Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W dniu 28.10.2019 dokonano zmiany załącznika - Zapytania ofertowego wraz z załącznikami
Zmiana ma charakter wyłącznie edycyjny - skorygowano wyłącznie błąd literowy w numeracji kryteriów wyboru. W pierwotnej wersji zamiast zapisu "Kryterium 4 – Deklarowany czas gwarancji" widniał zapis "Kryterium 3 – Deklarowany czas gwarancji"
Nie wprowadzono żadnych zmian wpływających na zakres zapytania i zasady składania ofert.
Miejsce i sposób składania ofert
Kluczowe zasady składania ofert
• Oferta powinna być przesłana mailem na adres: s.bebenek@3r-recycling.pl do dnia 18.11.2019 r. do godziny 23.59 Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
• Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów. Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia oryginałów dokumentów w ciągu trzech dni roboczych od dnia otwarcia ofert.
• Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
• Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i załączonych dokumentów.
• Podpisanie umowy nastąpi w przeciągu 30 dni roboczych od zawiadomienia przez Zamawiającego wybranego Oferenta o przyznaniu mu kontraktu.
Pełne, szczegółowe zasady prowadzenia postępowania ofertowego zamieszczono w Zapytaniu ofertowym – złączonym do niniejszego ogłoszenia. Oferent powinien zapoznać się z treścią załączonego zapytania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
s.bebenek@3r-recycling.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Sylwia Bębenek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
605249963
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zautomatyzowanej prasy belującej dwukomorowej do tekstyliów, włókien i odzieży.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym dołączonym do niniejszego ogłoszenia
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
lubelski
Miejscowość:
Milejów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy zautomatyzowanej prasy belującej dwukomorowej do tekstyliów, włókien i odzieży, w ramach projektu na realizację którego Zamawiający otrzymał decyzję o finansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków europejskich, Oś Priorytetowa RPLU.03.00.00 Konkurencyjność Przedsiębiorstw, Działanie RPLU.03.07.00 Wzrost Konkurencyjności MŚP
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zautomatyzowanej prasy belującej dwukomorowej do tekstyliów, włókien i odzieży. Prasa powinna realizować wszystkie poniższe funkcjonalności.
• Nacisk - nie mniej niż 150 ton
• Napęd - hydrauliczny
• Wydajność - nie mniej niż 6 bel o wadze 400 kg na godzinę
• Podawanie surowca do prasy - taśmociągiem z wywrotnicą oraz pneumatycznie
• Odbiór belek - automatyczny z automatycznym ważeniem i wydrukiem etykiety
• Ilość wiązań - do 8-u wiązań
• Wiązanie - ręczne taśmą PET lub drutem
• Obsługa - jednoosobowa
• Waga beli - 400 kg
• Rozmiar beli - umożliwiający załadunek min 68 szt (kontener morski)
Czas dostawy - max 6 m-cy
Gwarancja - min 12 m-cy
Oferta powinna zawierać jedną cenę obejmującą koszt urządzenia, jego dostawy, montażu, pierwszego uruchomienia oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi urządzenia.
Kod CPV
42636100-4
Nazwa kodu CPV
Prasy hydrauliczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany do 31.05.2020
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Szczegółowe wymogi w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności zamieszczone zostały w Zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji prac objętych przedmiotem Zapytania Ofertowego. Szczegółowe wymogi w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia zamieszczone zostały w Zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Potencjał techniczny
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji prac objętych przedmiotem Zapytania Ofertowego. Szczegółowe wymogi w zakresie posiadanego potencjału technicznego zamieszczone zostały w Zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotem Zapytania Ofertowego. Szczegółowe wymogi w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamieszczone zostały w Zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. Szczegółowe wymogi w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej zamieszczone zostały w Zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Dodatkowe warunki
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania
W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Oferenta udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokonania jej ostatecznej korekty. Zamawiający, o ile uzna to za właściwe zastrzega sobie możliwość negocjowania cen i warunków określonych w ofercie z wybranymi Oferentami. Do negocjacji zaproszeni zostaną maksymalnie trzej Oferenci, którzy otrzymali największą punktację w ramach kryteriów określonych w zapytaniu.
