Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2/2019/4YOU - Usługa szkolenia „Kurs doskonalenia umiejętności szwaczek w kontekście szycia gorsetów protetycznych”

Data publikacji: 21.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-11-2019

Numer ogłoszenia

1213109

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: fundacja4you@gmail.com w formie skanu.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

fundacja4you@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Rafał Parol

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot usługi:
Przeprowadzenie kursu doskonalenia umiejętności szwaczek w kontekście szycia gorsetów protetycznych.
Minimalny zakres tematyczny kursu dotyczy m.in. omówienie specjalistycznych, automatycznych maszyn szwalniczych; zapoznanie się z tkaninami i dodatkami tekstylnymi używanych w produkcji gorsetów protetycznych; zastosowania w praktyce automatycznych maszyn szwalniczych, tkaniny używane do produkcji gorsetów; zapoznanie się z czytaniem zaleceń produkcyjnych stosowanych przy produkcji gorsetów protetycznych; omówienie procesu technologicznego szycia gorsetów i ich modelowania; ćwiczenia praktyczne w szyciu gorsetów protetycznych, procesie kroju tkanin, dzianin i pianki.

Forma przeprowadzenia usługi:
Kurs prowadzony będzie w formie zajęć teoretycznych i praktycznych.
Szczegółowy program zajęć zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą i zatwierdzony przez Zamawiającego.
Na zakończenie kursu każdy uczestnik weźmie udział w egzaminie teoretyczno- praktycznym potwierdzającym nabycie kompetencji.

Wymiar godzinowy szkolenia: 150 godzin (w tym 16 godzin zajęć teoretycznych i 134 godzin zajęć praktycznych).

Miejsce realizacji usługi:
Lokalizacje na terenie miasta Grudziądza, miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Dopuszcza się możliwość realizacji szkolenia w przedsiębiorstwach z branży szwalniczej.

Termin realizacji usługi:
W okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków udziału w postępowaniu, a także przygotowania oferty w dołączonej pełnej treści zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: Grudziądz Miejscowość: Grudziądz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi szkoleniowej - przeprowadzenie kursu doskonalenia umiejętności szwaczek
w kontekście szycia gorsetów protetycznych dla uczestników projektu pn. "Outplacement szansą na pracę".
Uczestnikami szkoleń będą osoby posiadające choćby minimalne doświadczenie zawodowe w branży szwalniczej, potrafią obsługiwać maszyny szwalnicze w stopniu podstawowym, mają podstawą wiedzę i umiejętności w zawodzie szwaczki a udział
w szkoleniu znacząco wpłynie na podniesienie ich kompetencji zawodowych i nabycie nowych umiejętności pod kątem produkcji gorsetów protetycznych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia „Kurs doskonalenia umiejętności szwaczek w kontekście szycia gorsetów protetycznych” dla uczestników/-czek projektu w wymiarze 150 godzin na każdą osobę.
Zamawiający nie gwarantuje udziału w szkoleniu konkretnej liczby i zastrzega sobie prawo do skierowania na szkolenie liczby osób odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu (np. 1 osoba, 2 osoby, itd.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania 1 osoby na szkolenie i nie zezwala na łączenie w grupy osób skierowanych
w różnych terminach.
Program szkolenia powinien zawierać minimum następujące zagadnienia: omówienie specjalistycznych, automatycznych maszyn szwalniczych; zapoznanie się z tkaninami i dodatkami tekstylnymi używanych w produkcji gorsetów protetycznych; zastosowania w praktyce automatycznych maszyn szwalniczych, tkaniny używane do produkcji gorsetów; zapoznanie się z czytaniem zaleceń produkcyjnych stosowanych przy produkcji gorsetów protetycznych; omówienie procesu technologicznego szycia gorsetów i ich modelowania; ćwiczenia praktyczne w szyciu gorsetów protetycznych, procesie kroju tkanin, dzianin i pianki.
Liczba godzin zajęć praktycznych – 134 h
Liczba godzin zajęć teoretycznych – 16 h
Zamawiający zastrzega sobie warunek zorganizowania szkolenia w terminach i godzinach dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestników projektu, z wyłączeniem niedziel i dni wolnych od pracy.
Realizacja usługi szkoleniowej zakończy się do 30.06.2020 r.

