Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć mailowo (w formie skanów wypełnionych i podpisanych dokumentów w tytule maila „Oferta – obróbka mechaniczna” ), osobiście lub pocztą/kurierem do siedziby Zamawiającego do dnia 16.10.2019 do godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę składaną drogą pocztową lub kurierem zawierającą wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy złożyć w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz dopisać „Oferta – obróbka mechaniczna”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania ofert :
1. Każdy z Wykonawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
3. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli
z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia i załączniki.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego i obejmować całości przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
janusz.wojcik@3dartech.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Janusz Wójcik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
0048 793 070 053
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowych usług obróbki mechanicznej - toczenia dla elementów konstrukcyjnych prototypowych głowic - niezbędnych do realizacji badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Kielce
Miejscowość:
Kielce
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy kompleksowych usług obróbki mechanicznej - toczenia dla elementów konstrukcyjnych prototypowych głowic niezbędnych do realizacji projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Osi Priorytetowej 1. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowych usług obróbki mechanicznej - toczenia dla elementów konstrukcyjnych prototypowych głowic - niezbędnych do realizacji badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu. Usługi wykonywane będą w oparciu o materiał powierzony przez Zamawiającego. Usługi każdorazowo, dla wszystkich komponentów, będą prowadzone wg wymaganej kolejności prac:
- wstępne przygotowanie półfabrykatów,
- uzgodnienie z Zamawiającym technologii wykonania na postawie rysunków dostarczonych przez Zamawiającego
- obróbka skrawaniem na tokarkach
- kontrola jakości
- transport
Wg powyższego schematu zostanie wytworzone ok. 50 sztuk elementów konstrukcyjnych.
Kod CPV
71333000-1
Nazwa kodu CPV
Mechaniczne usługi inżynieryjne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
1. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą do dnia 31.01.2020.
2. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał wykonanie poszczególnych elementów konstrukcyjnych, maksymalny czas ich wykonania nie może przekroczyć 10 dni kalendarzowych od dnia dokonania pojedynczego zlecenia przez Zamawiającego.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w zakresie, w jakim ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Potencjał techniczny
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował potencjałem technicznym wymaganym w pkt. 2 ust.1 lit. c zapytania ofertowego.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający wymaga, aby Dostawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia/ nie spełnia” – na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. oświadczenie o spełnieniu warunków opisanych w pkt. 2 zapytania – załącznik nr 2
c. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych z zamawiającym – załącznik nr 3,
d. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona prze Wykonawcę),
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena netto 1 roboczogodziny
Znaczenie procentowe kryterium - 100 %
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 100 punktów
Liczba punktów będzie obliczana według wzoru - Cn/Cb x 100
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
100 - wskaźnik stały
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt.
Zamawiający złoży zamówienie u Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie ceny z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, oraz prawo do odstąpienia od podpisania umowy z Wykonawcą w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji. O konkretnym terminie negocjacji Oferent zostanie powiadomiony.
Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy.
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena obejmować będzie wszelkie koszty, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym
i jego załącznikach.
2. W Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, Wykonawca winien podać cenę netto, stawkę podatku VAT oraz cenę brutto.
Wykluczenia
Warunki wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które nie spełniają warunków określonych
w pkt 2 oraz podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Oferta wykluczonego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą.
2. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. 5 zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim załączników, dokumentów i oświadczeń.
3. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres jest niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Nazwa
3DARTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
25-639 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
793 070 053
NIP
9591998442
Tytuł projektu
Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0737/18-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert