Strona główna
Logo unii europejskiej

Moderator Narzędzia IT

Data publikacji: 25.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-10-2019

Numer ogłoszenia

1214064

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym Zapytaniem należy kierować na adres: Zrzeszenie Prawników Polskich, Oddział w Warszawie, ul. Okopowa 59 (IV piętro), 01-043 Warszawa z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe 1/2019/ZPP” lub na adres e-mail: biuro@zpp.warszawa.pl

1) Oferty należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie) drogą pocztową lub osobiście z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 1/2019/ZPP” do ww. siedziby Zamawiającego.
2) Termin składania ofert upływa dnia 30 października (środa) 2019r

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@zpp.warszawa.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Adrian Jurkiewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

733367774

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzorowanie - w okresie od listopada 2019 r. do maja 2021 r. - realizacji wdrożenia i testowanie Modelu Monitoringu Prawa (MMP) w oparciu o Narzędzie IT (stosowną aplikację). Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Na straży dobrego prawa” (dalej Projekt), dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), 2.16 „Usprawnienie procesu stanowienia prawa”, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM).

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzorowanie - w okresie od listopada 2019 r. do maja 2021 r. - realizacji wdrożenia i testowanie Modelu Monitoringu Prawa (MMP) w oparciu o Narzędzie IT (stosowną aplikację). Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Na straży dobrego prawa” (dalej Projekt), dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), 2.16 „Usprawnienie procesu stanowienia prawa”, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM).

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot Zamówienia obejmuje:
I. Prowadzenie bieżącego nadzoru prawidłowego funkcjonowania narzędzia IT (stosownej aplikacji, Portalu) opracowanego specjalnie dla Zamawiającego, dalej „Narzędzie IT”, celem wdrożenia Modelu Monitoringu Prawa (MMP) prowadzonego przez Zamawiającego.
II. Obsługa wszystkich modułów Narzędzia IT przez cały okres wdrażania MMP.
III. Zbieranie opinii zewnętrznych (tj. poza Zamawiającym) na temat projektowanych regulacji.
IV. Prowadzenie: a) badań ankietowych on-line dot. monitorowanych aktów prawnych (min. 6 projektów aktów prawnych w m-cu) oraz b) forum (wymiana informacji) za pośrednictwem narzędzia IT.
V. Animacja (aktywacja) ww. forum wymiany opinii nt. monitorowanych projektów prawa w oparciu o narzędzie IT.
VII. Zamieszczanie na stronie internetowej Zamawiającego informacji i wniosków dotyczących Projektu.
VIII. Zarządzanie repozytorium plików narzędzia IT, nadawanie uprawnień dostępu do pliku (części Modułu narzędzia IT), budowanie pozytywnego wizerunku Zamawiającego jako organizacji , która (i) identyfikuje potrzeby zainteresowanych odbiorców danego aktu prawnego, (ii) pomaga takim osobom realizując działania strażnicze; i) budowanie pozytywnych relacji z innymi osobami (podmiotami) w zakresie monitorowania prawa.
IX. Określenie stopnia wykorzystania Narzędzia IT na podstawie raportów dot. statystyk w zakresie: (i) częstotliwości logowania się do Narzędzia IT , oraz (ii) aktywności różnych użytkowników Narzędzia IT.
X. Zarządzanie Narzędziem IT w zakresie jego Modułów, tj.: (i) repozytorium plików (z ograniczonym, dostępem z zewnątrz) , (ii) badania ankietowe on-line (dające możliwość przygotowania i publikacji on-line formularza ankiety, zebrania automatycznych statystyk z badań), (iii) zarządzanie procesem monitorowania wg. MMP, (iv) prowadzenie (animowanie) forum ważnego dla relacji w zakresie MMP, (v) prowadzenie newsleetera/e-mailingu.
XI. Opracowanie 22 raportów miesięcznych z wykonanych czynności (+ zestawienie końcowe).
XII. Należyta współpraca z innymi osobami zaangażowanymi w realizację Projektu.

Kod CPV

72000000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane od 04 listopada 2019r. (od dnia podpisania umowy z Wykonawcą) do końca maja 2021r. (przy czym dopuszcza się złożenie Raportu końcowego do 10 czerwca 2021r.).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentach dostarczonych wraz z ofertą. Ocena punktowa w zakresie ww. kryteriów zostanie dokonana zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny i jego wagą oraz w następujący sposób będzie oceniać jego spełnianie:
Cena (C) - 100 %
Ocena punktowa kryterium Cena (C):
najniższa oferowana cena brutto
Cena = ______________________________________________________ x 100
cena brutto badanej oferty

Maksymalnie można uzyskać 100 (sto) punktów w kryterium Cena (C).
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta nie podlegająca wykluczeniu, która otrzymała najwyższą liczbę punktów oceny i nie przekracza kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na udzielenie Zamówienia. Jeżeli cena oferty o najwyższej liczbie punktów oceny przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć (zgodnie z budżetem Projektu) na udzielenie zamówienia, Zamawiający podejmie negocjacje cenowe z niniejszym Wykonawcą i pozostałymi Oferentami, których Oferty nie podlegały wykluczeniu. W ramach negocjacji cenowych Zamawiający zaprosi Oferentów do złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRZESZENIE PRAWNIKÓW POLSKICH, ODDZIAŁ W WARSZAWIE

Adres

03-750 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

48602178799

NIP

5261006837

Tytuł projektu

Na straży dobrego prawa

Numer projektu

POWR.02.16.00-00-0065/17-00
Liczba wyświetleń: 423