Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 4/2019/A2HM z dn. 08.10.2019 r. na wykonanie syntezy i analizy - określenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego z określeniem kierunków projektowych oraz opracowanie projektu jednej kompletnej linii wzorniczej, projektu szczegółowego wraz z testowaniem prototypu nowego wyrobu oraz opracowaniem parametrów technologicznych nowego wyrobu w związku z realizacją projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw / Poddziałania 2.3.5 Design dla przedsiębiorców Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020

Data publikacji: 08.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 22-10-2019

Numer ogłoszenia

1210705

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający oświadcza, że zmienił treść:
- w załączniku nr 2:
Było: „My niżej podpisani oświadczamy, że nie jesteśmy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, tj. A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.”
Jest: „Ja(My) niżej podpisany(-ani) oświadczam(-amy), że nie jestem(-śmy) powiązany(-ani) osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, tj. A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.”
- w załączniku nr 3:
Było: „2. dysponuję(my) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia”
Jest: „2. dysponuję(my)/będę dysponował(będziemy dysponowali) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia”
Było: Oświadczam, że dysponuję/będę dysponował osobami wskazanymi do realizacji zamówienia w zadeklarowanym terminie realizacji zamówienia.
Jest: Oświadczam(-my), że dysponuję(-my)/będę dysponował(będziemy dysponowali) osobami wskazanymi do realizacji zamówienia w zadeklarowanym terminie realizacji zamówienia.
- w załączniku nr 3 -Informacje uzupełniające do Oświadczenia o potencjale Wykonawcy:
Było: „3. Oświadczam, że wszystkie powyższe dane są aktualne i prawdziwe.”
Jest: „Oświadczam(-my), że wszystkie powyższe dane są aktualne i prawdziwe.”
Było: „4. Oświadczam, że dysponuję/będę dysponował specjalistami wskazanymi w powyższej tabeli do realizacji zamówienia, w określonym w treści zapytania ofertowego terminie realizacji zamówienia.”
Jest: „Oświadczam(-my), że dysponuję(-my)/będę dysponował(będziemy dysponowali) specjalistami wskazanymi w powyższej tabeli do realizacji zamówienia, w określonym w treści zapytania ofertowego terminie realizacji zamówienia.
- w zapytaniu ofertowym:
Było: „Art. 6. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Oferty można składać do dnia 16.10.2019 r. do godz.13:00”
Jest: „Art. 6. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Oferty można składać do dnia 22.10.2019 r. do godz. 13:00”
Było: „Art. 7. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą/kurierem w zaklejonej kopercie, zawierającej nazwę oraz dane teleadresowe Wykonawcy, z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na nr 4/2019/A2HM z dn. 08.10.2019 r. Nie otwierać do dn. 16.10.2019 r. do godz. 13:00”. ”
Jest: „Art. 7. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą/kurierem w zaklejonej kopercie, zawierającej nazwę oraz dane teleadresowe Wykonawcy, z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na nr 4/2019/A2HM z dn. 08.10.2019 r. Nie otwierać do dn. 22.10.2019 r. do godz. 13:00”. ”
Dopisano: „ Art. 9. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia wynosi od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia 31.03.2021 r. z zastrzeżeniem punktu 9 Art. 15. „POZOSTAŁE INFORMACJE” zapytania ofertowego.

Było: „Art. 10. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Warunek 2. – potencjał Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
• posiada wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia
oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: (…)”
Jest: „Art. 10. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Warunek 2. – potencjał Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiada wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia
oraz dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: (…)”

Miejsce i sposób składania ofert

Liczy się data i godzina wpływu oferty do biura A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA poprzez jeden z poniższych kanałów komunikacji:

1) Poczta tradycyjna:
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
z siedzibą ul. Przemysłowa 1A, 63-720 Koźmin Wlkp.

2) Osobiście:
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
z siedzibą ul. Przemysłowa 1A, 63-720 Koźmin Wlkp.