Pełne zasady dotyczące warunków prowadzenia postępowania ofertowego zamieszczone zostały w Zapytaniu ofertowym – załączonym do niniejszego ogłoszenia
Warunki zmiany umowy
Wprowadzanie zmian do Umowy z Wykonawcą po jej zawarciu jest dopuszczalne jedynie w następujących przypadkach:
• zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z LAWP, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia,
• jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
• zmiany umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień,
• zmiany umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania.
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, wynikających z niniejszej specyfikacji pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami powstałymi po zawarciu umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizacje niniejszego zamówienia. Dla dokonania zmian umowy wymagana jest forma pisemna.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Załącznik nr 1 – Formularz Oferty.
• Załącznik nr 2 – Zestawienie oświadczeń Oferenta o spełnianiu warunków do udziału w postępowaniu.
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące powiązań kapitałowych i osobowych.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz na podstawie oferty opisującej przedmiot zamówienia, prezentującej w sposób czytelny i nie budzący wątpliwości parametry i funkcjonalności wymagane przez zamawiającego, co umożliwi ocenę spełnienia wymogu. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana przez zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty oraz przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczeń Wykonawcy (spełnia/nie spełnia) dot. warunków udziału w postępowaniu na podstawie właściwych dokumentów potwierdzających oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego ze względu na niespełnienie wymagań odnośnie wymogów.
Zamawiający dokona oceny według wagi punktowych następujących kryteriów:
• Kryterium ceny tj. wysokość proponowanej przez Oferenta ceny za zakup urządzenia – waga kryterium stanowi 50% (50 pkt.)
• Deklarowany termin dostarczenia urządzenia - waga kryterium stanowi 20% (20 pkt.)
• Wydajność linii – waga kryterium stanowi 20% (20 pkt.)
• Deklarowany czas gwarancji – waga kryterium stanowi 10% (10 pkt.)
Sposób oceny ofert:
Kryterium 1 – Cena
sposób obliczenia: Pk1 =(Cn / Cr x 50%) x 100
gdzie:
Pk1 – ilość punktów dla kryterium
Cn – najniższa oferowana cena
Cr – cena oferty rozpatrywanej
Oferta powinna zawierać wynagrodzenie netto za przedmiot zamówienia oraz obowiązujący podatek od towarów i usług VAT i cło jeśli dotyczy.
W przypadku ofert w obcej walucie do oceny zostaną przyjęte wartości ofert w PLN – przeliczenie ceny ofertowej nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania niniejszego zapytania lub najbliższego tej dacie, o ile w tym dniu nie będzie publikacji kursu.
Kryterium 2 – Deklarowany termin dostarczenia urządzeń
Najkrótszy termin dostarczenia spośród złożonych ofert: 20 pkt.
Termin dostarczenia dłuższy niż najkrótszy wynikający ze złożonych ofert: 0 pkt.
Kryterium 3 – Wydajność linii
Wydajność linii 6 bel o wadze 400 kg na godzinę – 0 pkt
Wydajność linii 7 do 9 bel o wadze 400 kg na godzinę – 10 pkt
Wydajność linii 10 i więcej bel o wadze 400 kg na godzinę – 20 pkt
Kryterium 4 – Deklarowany czas gwarancji
Najdłuższy czas gwarancji spośród złożonych ofert: 10 pkt.
Czas gwarancji dłuższy niż najkrótszy wynikający ze złożonych ofert: 0 pkt.
Wyżej wymienione. kryteria będą weryfikowane na podstawie formularza ofertowego.
Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej to jest takiej która uzyska największą ilość punktów.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy, a dostawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
• w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
3R RECYCLING SP. Z O.O. S.K.
Adres
20-006 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
605249963
Fax
605249963
NIP
7123300192
Tytuł projektu
Wprowadzenie innowacji procesowej w systemie zbiórki odpadów tekstylnych
Numer projektu
RPLU.03.07.00-06-0176/19-00
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
UNIKA IC VEDIS TICARET PAZ SAN A.S.
YAZIBASI MAHALLESI ISKELE CAD. 14
TORBALI / IZMIR
TURCJA
Oferta wpłynęła 31.10.2019
Wartość oferty 229000 Euro