Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty cenowe należy składać: osobiście lub przesyłką w siedzibie Zamawiającego (sekretariat UG Istebna, pok. 102), w terminie do dnia 18.10.2019 r. do godz. 10.00.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Mirosław Kawulok
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel. 33 8556500 wew. 46
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn: „Rozbudowa drogi gminnej Czadeczka we wsi Jaworzynka”.
Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
1. Dokładne zapoznanie się z dokumentacją techniczną i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów (dokumentacja znajduje się na stronie internetowej pod adresem https://istebna.bip.info.pl/dokument.php?iddok=6966&idmp=265&r=r);
2. Zakres czynności określonych ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. i przepisami wykonawczymi do niej;
3. Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym:
a) kontrola prawidłowości wystawiania faktury, zakresu prac i kwoty w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą, w tym weryfikacja kosztorysów powykonawczych;
b) sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót;
c) dopilnowanie, by suma faktury nie przekroczyła kwoty wynagrodzenia umownego Wykonawcy;
d) rozliczenie końcowe inwestycji;
4. Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, odbiorze końcowym, przeglądach gwarancyjnych, i innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zadania;
5. Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji;
6. Weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów;
7. Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej;
8. Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz;
9. Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowanie w umowie z Wykonawcą;
10. Prowadzenie kontroli bieżącej wytwórni materiałów, prefabrykatów, betonów w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosownych metod wytworzenia, kontroli sposób składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót;
11. Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót;
12. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywanie ich do użytkowania;
13. Dokonywanie odbioru końcowego – ostatecznego, odbiorów gwarancyjnych;
14. Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę;
15. Kontrolowanie ilości i wartości prowadzonych robót oraz potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem ich miejsca składowania;
16. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli;
17. Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji, dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby;
18. Udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy;
19. Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p/poż.;
20. Zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu;
21. Przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższy zakres;
22. Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego;
23. Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót;
24. Stwierdzenie zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę;
25. Wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót i powiadamianie o tym wszystkich zainteresowanych stron;
26. Dokonanie wraz z Zamawiającym odbioru usunięcia usterek, sporządzenie raportu usunięcia usterek, przedstawienie Zamawiającemu i Wykonawcy potwierdzenia zakończenia robót;
27. W uzasadnionych przypadkach – niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych bądź zamiennych, przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności ich wykonania oraz sprawdzanie dokumentacji i kosztorysów na te roboty;
28. Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych, zaistniałych problemach, nieprawidłowościach lub zakłóceniach na placu budowy, stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także w okresie gwarancji oraz poświadczanie ich usunięcia;
29. Pełna dyspozycyjność (na telefon) w godzinach pracy Urzędu Gminy, a w razie potrzeby (na wezwanie Zamawiającego) również w godzinach i dniach wolnych od pracy Urzędu.
30. Prowadzenie cotygodniowych narad i sporządzanie protokołu z tych narad.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
cieszyński
Miejscowość:
Gmina Istebna
Cel zamówienia
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Przedmiot zamówienia
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Kod CPV
71520000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Wiedza i doświadczenie
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Potencjał techniczny
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Dodatkowe warunki
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
IX. Kryterium oceny oferty.
Przy wyborze oferty konkursowej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ich znaczeniem:
Cena - 100 %- według wzoru
Cena oferty najkorzystniejszej brutto
------------------------------------------- x 10 pkt. x 100 %
Cena oferty badanej brutto
Wykluczenia
Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku
Nazwa
GMINA ISTEBNA
Adres
43-470 Istebna
śląskie
, cieszyński
Numer telefonu
+48338556500...
Fax
+48338556500...
NIP
5482676134
Tytuł projektu
Poprawa spójności komunikacyjnej pomiędzy powiatem cieszyńskim i okresem Čadca a drogą ekspresową D3 w ramach sieci TEN-T.
Numer projektu
PLSK.02.01.00-24-0095/17-02
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Infracomplex Tomasz Wrzosek, ul. J Fałata 118, 43-360 Bystra cena 46 740,00 zł