Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1.Miejsce składania ofert: Biuro projektu Aleja Niepodległości 11, 23-204 Kraśnik
2.Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” oraz przesłaniu całego dokumentu (tj. „części opisowej” oraz „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej na adres e-mail: krokwprzyszlosc1@gmail.com lub pisemnie do miejsca składania ofert. W przypadku oferty pisemnej, ofertę wraz z pozostałymi dokumentami należy złożyć w kopercie, którą należy opisać następująco: „Oferta w postępowaniu na wybór doradcy zawodowego w ramach realizacji projektu ,,Krok w przyszłość” RPLU.11.01.00-06-0203/17”. Na kopercie oprócz opisu jw. zaleca się umieścić nazwę i adres Oferenta.
3. W przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej:
a) Zamawiający akceptuje wyłącznie pliki z rozszerzeniem .pdf, .doc, .docx, odt.
b) Zaleca się aby każdy załącznik wielostronicowy był zapisany w jednym pliku,
c) Zaleca się aby każdy załączony plik miał nadaną inną nazwę własną.
W przypadku problemów technicznych związanych z otwarciem lub wydrukiem e-maila, spowodowanych niezastosowaniem się do zaleceń z punktów b), c) konsekwencje powyższego obciążają Wykonawcę, który oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wysuwał roszczeń względem Zamawiającego.
4. Oferta musi być złożona do dnia 28.10.2019 r. do godziny 8:00 Decyduje godzina wpływu oferty.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W formie pisemnej oferty można złożyć w godzinach pracy biura w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
5. Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.
6. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Nieodłączny element dokumentu stanowi „część opisowa” oraz „część ofertowa”.
8. Oferta musi być wypełniona w języku polskim.
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących
do wypełnienia oferty.
10. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Jeśli ofertę podpisuje inna osoba, Wykonawca zobowiązany jest razem z ofertą przedłożyć stosowne pełnomocnictwo.
11. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
krokwprzyszlosc1@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Katarzyna Słowińska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
818250261
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja wsparcia w postaci Diagnozy indywidualnych potrzeb i potencjałów w ramach zadania o nazwie Indywidualna Ścieżka Reintegracji (IŚR), zajęcia indywidualne, dla maksymalnie 12 Uczestników Projektu (UP). Łącznie przewiduje się realizację maksymalnie 48 godzin zegarowych, w systemie 2 spotkań po 2 godz. zegarowe dla każdego UP (4 godz. zegarowe x 12 UP = 48 godz. zegarowe).
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
krasnostawski
Miejscowość:
Krasnystaw
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór doradcy zawodowego, który zrealizuje Diagnozę indywidualnych potrzeb i potencjałów w ramach zadania o nazwie Indywidualna Ścieżka Reintegracji (IŚR) dla maksymalnie 12 Uczestników Projektu. Łącznie przewiduje się realizację maksymalnie 48 godzin zegarowych( 4 godz. x 12 UP = 48 godz.). Godzina zegarowa - 60 minut. Wsparcie realizowane będzie w systemie 2 indywidualnych spotkań (2 sesje) po 2 godziny zegarowe, łącznie 4 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór doradcy zawodowego, który zrealizuje Diagnozę indywidualnych potrzeb i potencjałów w ramach zadania o nazwie Indywidualna Ścieżka Reintegracji (IŚR) dla maksymalnie 12 Uczestników Projektu. Łącznie przewiduje się realizację maksymalnie 48 godzin zegarowych( 4 godz. x 12 UP = 48 godz.). Godzina zegarowa - 60 minut. Wsparcie realizowane będzie w systemie 2 indywidualnych spotkań (2 sesje) po 2 godziny zegarowe, łącznie 4 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu.
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów w ramach zadania o nazwie Indywidualna Ścieżka Reintegracji (IŚR) realizowana będą w terminie październik-listopad 2019 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy. Zajęcia będą realizowane od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu realizacji wsparcia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) Posiadają wykształcenie wyższe, tj. ukończone studia licencjackie, magisterskie z zakresu poradnictwa zawodowego lub dowolne studia wyższe i dodatkowo studia podyplomowe czy inne w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego lub posiadają certyfikat, zaświadczenie bądź inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego.
oraz
b) Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia doradztwa zawodowego. Przez „min. 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych doradcy zawodowego, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
oraz
c) Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi / biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
B) Zobowiązują się do zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji usługi.
C) Nie są powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo.
D) Posiadają wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia (wymóg dotyczy przedsiębiorców).
E) Nie należą do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, tj.:
a) Wykonawców, którzy, z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
c) Wykonawców, wobec których wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
d) Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
e) Wykonawców będących podmiotem zbiorowym, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
f) Wykonawców, których urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
g) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
h) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy.
Wiedza i doświadczenie
Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a: Posiadają wykształcenie wyższe, tj. ukończone studia licencjackie, magisterskie z zakresu poradnictwa zawodowego lub dowolne studia wyższe i dodatkowo studia podyplomowe czy inne w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego lub posiadają certyfikat, zaświadczenie bądź inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego.
oraz
b: Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia doradztwa zawodowego. Przez „min. 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych doradcy zawodowego, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
oraz
c: Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi / biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a: Posiadają wykształcenie wyższe, tj. ukończone studia licencjackie, magisterskie z zakresu poradnictwa zawodowego lub dowolne studia wyższe i dodatkowo studia podyplomowe czy inne w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego lub posiadają certyfikat, zaświadczenie bądź inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego.
oraz
b: Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia doradztwa zawodowego. Przez „min. 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych doradcy zawodowego, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
oraz
c: Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi / biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
a) Terminu realizacji umowy;
b) Harmonogramu realizacji umowy;
c) Ostatecznej liczby UP w ramach umowy;
d) Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” oraz przesłaniu całego dokumentu (tj. „części opisowej” oraz „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej lub pisemnie do miejsca składania ofert.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 60% cena oraz kryterium 40% jakość.
1. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
C0 – cena obliczona badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 60.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Opis sposobu obliczania kryterium jakość.
Przez jakość rozumie się łączną liczbę należycie zrealizowanych przez Wykonawcę godzin usług o tematyce wskazanej w zapytaniu lub równoważnych. Przez usługi równoważne rozumie się usługi doradcze o zbliżonym zakresie przedmiotowym/tematycznym do tematów wskazanych w niniejszej procedurze.
Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług wypełnia tabelę „Załącznik numer 1”, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 1 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Punkty przyznawane za kryterium jakość będą liczone wg następującego wzoru:
J = (J0 : Jmax) x 40
gdzie:
J – liczba punktów przyznana danej ofercie,
J0 – jakość (liczba godzin) obliczone badanej oferty,
Jmax – maksymalna jakość (liczba godzin) spośród ważnych ofert.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium jakość wynosi 40. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C + J) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Wykluczenia
Wymagany jest brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ
Adres
00-020 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228261168
Fax
228264455
NIP
5251916874
Tytuł projektu
Krok w Przyszłość
Numer projektu
RPLU.11.01.00-06-0203/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
CONSULTOR Sp. z o.o, ul. Mieszka I 6, 20-610 Lublin; data wpływu oferty: 25.10.2019r. godz. 10:47; cena: 90,00 zł