Strona główna
Logo unii europejskiej

Ekspert ds. jakości monitoringu

Data publikacji: 25.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-10-2019

Numer ogłoszenia

1214044

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym Zapytaniem należy kierować na adres: Zrzeszenie Prawników Polskich, Oddział w Warszawie, ul. Okopowa 59 (IV piętro), 01-043 Warszawa z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe 1/2019/ZPP” lub na adres e-mail: biuro@zpp.warszawa.pl

1) Oferty należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie) drogą pocztową lub osobiście z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 1/2019/ZPP” do ww. siedziby Zamawiającego.
2) Termin składania ofert upływa dnia 30 października (środa) 2019r.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@zpp.warszawa.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Adrian Jurkiewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

733367774

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stałego monitoringu jakości konsultacji monitorowanych przez Zamawiającego projektów krajowych aktów prawnych w okresie od listopada 2019 r. do maja 2021 r. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Na straży dobrego prawa” (dalej Projekt), dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), 2.16 „Usprawnienie procesu stanowienia prawa”, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM).

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stałego monitoringu jakości konsultacji monitorowanych przez Zamawiającego projektów krajowych aktów prawnych w okresie od listopada 2019 r. do maja 2021 r. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Na straży dobrego prawa” (dalej Projekt), dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), 2.16 „Usprawnienie procesu stanowienia prawa”, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM).

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot Zamówienia obejmuje:
I. Opracowanie 22 raportów miesięcznych z monitorowania aktów prawnych przez Zamawiającego (+ zestawienie końcowe), w których zawarte będą: a) wnioski z monitoringu min. 5 procesów konsultacji dla min. 5 różnych projektów aktów prawnych, b) zbiorcze statystyki dot. zmonitorowanych projektów aktów prawnych, c) wnioski wynikające z analizy nw. Formularza, np. czy projekt aktu prawnego był konsultowany prawidłowo czy nie.
II. Stworzenie Formularza oceny zgodności procesu konsultacji z przyjętymi standardami i obowiązującymi przepisami, w tym przede wszystkim: a) Regulaminem prac Rady Ministrów, b) wytycznymi do prowadzenia oceny wpływu oraz konsultacji społecznych dot. danego projektu aktu prawnego, c)Regulaminem prac Sejmu i Senatu, oraz przede wszystkim d) „Zasadami techniki prawodawczej”(rozp.PrezesaRM).
Formularz powinien zawierać ok. 20 pytań weryfikujących zgodność procesu konsultacji z ww. aktami prawnymi , np.: a) w jakim trybie był konsultowany projekt/y, tj. zwykłym czy odrębnym, tzn. bez przeprowadzenia uzgodnień, konsultacji społecznych, itp.; b) czy przeprowadzono wstępne prace analityczne, prekonsultacje, c) czy w założeniach wyczerpująco przedstawiono zakres przedmiotowy projektu aktu prawnego (jego cel); d) czy do projektu aktu prawnego dołączono Test Regulacyjny, e) czy i do kogo skierowano prośbę o zgłoszenie uwag, które następnie uwzględniono, czy powstał raport z analizy zgłoszonych uwag.
III. Opracowanie Raportu końcowego, w którym m.in. należy stworzyć: a) rekomendację dla administracji publicznej w zakresie doskonalenia konsultacji społecznych, b) wnioski dla Zamawiającego w zakresie form udziału w konsultacjach społecznych, c) zalecenia dla Zamawiającego aby jego stanowiska (opinie) były bardziej skuteczne w zakresie procesu legislacyjnego.
IV. Prowadzenie bieżącego monitoringu prawa krajowego (max. co 4 dni) zgodnie z przyjętymi w Projekcie kryteriami selekcji udostępnianego on-line przez administrację państwową, które następnie będzie podstawą testowania stworzonego na potrzeby Zamawiającego Modelu Monitoringu Prawa.
2) Sposób realizacji Zamówienia przez Wykonawcę:
a) Wykonawca zapewni niezbędne materiały pomocnicze do wykonania Zamówienia, w tym np. komputer z dostępem do internetu, a Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do narzędzia IT (Aplikacji służącej monitorowaniu przez Zamawiającego projektów aktów prawnych),
b) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu, wyżywienia i ewentualnego noclegu Wykonawcy na potrzeby realizacji Zamówienia, w tym na potrzeby prowadzonych czynności. Oferta cenowa Wykonawcy powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją Zamówienia będącego przedmiotem Zapytania, w tym m.in. koszt przygotowania materiałów i dokumentów pomocniczych,
c) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego (i) własność majątkowych praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji, a także (ii) wszelkie prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego (prawa do opracowania), a także upoważni Zamawiającego do wykonywania w jego imieniu autorskich praw osobistych, w szczególności wyraża zgodę na wprowadzanie zmian według uznania i woli Zamawiającego - do każdego materiału opracowanego w toku realizacji Zamówienia będącego utworem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2016r. poz. 666, z późn. zm. );
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a)zmiany (za zgodą obu Stron umowy) postanowień umowy zawartej z Wykonawcą polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu zakresu Zamówienia jednak nie więcej jak o 10% wartości zamówienia, o ile zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy,
b)zmiany (za zgodą obu Stron umowy) postanowień umowy zawartej z Wykonawcą polegającej na zleceniu Wykonawcy (za zgodą obu stron Umowy) dodatkowych usług nieobjętych przedmiotowym zamówieniem, o ile staną się niezbędne i zostaną spełnione warunki określone w rozdziale 6.5.2 Wytycznych (pkt 22),

