Strona główna
Logo unii europejskiej

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn: „Rozbudowa drogi gminnej Czadeczka we wsi Jaworzynka”. Niniejsze zamówienie współfinansowanie jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014 – 2020.

Data publikacji: 10.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-10-2019

Numer ogłoszenia

1211219

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty cenowe należy składać: osobiście lub przesyłką w siedzibie Zamawiającego (sekretariat UG Istebna, pok. 102), w terminie do dnia 18.10.2019 r. do godz. 10.00.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

 Mirosław Kawulok

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. 33 8556500 wew. 46

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn: „Rozbudowa drogi gminnej Czadeczka we wsi Jaworzynka”.
Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
1. Dokładne zapoznanie się z dokumentacją techniczną i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów (dokumentacja znajduje się na stronie internetowej pod adresem https://istebna.bip.info.pl/dokument.php?iddok=6966&idmp=265&r=r);
2. Zakres czynności określonych ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. i przepisami wykonawczymi do niej;
3. Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym:
a) kontrola prawidłowości wystawiania faktury, zakresu prac i kwoty w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą, w tym weryfikacja kosztorysów powykonawczych;
b) sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót;
c) dopilnowanie, by suma faktury nie przekroczyła kwoty wynagrodzenia umownego Wykonawcy;
d) rozliczenie końcowe inwestycji;
4. Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, odbiorze końcowym, przeglądach gwarancyjnych, i innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zadania;
5. Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji;
6. Weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów;
7. Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej;
8. Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz;
9. Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowanie w umowie z Wykonawcą;
10. Prowadzenie kontroli bieżącej wytwórni materiałów, prefabrykatów, betonów w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosownych metod wytworzenia, kontroli sposób składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót;
11. Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót;
12. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywanie ich do użytkowania;
13. Dokonywanie odbioru końcowego – ostatecznego, odbiorów gwarancyjnych;
14. Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę;
15. Kontrolowanie ilości i wartości prowadzonych robót oraz potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem ich miejsca składowania;
16. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli;
17. Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji, dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby;
18. Udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy;
19. Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p/poż.;
20. Zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu;
21. Przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższy zakres;
22. Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego;
23. Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót;
24. Stwierdzenie zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę;
25. Wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót i powiadamianie o tym wszystkich zainteresowanych stron;
26. Dokonanie wraz z Zamawiającym odbioru usunięcia usterek, sporządzenie raportu usunięcia usterek, przedstawienie Zamawiającemu i Wykonawcy potwierdzenia zakończenia robót;
27. W uzasadnionych przypadkach – niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych bądź zamiennych, przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności ich wykonania oraz sprawdzanie dokumentacji i kosztorysów na te roboty;
28. Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych, zaistniałych problemach, nieprawidłowościach lub zakłóceniach na placu budowy, stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także w okresie gwarancji oraz poświadczanie ich usunięcia;
29. Pełna dyspozycyjność (na telefon) w godzinach pracy Urzędu Gminy, a w razie potrzeby (na wezwanie Zamawiającego) również w godzinach i dniach wolnych od pracy Urzędu.
30. Prowadzenie cotygodniowych narad i sporządzanie protokołu z tych narad.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: cieszyński Miejscowość: Gmina Istebna

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Kod CPV

71520000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi nadzoru budowlanego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Wiedza i doświadczenie

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Potencjał techniczny

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Dodatkowe warunki

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Warunki zmiany umowy

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Zamówienia uzupełniające

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

IX. Kryterium oceny oferty.
Przy wyborze oferty konkursowej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ich znaczeniem:

Cena - 100 %- według wzoru

Cena oferty najkorzystniejszej brutto
------------------------------------------- x 10 pkt. x 100 %
Cena oferty badanej brutto

Wykluczenia

Zgodnie z zapisami zawartymi w zaproszeniu ofertowym, dołączonym w załączniku

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

GMINA ISTEBNA

Adres

43-470 Istebna

śląskie , cieszyński

Numer telefonu

+48338556500...

Fax

+48338556500...

NIP

5482676134

Tytuł projektu

Poprawa spójności komunikacyjnej pomiędzy powiatem cieszyńskim i okresem Čadca a drogą ekspresową D3 w ramach sieci TEN-T.

Numer projektu

PLSK.02.01.00-24-0095/17-02

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Infracomplex Tomasz Wrzosek, ul. J Fałata 118, 43-360 Bystra cena 46 740,00 zł
Liczba wyświetleń: 471