Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmiana treści ogłoszenia oraz treści załącznika "Zapytanie ofertowe Nr 9 z dnia 18.09.2019" dotycząca terminu składania ofert.
Zmieniony termin składania ofert to 31.10.2019 do godz. 15.00.
Miejsce i sposób składania ofert
Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć mailowo (w formie skanów wypełnionych i podpisanych dokumentów w tytule maila „Oferta – elektronarzędzia i akcesoria” ), osobiście lub pocztą/kurierem do siedziby Zamawiającego do dnia 31.10.2019 do godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę składaną drogą pocztową lub kurierem zawierającą wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy złożyć w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz dopisać „Oferta – elektronarzędzia i akcesoria”.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania ofert :
1. Każdy z Dostawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego Dostawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
3. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Dostawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Dostawcy upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia i załączniki.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Dostawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części.
8. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Dostawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
janusz.wojcik@3dartech.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Janusz Wójcik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
0048 793 070 053
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu technicznego – elektronarzędzi i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzania badań. Przedmiot zamówienia składa się z 10 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Kielce
Miejscowość:
Kielce
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy sprzętu technicznego – elektronarzędzi i akcesoriów niezbędnych do realizacji projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Osi Priorytetowej 1. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu technicznego – elektronarzędzi i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzania badań. Przedmiot zamówienia składa się z 10 części. Część I - Mieszadło. Część II - Opalarka. Część III - Nóż termiczny. Część IV - Przecinarka do styropianu. Część V - Wiertarka stołowa, prasa ręczna, szlifierka stacjonarna taśmowa, piła taśmowa - przecinarka taśmowa do metali, odciąg wiórów metalu do szlifierek, szlifierka stołowa z podstawą. Część VI - Szlifierka trzpieniowa kątowa pneumatyczna i zestaw wierteł do metalu. Część VII - Mieszadło – Mikser, zestaw końcówek - bitów, krążki ścierne z uchwytem mocującym, tarcze szlifierskie, ściernice listkowe, szczotki druciane, wełna stalowa . Część VIII - Tarcze do cięcia i szlifowania metalu. Część IX - Fazownik. Część X - Przewód ciśnieniowy spiralny, filtr odwadniacz, drut spawalniczy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV
42652000-1
Nazwa kodu CPV
Ręczne narzędzia elektromechaniczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
42651000-4 Pneumatyczne narzędzia ręczne
14811300-2 Ściernice
44512900-1 Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego: do 7 dni od podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w zakresie, w jakim ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. a formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. b formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Potencjał techniczny
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. c formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. c formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający wymaga, aby Dostawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. d formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia/ nie spełnia” – na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. uzupełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2
c. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona przez Dostawcę)
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena ofert dokonana zostanie dla każdej z części zamówienia oddzielnie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
cena netto – waga punktowa 100 pkt. (100%)
Liczba punktów w kryterium „cena netto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Najniższa cena oferty netto spośród wszystkich ofert nieodrzuconych,
------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100
Cena netto wskazana w badanej ofercie
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt.
Zamawiający złoży zamówienie u Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza dla danej części zamówienia w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Dostawców, którzy złożyli oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Dostawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawcy uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie ceny z Dostawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, oraz prawo do odstąpienia od podpisania umowy z Dostawcą w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji. O konkretnym terminie negocjacji Oferent zostanie powiadomiony.
Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Dostawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy.
. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Dostawca w formularzu ofertowym określi cenę przedmiotu zamówienia netto w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena obejmować będzie wszelkie koszty, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym
i jego załącznikach.
2. W Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, Wykonawca winien podać cenę ryczałtową netto, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.
Wykluczenia
. Warunki wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które nie spełniają warunków określonych
w pkt 2 oraz podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Dostawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych o treści zawartej na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta wykluczonego Dostawcy zostanie uznana za odrzuconą.
2. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. 5 zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim załączników, dokumentów i oświadczeń.
3. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres jest niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
Nazwa
3DARTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
25-639 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
793 070 053
NIP
9591998442
Tytuł projektu
Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0737/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
F.H.U. COMPLEX
ul. Unii Europejskiej 1, 32-600 Oświęcim
data wpłynięcia oferty - 29.10.2019
Część 1 - cena brutto - 179,99
Część 2 - cena brutto - 336,99
Część 3 - cena brutto - 272,00
Część 4 - cena brutto - 1606,00
Część 5 - cena brutto - 15020,00
Część 6 - cena brutto - 1406,35
Część 7 - cena brutto - 355,47
Część 8 - cena brutto - 863,30
Część 9 - cena brutto - 169,99
Część 10 - cena brutto - 572,40