3) Poczta elektroniczna:
e-mail: mg@a2hm.pl

1. Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą/kurierem w zaklejonej kopercie, zawierającej nazwę oraz dane teleadresowe Wykonawcy, z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na nr 4/2019/A2HM z dn. 08.10.2019 r.
Nie otwierać do dn. 22.10.2019 r. do godz. 13:00”.
W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną wszystkie załączniki powinny stanowić skan podpisanego dokumentu przez osoby uprawnione do sporządzenia ofert. Liczy się data i godzina otrzymania oferty pocztą elektroniczną.

2. Ofertę należy przygotować i złożyć zgodnie z zapisami art. 12 niniejszego zapytania ofertowego.

3. Zamawiający uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów. Wyjaśnienia bądź uzupełnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania pisma o wyjaśnienia, które będzie przesłane drogą elektroniczną.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

mg@a2hm.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Mateusz Grzegorski

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie syntezy i analizy - określenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego z określeniem kierunków projektowych oraz opracowanie projektu jednej kompletnej linii wzorniczej, projektu szczegółowego wraz z testowaniem prototypu nowego wyrobu oraz opracowaniem parametrów technologicznych nowego wyrobu.
Zamówienie będzie realizowane w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw / Poddziałania 2.3.5 Design dla przedsiębiorców Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy audyt wzorniczy, w którym dokonano analizy działalności
Przedsiębiorcy, w wyniku której powstało opracowanie streszczające możliwości firmy w zakresie wprowadzenia nowych rozwiązań, w tym w szczególności nowych linii wzorniczych wiat przystankowych charakteryzujących się nowością w zakresie technologicznym i funkcjonalnym.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: krotoszyński Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw / Poddziałania 2.3.5 Design dla przedsiębiorców Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 poprzez wybór Wykonawcy na wykonanie syntezy i analizy - określenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego z określeniem kierunków projektowych oraz opracowanie projektu jednej kompletnej linii wzorniczej, projektu szczegółowego wraz z testowaniem prototypu nowego wyrobu oraz opracowaniem parametrów technologicznych nowego wyrobu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie syntezy i analizy - określenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego z określeniem kierunków projektowych oraz opracowanie projektu jednej kompletnej linii wzorniczej, projektu szczegółowego wraz z testowaniem prototypu nowego wyrobu oraz opracowaniem parametrów technologicznych nowego wyrobu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy audyt wzorniczy, w którym dokonano analizy działalności
Przedsiębiorcy, w wyniku której powstało opracowanie streszczające możliwości firmy w zakresie wprowadzenia nowych rozwiązań, w tym w szczególności nowych linii wzorniczych wiat przystankowych charakteryzujących się nowością w zakresie technologicznym i funkcjonalnym.
Zamówienie składa się z następujących części:

Część 1
Synteza i analiza - określenie strategii dalszych działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego oraz określenie kierunków projektowych, wykonanie w terminie 05.11.2019- 30.01.2020:
W celu opracowania briefu, powinna zostać przeanalizowana literatura przedmiotu (badania jakościowe). Na podstawie badań jakościowych oraz analiz własnych powinny zostać przeprowadzone badania ilościowe z włączeniem użytkowników końcowych tj. min. 30 osób, w tym 3 osoby z niepełnosprawnościami, 3 dzieci w wieku 3 – 14 lat oraz 3 osób starszych. Badania
będą oparte o kwestionariusz analizy behawioralnej oraz ankietę wyboru. Brief przygotowany przez Wykonawcę powinien określać wymagania stawiane wyrobowi, który ma być wprowadzony na rynek, informacje o celach projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach, wymaganiach dotyczących harmonogramu realizacji projektu wzorniczego i limitu kosztów.
Część 2
a) Opracowanie projektu jednej kompletnej linii wzorniczej modułowego systemu wiat przystankowych i trzech opcji indywidualizujących system pod kątem wyznaczonych w strategii kategorii obszarów docelowych, wykonanie w terminie 01.02.2020 – 31.05.2020:

Zamówienie dotyczy opracowania koncepcyjnego kompletnej linii wzorniczej modułowego systemu wiat przystankowych.
Zadanie polega na wypracowywaniu konceptów rozwiązań na podstawie danych wynikających z przeprowadzonych badań materiałowych (3 warianty indywidualizacji systemu pod katem wyznaczonych w ramach strategii kontekstów przestrzenno-kulturowych) oraz na przygotowaniu konceptów z prezentacją w postaci szkiców koncepcyjnych i wizualizacji 3D oraz makiet 3D w skali 1:10 (lub większe) dla 27 modeli przestrzennych (9 układów w 3 wariantach każdy).
b) Opracowanie projektu szczegółowego modułowych wiat przystankowych, wykonanie w terminie 01.06.2020 – 31.10.2020:


Zamówienie podzielone będzie na następujące etapy:
1. Określenie kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności projektowanych elementów. W ramach etapu powstaną modele 1:1 poszczególnych elementów składających się na poszczególne linie wzornicze produktów, które zostaną poddane testowaniu.
2. Wypracowanie optymalnych metod obróbki i łączenia materiałów. W tym zakresie podjęta zostanie współpraca zespołu projektowego Wykonawcy zlecenia projektowego oraz Zamawiającego, u którego po zakończeniu projektu ma nastąpić wdrożenie.


c) Opracowanie i testowanie prototypu nowego wyrobu i opracowanie parametrów technologicznych nowego wyrobu, wykonanie w terminie 01.11.2020- 31.03.2021:

Na podstawie wyników z poprzednich etapów projektu zostaną wprowadzone niezbędne korekty w projektach i w rezultacie powstaną ostateczne prototypy z docelowych materiałów, składające się na linię wzorniczą, zawierającą 6-9 niezależnych elementów. Przygotowana zostanie
instrukcja obsługi, zaproponowana zostanie nazwa serii i zwizualizowane będą wszystkie warianty wykończenia poszczególnych elementów modułowego systemu konstrukcji wiat przystankowych.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

Najpóźniej umowa z wykonawcą zostanie zawarta w ciągu 30 dni od wybrania Wykonawcy. : Termin realizacji zamówienia wynosi od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia 31.03.2021 r. z zastrzeżeniem punktu 9 Art. 15. „POZOSTAŁE INFORMACJE” zapytania ofertowego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert (tj. oferty Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu określone w art. 10) na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Kryterium – Cena netto oferty – waga: 100% (100 pkt wagowych),

2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
1) Maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może oferta wynosi 100 punktów, w podziale
na poszczególne kryteria (według ich wagi):
a) Kryterium Cena netto oferty – 100 punktów
2) Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów

3. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie Kryterium – Cena netto oferty:
1) W tym kryterium oferty oceniane będą w skali punktowej od 0 do 100 punktów.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena netto oferty” wynosi 100 pkt.
2) Wyliczenie ilości punktów dla danej oferty w tym kryterium nastąpi zgodnie ze wzorem:
Punkty = (Łączna wartość oferty netto wg najtańszej ważnej oferty (w PLN) / Łączna wartość oferty badanej netto (w PLN) * 100 punktów.
4. Maksymalnie oferta Wykonawcy może otrzymać 100 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie
ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

A2HM SP Z O. O.

Adres

Przemysłowa 1A

63-720 Koźmin Wielkopolski

wielkopolskie , krotoszyński

Numer telefonu

+48 501 311 876

NIP

6211819007

Tytuł projektu

Opracowanie dla firmy A2HM Sp. z o.o. projektu wzorniczego nowej generacji wiat przystankowych opartych na modułowych profilach konstrukcyjnych

Numer projektu

POIR.02.03.05-30-0040/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu,
Aleje Karola Marcinkowskiego 29,
60-967 Poznań,
NIP: 7781128625
Data wpłynięcia oferty: 22.10.2019 r.
Cena oferty netto: 491 450,00 zł
Liczba wyświetleń: 538