Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć w firmie:
ZMTORUN Maciej Lewandowski
ul. Na Zapleczu 2a
87-100 Toruń
osobiście (wpływ do 18.11.2019 r.) lub drogą pocztową (wpływ do 18.11.2019 r.) lub e-mailem na adres: biuro@zmtorun.pl (wpływ do 18.11.2019 r.).
Oferty osobiście lub listownie należy kierować na adres ul. Na Zapleczu 2a, 87-100 Toruń
Dodatkowych informacji udziela p. Maciej Lewandowski pod adresem e-mail: biuro@zmtorun.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zmtorun.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Maciej Lewandowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
505003556
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzenia w postaci fabrycznie nowej Myjki ultradźwiękowej – 1 kpl.
Cechy/parametry zamówienia:
- długość L = 1500mm – 2000 mm;
- trójfunkcyjna (mycie, płukanie, suszenie);
- posiada panel sterowania cyfrowy;
- posiada co najmniej 5 programów mycia;
- na wyposażeniu ramię podtrzymujące zanurzenie elementu podlegającego procesowi mycia na całej powierzchni myjki.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
kujawsko-pomorskie
Powiat:
Toruń
Miejscowość:
Toruń
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzenia w postaci fabrycznie nowej Myjki ultradźwiękowej – 1 kpl.
Cechy/parametry zamówienia:
- długość L = 1500mm – 2000 mm;
- trójfunkcyjna (mycie, płukanie, suszenie);
- posiada panel sterowania cyfrowy;
- posiada co najmniej 5 programów mycia;
- na wyposażeniu ramię podtrzymujące zanurzenie elementu podlegającego procesowi mycia na całej powierzchni myjki.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzenia w postaci fabrycznie nowej Myjki ultradźwiękowej – 1 kpl.
Cechy/parametry zamówienia:
- długość L = 1500mm – 2000 mm;
- trójfunkcyjna (mycie, płukanie, suszenie);
- posiada panel sterowania cyfrowy;
- posiada co najmniej 5 programów mycia;
- na wyposażeniu ramię podtrzymujące zanurzenie elementu podlegającego procesowi mycia na całej powierzchni myjki.
Kod CPV
42900000-5
Nazwa kodu CPV
Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
Dodatkowe przedmioty zamówienia
- 42995000 - Różne maszyny czyszczące
- 42000000-6 Maszyny przemysłowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do 31.03.2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
1. W ofercie należy wskazać cenę łączną netto i brutto przedmiotu zamówienia określonego w pkt. II.2. Zapytani ofertowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w PLN lub w walucie obcej, gdzie kurs przeliczenia ofert wyrażonych w walucie obcej zostanie określony na dzień 18.11. 2019 r. tj. ostatni dzień składania ofert (przyjmuje się średni kurs NBP – tabela A).
Oferta pod rygorem jej nieważności winna zostać przedłożona na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania pod rygorem nieważności oferty.
2. Cena oferty (wykonania przedmiotowego zamówienia) winna zawierać cenę za sprzęt, dostawę i montaż oraz wszelkie inne wydatki/koszty niezbędne do całościowego wykonania zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający dopuszcza składanie wyłącznie ofert całościowych obejmujących całość przedmiotu zamówienia i spełniających wszystkie pozycje parametrowe ujęte w specyfikacji z pkt. II.2 niniejszego Zapytania, w przeciwnym przypadku oferty zostaną uznane za niekompletne i nie będą podlegać rozpatrzeniu.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych tj. oferta musi obejmować wykonanie i dostawę całego zakresu rzeczowego zgodnie z treścią Zapytania ofertowego z pkt. II.
5. Termin składania ofert: do 18.11.2019 r.
6. Termin związania ofertą: do 30.11.2019 r.
7. Termin wykonania zamówienia: do 31.03.2020 r.
8. Oferty należy złożyć w firmie:
ZMTORUN Maciej Lewandowski
ul. Na Zapleczu 2a
87-100 Toruń
osobiście (wpływ do 18.11.2019 r.) lub drogą pocztową (wpływ do 18.11.2019 r.) lub e-mailem na adres: biuro@zmtorun.pl (wpływ do 18.11.2019 r.).
Oferty osobiście lub listownie należy kierować na adres ul. Na Zapleczu 2a, 87-100 Toruń
Dodatkowych informacji udziela p. Maciej Lewandowski pod adresem e-mail: biuro@zmtorun.pl
9. W konkursie ofert wygrywa oferta złożona przez Oferenta spełniającą warunki dopuszczające do udziału w postępowaniu ofertowym tj.
- Oferta pod rygorem nieważności winna zostać sporządzona i złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego i zawierać wypełnione wszystkie elementy Formularza Ofertowego oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta;
- do Oferty pod rygorem nieważności należy załączyć Załącznik w postaci Oświadczenia o braku powiązań zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego zawierający podpis osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta, przy czym:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
- Oferty złożone i nie sporządzone na Formularzu Ofertowym, nie wypełnione w całości, nie zawierające podpisów osób uprawnionych do reprezentowania oferenta i nie zawierające załącznika w postaci oświadczenia o braku powiązań podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta będą odrzucane z przyczyn formalnych,
oraz
- uzyskująca największą liczbę punktów w kryteriach oceny.
10. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.).
11. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zadawania oferentom pytań w zakresie szczegółowych parametrów poszczególnych elementów stanowiących przedmiot niniejszego Zapytania ofertowego, zmian całości lub części zapytania ofertowego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania ofertowego bez podania przyczyny.
14. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
15. Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść na dostawę, montaż sprzętu/urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego Zapytania oraz jego uruchomienie, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
16. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Warunki zmiany umowy
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego na wybór dostawcy przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów jej wykonania oraz innych elementów/parametrów zamówienia w następujących okolicznościach:
- możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wyrażania zgody na wydłużenie terminu zakończenia realizacji ww. projektu przez Instytucje Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 (urządzenie będące przedmiotem zamówienia jest nabywane w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE),
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi i innymi czynnikami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
- innym zdarzeniem niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego uniemożliwiającym wykonanie przedmiotu umowy lub jej części zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Oferta pod rygorem nieważności winna zostać sporządzona i złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego i zawierać wypełnione wszystkie elementy Formularza Ofertowego oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta;
- do Oferty pod rygorem nieważności należy załączyć Załącznik w postaci Oświadczenia o braku powiązań zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego zawierający podpis osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta.
Oferty złożone i nie sporządzone na Formularzu Ofertowym, nie wypełnione w całości, nie zawierające podpisów osób uprawnionych do reprezentowania oferenta i nie zawierające załącznika w postaci oświadczenia o braku powiązań podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta będą odrzucane z przyczyn formalnych.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
- Cena brutto wykonania zamówienia: maksymalnie 100 pkt.
Punktacja za oczekiwane wynagrodzenie brutto zostanie obliczona zgodnie z następującym
wzorem:
najniższa oferta cenowa: P1 = 100 pkt.,
kolejne oferty cenowe: Pn = [100 pkt. – 10 x (Cn/C1)]
gdzie:
C1 - wartość najniższej oferty,
Cn - wartości kolejnych ofert.
Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C
gdzie:
O – Ocena
C – Cena
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są firmy i podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo bądź kapitałowo. Na powyższą okoliczność oferenci winni złożyć Oświadczenie o braku powiązań zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.
Nazwa
ZMTORUN MACIEJ LEWANDOWSKI
Adres
87-100 Toruń
kujawsko-pomorskie
, Toruń
Numer telefonu
505003556
NIP
8791965665
Tytuł projektu
"Nowe metody obróbki stali poprzez zakup i rozwój zaplecza B+R oraz realizację prac B+R przez ZM Toruń Maciej Lewandowski"
Numer projektu
RPKP.01.02.01-04-0048/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
F.H.U. JAMARO MARZENA FATYGA
ul. Źródlana, nr 36, 09-472 Słupno
Oferta wpłynęła w dn. 18.10.2019 r .
Wartość brutto 59857,34 zł