Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym Zapytaniem należy kierować na adres: Zrzeszenie Prawników Polskich, Oddział w Warszawie, ul. Okopowa 59 (IV piętro), 01-043 Warszawa z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe 1/2019/ZPP” lub na adres e-mail: biuro@zpp.warszawa.pl
1) Oferty należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie) drogą pocztową lub osobiście z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 1/2019/ZPP” do ww. siedziby Zamawiającego.
2) Termin składania ofert upływa dnia 30 października (środa) 2019r.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zpp.warszawa.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Adrian Jurkiewicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
733367774
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzorowanie - w okresie od listopada 2019 r. do maja 2021 r. - realizacji wszystkich etapów Modelu Monitoringu Prawa (MMP), w tym: a) opracowanie wniosków i rekomendacji z fazy wdrożeniowej MMP, b) monitorowanie opracowanych w Projekcie ekspertyz (stanowisk) w dalszym procesie legislacyjnym, c) rekomendowanie do monitoringu aktów prawnych, d) rekomendowanie ekspertów do stworzenia ekspertyzy (stanowiska). Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Na straży dobrego prawa” (dalej Projekt), dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), 2.16 „Usprawnienie procesu stanowienia prawa”, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM).
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzorowanie - w okresie od listopada 2019 r. do maja 2021 r. - realizacji wszystkich etapów Modelu Monitoringu Prawa (MMP), w tym: a) opracowanie wniosków i rekomendacji z fazy wdrożeniowej MMP, b) monitorowanie opracowanych w Projekcie ekspertyz (stanowisk) w dalszym procesie legislacyjnym, c) rekomendowanie do monitoringu aktów prawnych, d) rekomendowanie ekspertów do stworzenia ekspertyzy (stanowiska). Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Na straży dobrego prawa” (dalej Projekt), dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), 2.16 „Usprawnienie procesu stanowienia prawa”, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM).
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot Zamówienia obejmuje:
I. Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją wszystkich etapów Modelu Monitoringu Prawa prowadzonego przez Zamawiającego.
II. Opracowywanie wniosków i rekomendacji z fazy wdrożeniowej MMP.
III. Bieżące monitorowanie opracowanych w Projekcie ekspertyz (stanowisk) w dalszym procesie legislacyjnym, tzn. bieżące śledzenie ewentualnych skutków dla procesu legislacyjnego opracowanej przez Zamawiającego ekspertyzy (opinii ) danego projektu aktu prawnego.
IV. Przygotowanie i rekomendowanie, tzn. wyszukanie i zamieszczenie w opracowanym dla Zamawiającego Narzędziu (aplikacji) projektu danego aktu prawnego.
V. Rekomendowanie, tzn. wyszukanie odpowiedniego eksperta celem opracowania przez niego ekspertyzy (stanowiska) do danego projektu aktu prawnego (w tym przygotowanie i przeprowadzenie procesu jego wyboru).
VI. Opracowanie 22 raportów miesięcznych z wykonanych czynności (+ zestawienie końcowe).
VII. Należyta współpraca z innymi osobami zaangażowanymi w realizację Projektu.
2) Sposób realizacji Zamówienia przez Wykonawcę:
a) Wykonawca zapewni niezbędne materiały pomocnicze do wykonania Zamówienia, w tym np. komputer z dostępem do internetu, a Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do narzędzia IT (Aplikacji służącej monitorowaniu przez Zamawiającego projektów aktów prawnych),
b) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu, wyżywienia i ewentualnego noclegu Wykonawcy na potrzeby realizacji Zamówienia, w tym na potrzeby prowadzonych czynności. Oferta cenowa Wykonawcy powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją Zamówienia będącego przedmiotem Zapytania, w tym m.in. koszt przygotowania materiałów i dokumentów pomocniczych,
c) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego (i) własność majątkowych praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji, a także (ii) wszelkie prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego (prawa do opracowania), a także upoważni Zamawiającego do wykonywania w jego imieniu autorskich praw osobistych, w szczególności wyraża zgodę na wprowadzanie zmian według uznania i woli Zamawiającego - do każdego materiału opracowanego w toku realizacji Zamówienia będącego utworem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2016r. poz. 666, z późn. zm. );
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany (za zgodą obu Stron umowy) postanowień umowy zawartej z Wykonawcą polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu zakresu Zamówienia jednak nie więcej jak o 10% wartości zamówienia, o ile zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy,
b) zmiany (za zgodą obu Stron umowy) postanowień umowy zawartej z Wykonawcą polegającej na zleceniu Wykonawcy (za zgodą obu stron Umowy) dodatkowych usług nieobjętych przedmiotowym zamówieniem, o ile staną się niezbędne i zostaną spełnione warunki określone w rozdziale 6.5.2 Wytycznych (pkt 22),
Kod CPV
79000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane od 04 listopada 2019r. (od dnia podpisania umowy z Wykonawcą) do końca maja 2021r. (przy czym dopuszcza się złożenie Raportu końcowego do 10 czerwca 2021r.).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentach dostarczonych wraz z ofertą. Ocena punktowa w zakresie ww. kryteriów zostanie dokonana zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny i jego wagą oraz w następujący sposób będzie oceniać jego spełnianie:
Cena (C) - 100 %
Ocena punktowa kryterium Cena (C):
najniższa oferowana cena brutto
Cena = ______________________________________________________ x 100
cena brutto badanej oferty
Maksymalnie można uzyskać 100 (sto) punktów w kryterium Cena (C).
Dodatkowo premiowane będzie 10 pkt posiadanie tytułu naukowego eksperta (wykonawcy).
Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych w kryterium Cena. Oferta może uzyskać max 110 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta nie podlegająca wykluczeniu, która otrzymała najwyższą liczbę punktów oceny i nie przekracza kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na udzielenie Zamówienia. Jeżeli cena oferty o najwyższej liczbie punktów oceny przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć (zgodnie z budżetem Projektu) na udzielenie zamówienia, Zamawiający podejmie negocjacje cenowe z niniejszym Wykonawcą i pozostałymi Oferentami, których Oferty nie podlegały wykluczeniu. W ramach negocjacji cenowych Zamawiający zaprosi Oferentów do złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.
Nazwa
ZRZESZENIE PRAWNIKÓW POLSKICH, ODDZIAŁ W WARSZAWIE
Adres
03-750 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
48602178799
NIP
5261006837
Tytuł projektu
Na straży dobrego prawa
Numer projektu
POWR.02.16.00-00-0065/17-00