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane od 04 listopada 2019r. (od dnia podpisania umowy z Wykonawcą) do końca maja 2021r. (przy czym dopuszcza się złożenie Raportu końcowego do 10 czerwca 2021r.).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentach dostarczonych wraz z ofertą. Ocena punktowa w zakresie ww. kryteriów zostanie dokonana zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny i jego wagą oraz w następujący sposób będzie oceniać jego spełnianie:
Cena (C) - 100 %
Ocena punktowa kryterium Cena (C):
najniższa oferowana cena brutto
Cena = ______________________________________________________ x 100
cena brutto badanej oferty

Maksymalnie można uzyskać 100 (sto) punktów w kryterium Cena (C).
Dodatkowo premiowane będzie 10 pkt posiadanie tytułu naukowego eksperta (wykonawcy).
Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych w kryterium Cena. Oferta może uzyskać max 110 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta nie podlegająca wykluczeniu, która otrzymała najwyższą liczbę punktów oceny i nie przekracza kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na udzielenie Zamówienia. Jeżeli cena oferty o najwyższej liczbie punktów oceny przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć (zgodnie z budżetem Projektu) na udzielenie zamówienia, Zamawiający podejmie negocjacje cenowe z niniejszym Wykonawcą i pozostałymi Oferentami, których Oferty nie podlegały wykluczeniu. W ramach negocjacji cenowych Zamawiający zaprosi Oferentów do złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.

18. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1) wybór najkorzystniejszej oferty tj. takiej która uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie nie będzie przekraczała kwoty przeznaczonej w budżecie Projektu na przedmiotowe zamówienie, nastąpi w terminie do 4 dni roboczych, od dnia upływu składania ofert. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia tego terminu;
2) jeżeli w postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej oferty nie podlegające odrzuceniu a zawierające taką samą ocenę punktową i taką samą oferowaną cenę, Zamawiający wezwie ponownie tych Oferentów do złożenia oferty dodatkowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie;
3) jeżeli w odpowiedzi na Zapytanie wpłynie tylko jedna oferta podlegająca ocenie (tj. nie zawierająca braków zgodnie z pkt 11 Zapytania) i jeśli spełni ona wszystkie wymagania określone w pkt 14 Zapytania, to wówczas zostanie ona wybrana jako najkorzystniejsza oferta, o ile oferta nie będzie przekraczała kwoty przeznaczonej w budżecie Projektu na przedmiotowe zamówienie;
4) jeżeli w odpowiedzi na Zapytanie wpłyną co najmniej 2 (dwie) oferty podlegające ocenie (tj. nie zawierające braków zgodnie z pkt 11 Zapytania) i będą one spełniać wszystkie wymagania określone w pkt 14, to jako najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana ta oferta, która uzyskała najwyższą punktację zgodnie z kryteriami oceny określonymi w pkt 17 Zapytania, o ile oferta nie będzie przekraczała kwoty przeznaczonej w budżecie Projektu na przedmiotowe zamówienie;
5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego co do doświadczenia Oferenta wykazanego w załączniku do Oferty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do dostarczenia materiałów wykazanych jako potwierdzenie posiadanego doświadczenia Oferenta. Oferent zobowiązuje się przedstawić dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego, pod rygorem wyłączenia Oferty z oceny zgodnie z kryteriami opisanymi w pkt 17 Zapytania;
6) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie i miejscu wskazanym w zaproszeniu do podpisania takiej umowy,
7) jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert,
8) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, zawiadamiając o tym równocześnie wszystkich Oferentów, którzy:
- ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
- złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRZESZENIE PRAWNIKÓW POLSKICH, ODDZIAŁ W WARSZAWIE

Adres

03-750 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

48602178799

NIP

5261006837

Tytuł projektu

Na straży dobrego prawa

Numer projektu

POWR.02.16.00-00-0065/17-00
Liczba wyświetleń: 517