Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ A

Data publikacji: 24.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-10-2019

Numer ogłoszenia

1213864

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejsce składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu na wskazany adres e-mail
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

2. Sposób składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim, na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2)
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć drogą elektroniczną, w formie skanu podpisanych dokumentów, na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- Skan zaleca się umieścić w pojedynczym folderze i spakować za pomocą programu umożliwiającego nadanie hasła dostępowego do odczytu (Zamawiający rekomenduje posłużenie się programem 7-Zip). Niezachowanie zalecanego sposobu złożenia oferty w odniesieniu do zabezpieczenia hasłem, nie będzie stanowiło okoliczności uzasadniającej odrzucenie oferty, jednakże jest preferowane.
- W pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. w dniu 04.11.2019 roku, do godziny 10:00 czasu polskiego, należy na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu przesłać hasło dostępu do folderu z ofertą
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferty, dla których nie przesłano haseł dostępowych do godziny, o której mowa w tiret 4 nie będą rozpatrywane

3. Sposób podpisywania składanych dokumentów:
- Formularz ofertowy należy parafować na każdej ze stron oraz opatrzyć podpisem i pieczęcią firmową bądź imienną w miejscu do tego wyznaczonym przez osobę upoważnioną
- W przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, Formularz należy podpisać w sposób czytelny.

4. Sposób oznaczania składanych dokumentów:
- W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Formularz ofertowy – ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ A"
- Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, zmienić lub wycofać złożoną ofertę poprzez przesłanie wiadomości mailowej o tytule odpowiednio: "Formularz ofertowy – ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ A – zmiana" lub "Formularz ofertowy – ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ A – wycofanie" z odpowiednim wyjaśnieniem w treści wiadomości

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferta@tacongroup.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Renata Stachowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 604253593

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia na potrzeby nowopowstającej placówki żłobkowej w Tychach, przy ul. Armii Krajowej 105, odpowiadającego parametrom opisowym i wizualnym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Meble

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Tychy Miejscowość: Tychy

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy lub Dostawców wyposażenia dla nowopowstającej placówki żłobkowej w Tychach, przy ul. Armii Krajowej 105, odpowiadającego parametrom opisowym i wizualnym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia w stanie fabrycznie nowym do lokalu nowopowstającego żłobka w Tychach, przy ul. Armii Krajowej 105.
2. Rodzaj oraz liczba/ilość elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Oferta Dostawcy obligatoryjnie składana jest na Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferty złożone na innych wzorach zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane.
6. Załączone do ofert złożonych na Załączniku nr 2 dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę. Składając ofertę na Załączniku nr 2 oferent oświadcza, że złożenie przez niego oferty oznacza, że jest w stanie dokonać w wymaganym terminie, po zadeklarowanej cenie, dostawy wyposażenia w stanie fabrycznie nowym, spełniającego kryteria opisowe i wizualne (ujawnione na zdjęciu poglądowym) przedstawione w Zapytaniu ofertowym.
7. Wszelkie dostarczane elementy wyposażenia muszą posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty oraz muszą spełniać normy unijne.
8. Wszelkie dostarczane elementy wyposażenia muszą być wykonane z materiałów bezpiecznych, nietoksycznych.
9. Wszelkie dostarczane elementy wyposażenia muszą być odpowiednie dla dzieci w wieku żłobkowym.

Kod CPV

39150000-8

Nazwa kodu CPV

Różne meble i wyposażenie

Dodatkowe przedmioty zamówienia

32322000-6 Urządzenia multimedialne
34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39143116-2 Łóżeczka
39143112-4 Materace
34911100-7 Wózki

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamawiający określa termin realizacji zamówienia na 02.12.2019 roku. Dostawca rozpoczyna realizację zamówienia po podpisaniu umowy z Zamawiającym. O terminie i miejscu podpisania umowy Zamawiający informuje Dostawcę niezwłocznie po ogłoszeniu wyników postępowania, przy czym najpóźniejszy dopuszczalny termin podpisania umowy to data 08.11.2019 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku na każdym etapie postępowania.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 5 dostaw wyposażenia o tożsamym lub podobnym charakterze.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku na każdym etapie postępowania.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają potencjał techniczny niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2).

