dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów wraz z koncepcją układu rozdrabniaczy i młynów jako zautomatyzowanej linii rozdrabniająco-mielącej do odzieży, obuwia oraz PE/PP

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz na podstawie dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia, prezentującej w sposób czytelny i nie budzący wątpliwości parametry i funkcjonalności wymagane przez zamawiającego, co umożliwi ocenę spełnienia wymogu. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana przez zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty oraz przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczeń Wykonawcy (spełnia/nie spełnia) dot. warunków udziału w postępowaniu na podstawie właściwych dokumentów potwierdzających oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego ze względu na niespełnienie wymagań odnośnie wymogów.
Zamawiający dokona oceny według wagi punktowych następujących kryteriów:

• Kryterium nr 1 - Łączna cena oferty - waga kryterium 60%
• Kryterium nr 2 – Deklarowany czas dostawy – waga kryterium 20%
• Kryterium nr 3 - Gwarancja na instalację i jej elementy - waga kryterium 20%

Kryterium 1: ŁĄCZNA CENA OFERTY (C)
Waga: 60
Sposób oceny: Stosunek cenny najniższej oferty do ceny badanej oferty mnożony przez 60. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
UWAGA: Oferta powinna zawierać wynagrodzenie netto za przedmiot zamówienia oraz obowiązujący podatek od towarów i usług VAT i cło jeśli dotyczy.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując czy dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W sytuacji, gdy w postępowaniu o niniejsze zamówienia wezmą udział podmioty zagraniczne, które na podstawie odrębnych przepisów nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT na terenie Polski, oferty sporządzone przez takich wykonawców zawierają cenę z 0 % stawką podatku VAT. Obowiązek podatkowy w sytuacji nabywania towarów lub usług od podmiotów zagranicznych, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług spoczywa na Zamawiającym. Dokonując czynności oceny oferty w zakresie kryterium ceny Zamawiający dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego podatku VAT oraz cła (jeśli dotyczy – wykonawcy spoza Unii Europejskiej), które obciążają Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.

Kryterium 2: DEKLAROWANY CZAS DOSTAWY (D)
Waga: 20
Sposób oceny:
Najkrótszy termin dostarczenia spośród złożonych ofert: 20 pkt.
Termin dostarczenia dłuższy niż najkrótszy wynikający ze złożonych ofert: 0 pkt.

Kryterium 3: GWARANCJA (G)
Gwarancja powinna obejmować wszystkie urządzenia i ich podzespoły oraz aktualizacje oprogramowania do sterowania nadrzędnego
Waga: 20
Sposób oceny:
Za spełnienie powyższego kryterium Oferent otrzymuje odpowiednio 10 lub 20 punktów, wg wskazanej w ofercie długości okresu gwarancji:
• Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy (lub powyżej 7000 h pracy od protokolarnego odbioru linii) - 20 pkt.
• Okres gwarancji 24 miesiące (lub 7000 h pracy od protokolarnego odbioru linii) – 10 pkt.

Zamawiający przydzieli każdej ofercie odpowiednią liczbę punktów według następującego wzoru:
P = C + D+ G

Łączna maksymalna liczba punków w ramach kryteriów wynosi 100.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej liczby punktów. Zamawiający dokona wyboru oferty wykazującej pierwsze najniższą cenę. Jeżeli cena jest taka sama w drugiej kolejności będzie brany pod uwagę krótszy termin dostawy urządzenia.

Wykluczenia

Informujemy, iż w postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty, które pozostają z Firmą 3R Recycling sp. z o.o. spółka komandytowa w relacji powiązania osobowego lub kapitałowego.
Ocena wystąpienia powiązań osobowych lub kapitałowych prowadzona jest na podstawie orzecznictwa oraz praktyki decyzyjnej Komisji Europejskiej, odwołujących się do treści zalecenia Komisji 2003/361/WE z dnia 6 maja 2003 r. dotyczącego definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (Dz.U. L 124 z 20.5.2003, s. 36).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się także wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3R RECYCLING SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA

Adres

20-006 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

605249963

NIP

7123300192

Tytuł projektu

Wdrożenie technologii produkcji płyt kompozytowych z odpadów tekstylnych i polimerowych

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-1444/18-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

LUXOR - Maszyny do Odpadów, ul.Choiny 57/211, 20-816 Lublin, kwota netto oferty: 2 300 000 PLN; data wpłynięcia: 29.11.2019. Cenę ustalono w drodze negocjacji.
Liczba wyświetleń: 755