Kod CPV

80500000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków udziału w postępowaniu, a także przygotowania oferty w dołączonej pełnej treści zapytania ofertowego.

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji usługi:
W okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2020 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca ubiegający się o realizację usługi szkoleniowej musi być instytucją szkoleniową posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy.

Wiedza i doświadczenie

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy zatrudniają trenerów/ wykładowców posiadających minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce adekwatnej do tematyki szkolenia realizowanego w projekcie oraz przygotowanie pedagogiczne i wyższe wykształcenie w celu zapewnienia wysokiego poziomu merytorycznego szkolenia (wymagane potwierdzenie) oraz przestrzegających zasad równości szans, niedyskryminacji, zapewnienia dostępności dla os. niepełnosprawnych poprzez stosowanie języka wrażliwego i niedyskryminującego ze względu na płeć oraz organizację zadania
w miejscu dostępnym dla osób z niepełnosprawnościami.

Potencjał techniczny

Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązuje się m.in. do:
- przeprowadzenia zajęć teoretycznych w pomieszczeniach dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, odpowiednio
w tym celu wyposażonych z zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiedni warunki sanitarne, bezpieczeństwa i jakościowe;
- przeprowadzenie zajęć praktycznych w pomieszczeniach o standardzie zgodnym z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, wyposażonych w indywidualne stanowiska pracy z maszyną przemysłową (max. 5- letnią) oraz w materiały szkoleniowe tj. surowce, tkaniny, stalowe zapięcia, taśmy podtrzymujące, wykroje, szablony i inne.

Dodatkowe warunki

Wykonawca zobowiązuje się m.in. do:
- dołożenia należytej staranności w celu wykonania przedmiotu zamówienia; ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie;
- bieżącego wypełniania obowiązującej dokumentacji z realizacji usług tj. listy obecności (min. 80% uczestnictwa w szkoleniu), dziennik zajęć, ankiet oceny jakości i przydatności szkolenia i innych ewentualnie wymaganych dokumentów po uzgodnieniu z koordynatorem projektu;
- ponoszenia odpowiedzialności za wszystkie wykonywane zadania w ramach usługi szkoleniowej;
- skierowania Uczestnika projektu i sfinansowanie kosztu badań lekarskich przed przystąpieniem do udziału w szkoleniu;
- zapewnienie bufetu kawowego oraz ciepłego posiłku lub kanapek w przypadku zajęć trwających powyżej 6h dziennie;
- przeprowadzenia egzaminu teoretyczno-praktycznego po szkoleniu stwierdzającego nabycie kompetencji; wydania dla uczestnika certyfikatu zawierającego opis zakładanych efektów nauczania teoretycznego i praktycznego oraz uzyskaną ocenę z egzaminu teoretycznego i praktycznego, posiadającego logotypy Unii Europejskiej i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 - 2020;
- oznakowania wszelkiej dokumentacji w logotypy Unii Europejskiej i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 - 2020 sporządzonej w ramach projektu „Outplacement szansą na pracę”.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1. zmiana terminu realizacji umowy – w sytuacji wszelkich przesłanek związanych z uczestnikami;
2. zmiana miejsca realizacji umowy – wskutek potrzeb zgłaszanych przez pracodawcę;
3. zmiana ilości uczestników – będąca skutkiem procesu rekrutacji i zmian w projekcie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta musi zawierać następujące załączniki:
1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
2) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym –zgodnie ze wzorem załącznik nr 2.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi:
Cena:
Waga:100 %. Wartość punktowa kryterium Ceny będzie wyliczana zgodnie z formułą: C = (C min/C oferty) x 100 pkt. gdzie: C – liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium cena, C min – najniższa z oferowanych cen brutto, spośród ofert nieodrzuconych, C oferty – cena ocenianej oferty brutto.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4YOU

Adres

Juliana Szychowskiego 31

86-300 Grudziądz

kujawsko-pomorskie , Grudziądz

Numer telefonu

692403907

NIP

8762464423

Tytuł projektu

Outplacement szansą na pracę

Numer projektu

RPKP.08.05.02-04-0177/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Sewila Sp. z o.o., ul. Chełmińska 206, 86-300 Grudziądz
Data otrzymania oferty: 04.11.2019 r., godz. 11:12
Cena brutto dla jednej osoby: 2.740,00 zł
Liczba wyświetleń: 603