Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe z dnia 08.10.2019 r.

Data publikacji: 08.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 16-10-2019

Numer ogłoszenia

1210664

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 16.10.2019 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.10.2019 r. o godzinie 10:15 pod adresem: ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Miejsce i forma składania ofert
1. Oferty należy składać pod adresem: ZOLTA Maciej Żółty, ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
2. Oferty można składać osobiście albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Zamawiającego.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a. Nazwą i adresem Zamawiającego
b. Nazwą i adresem Wykonawcy
c. Adnotacją „Oferta do zapytania ofertowego z dnia 08.10.2019 r. – zakup regałów wysokiego składowania i/lub regałów kompletacyjnych. Nie otwierać do dnia 16.10.2019 r. do godziny 10:15.”
4. Oferty złożone w inny sposób, w tym w szczególności za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, nie będą rozpatrywane.
5. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Żółty

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

603803316

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup:
1) kompletu regałów wysokiego składowania wraz z wyposażeniem – część I przedmiotu zamówienia,
2) kompletu regałów kompletacyjnych wraz z wyposażeniem – część II przedmiotu zamówienia,
zwanych w dalszej części zapytania ofertowego regałami.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: mielecki Miejscowość: Mielec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu pn. „Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.”, nr POIR.02.03.01-18-0042/18, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP, na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POIR.02.03.01-18-0042/18-00, Zamawiający – Maciej Żółty, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZOLTA Maciej Żółty w Mielcu – zaprasza do przedstawienia oferty dotyczącej realizacji zamówienia w przedmiocie zakupu:
1) kompletu regałów wysokiego składowania wraz z wyposażeniem,
2) kompletu regałów kompletacyjnych wraz z wyposażeniem,
zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup:
1) kompletu regałów wysokiego składowania wraz z wyposażeniem – część I przedmiotu zamówienia,
2) kompletu regałów kompletacyjnych wraz z wyposażeniem – część II przedmiotu zamówienia,
zwanych w dalszej części zapytania ofertowego regałami.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (obejmujących część I lub część II przedmiotu zamówienia) lub ofert obejmujących obie części przedmiotu zamówienia.

Dostarczane regały muszą spełniać obowiązujące normy i standardy, w tym w przypadku regałów wysokiego składowania (część I przedmiotu zamówienia) należy zapewnić zgodność co najmniej z normą:
 PN-EN 15512: 2011 Stalowe statyczne systemy składowania. Regały paletowe o zmiennej konfiguracji. Zasady projektowania konstrukcji.
 PN-EN 15635: 2010 Stalowe statyczne systemy składowania – Zastosowanie i utrzymanie urządzeń do składowania.
 PN-M-78322:1989 Urządzenia magazynowe do składowania. Regały magazynowe. Parametry podstawowe.
 PN-M-78326:1992 Regały magazynowe. Kształtowniki stalowe na słupy regałów. Parametry podstawowe.
 PN-M-78321:1998 Regały magazynowe wolno stojące. Wymagania i badania.

Regały muszą być zgodne z opisem oraz posiadać co najmniej parametry i wyposażenie określone odpowiednio w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (część I przedmiotu zamówienia) i załączniku nr 2 do zapytania ofertowego (część II przedmiotu zamówienia).

Opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagane parametry i wyposażenie regałów, określa załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Planowany rozkład regałów kompletacyjnych na podeście określono w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kod CPV