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy z Dostawcą w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie prac adaptacyjnych lokalu;
2) zmiana spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
3) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
4) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy;
5) rozwiązanie umowy o dofinansowanie przez Instytucję Zarządzającą.
2. Przewidziane wyżej okoliczności, będące podstawą zmiany zapisów umowy zawartej z Dostawcą, stanowią uprawnienie Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe musi zostać złożona na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2.
2. Dostawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem następującym po dniu, w którym upływa termin składania ofert).
3. Każdy z Dostawców zostanie powiadomiony o wynikach postępowania drogą elektroniczną, na podany w Formularzu ofertowym adres e-mail.
4. Z Dostawcą, którego oferta w danej części zostanie wybrana, podpisana zostanie umowa, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przy czym najpóźniejszy dopuszczalny termin podpisania umowy to data 08.11.2019 roku. W przypadku niestawienia się Dostawcy na podpisanie umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez uprzedzenia oraz bez podania uzasadnionej przyczyny uznaje się, że Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. W takim przypadku umowa podpisana zostanie z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryterium oceny ofert stanowi cena – waga 100%

2. Ofertę ocenia się osobno dla każdej części.

3. Sposób przyznawania punktacji: Liczba punktów zostanie obliczona poprzez podzielenie ceny za część z oferty najniższej przez cenę za część z oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x waga kryterium x 100;

4. Badaniu podlegać będą wyłącznie oferty zawierające łącznie:
- kompletne dane Oferenta,
- co najmniej jeden kompletnie wypełniony wiersz odpowiadający części zamówienia, to jest zawierający: cenę brutto [PLN], cena słownie,
- wypełnioną miejscowość i datę,
- podpis z pieczęcią firmową bądź imienną osoby upoważnionej, a w przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, podpisane w sposób czytelny.

5. Oferty niezawierające elementów, o których mowa w punkcie 4 podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.

6. Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.

7. Oferty złożone na innym niż wymagany załącznik podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.

8. Załączone do ofert złożonych na Załączniku nr 2 dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę. Składając ofertę na Załączniku nr 2 oferent oświadcza, że złożenie przez niego oferty oznacza, że jest w stanie dokonać w wymaganym terminie, po zadeklarowanej cenie, dostawy wyposażenia w stanie fabrycznie nowym, spełniającego kryteria opisowe i wizualne (ujawnione na zdjęciu poglądowym) przedstawione w Zapytaniu ofertowym.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia tych części oferty, które spełniają co najmniej jeden z poniższych warunków:
- cena brutto za część przekracza o co najmniej 10% ceny katalogowe,
- cena brutto za część przekracza o co najmniej 10% ceny założone w budżecie projektu

10. Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w szczególności w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.

Wykluczenia

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumieć należy wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK WESOŁE SKRZATY RENATA STACHOWSKA

Adres

Leśna 15/1

43-100 Tychy

śląskie , Tychy

Numer telefonu

604253593

NIP

6561525714

Tytuł projektu

Wesołe Skrzaty zapewniają Mamie spokojną głowę w pracy

Numer projektu

RPSL.08.01.03-24-02A4/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CZĘŚĆ 13:
DZIECKO EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
58-100 Świdnica, ul. Heleny Marusarzówny 8
NIP: 366346137
REGON: 100745932
Data otrzymania oferty: 2019-10-29, 16:00

CZĘŚĆ 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,14:
MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
93-428 Łódź, ul. Graniczna 46
NIP: 7272751304
REGON: 100745932
Data otrzymania oferty: 2019-10-31, 14:24
Liczba wyświetleń: 504