39141100-3

Nazwa kodu CPV

Regały

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia (każda z części przedmiotu zamówienia) powinien zostać zrealizowany nie później niż do dnia 31.12.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a. okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POIR, mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany terminu i warunków płatności wynagrodzenia Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
c. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.
2. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności,
b. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.
Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu prawidłowego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Złożenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego zawierającego całkowitą cenę netto, stawkę podatku VAT (jeśli dotyczy) i całkowitą cenę brutto z tytułu realizacji danej części przedmiotu zamówienia, informację o okresie gwarancji, informację o terminie wykonania zamówienia oraz oświadczenia dotyczące przedmiotu zamówienia – wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski) lub w euro. Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty w euro, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na złoty polski w celu porównania i oceny ofert, zgodnie ze średnim kursem złotego w stosunku do euro, ogłoszonym przez NBP na dzień publikacji niniejszego zapytania ofertowego na dedykowanej stronie internetowej wskazanej w komunikacie Ministra Rozwoju (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/), przyjmując do przeliczenia całkowitą cenę netto z tytułu realizacji danej części przedmiotu zamówienia wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
2. Złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Złożenia innych dokumentów, których wymóg złożenia wynika z niniejszego zapytania ofertowego (jeśli dotyczy).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocenie w kryteriach oceny ofert w ramach każdej części przedmiotu zamówienia poddane zostaną niepodlegające odrzuceniu oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu.

Ustala się następujące kryteria oceny ofert w ramach każdej części przedmiotu zamówienia – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. Cena netto oferty (maksymalnie 60 pkt)
2. Okres gwarancji (maksymalnie 10 pkt)
3. Termin wykonania zamówienia (maksymalnie 30 pkt)

Kryterium: Cena netto oferty
W ramach kryterium cena netto oferty, ocenie poddana zostanie wskazana w formularzu oferty całkowita cena netto z tytułu realizacji danej części przedmiotu zamówienia.
Kryterium ceny zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
[Całkowita cena netto z tytułu realizacji danej części przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną spośród ofert podlegających ocenie ÷ całkowita cena netto z tytułu realizacji danej części przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie ocenianej] x 60 pkt.
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

Kryterium: Okres gwarancji
Kryterium okres gwarancji będzie oceniane zgodnie z następującymi zasadami:
36 miesięcy - 0 punktów
powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy - 5 punktów
powyżej 48 miesięcy - 10 punktów
W formularzu oferty należy wskazać konkretną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji.
W razie braku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji albo wskazania, że Wykonawca nie udzieli gwarancji na oferowany komplet regałów wraz z wyposażeniem i na montaż albo wskazania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Kryterium: Termin wykonania zamówienia
W ramach kryterium Termin wykonania zamówienia, Zamawiający przyzna punkty za wskazany w formularzu oferty oferowany termin wykonania zamówienia, zgodnie z następującymi zasadami:
Termin wykonania zamówienia:
przypadający w okresie od dnia 16.12.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. – 0 pkt
przypadający w okresie od dnia 01.12.2019 r. do dnia 15.12.2019 r. – 10 pkt
przypadający w okresie od dnia 15.11.2019 r. do dnia 30.11.2019 r. – 20 pkt
przypadający do dnia 14.11.2019 r. lub krótszy – 30 pkt
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty terminu wykonania zamówienia poprzez wskazanie końcowej daty realizacji zamówienia.
W razie wskazania w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia dłuższego niż do dnia 31.12.2019 r. lub braku wskazania terminu realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Ostateczna liczba punktów obliczana będzie dla każdej z ofert podlegających ocenie zgodnie z wzorem:
P = A (pkt) + B (pkt) + C (pkt)
gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty
A - liczba punktów przyznanych w kryterium cena netto oferty
B - liczba punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
C - liczba punktów przyznanych w kryterium termin wykonania zamówienia

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe zgodnie z art. 6c ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310), rozumie się powiązania między Zamawiającym lub członkami organów Zamawiającego, a Wykonawcą lub członkami organów Wykonawcy, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Złożenie oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZOLTA MACIEJ ŻÓŁTY

Adres

Cyranowska 115b/ND

39-300 Mielec

podkarpackie , mielecki

Numer telefonu

17 785 02 75

NIP

8172060601

Tytuł projektu

Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.

Numer projektu

POIR.02.03.01-18-0042/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Część I przedmiotu zamówienia - Komplet regałów wysokiego składowania wraz z wyposażeniem
WDX S.A., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa
15.10.2019 r.
35 242,00 euro netto

Część II przedmiotu zamówienia - komplet regałów kompletacyjnych wraz z wyposażeniem
PROVOST POLSKA Sp. z o.o., Al. Niepodległości 106, 02-585 Warszawa
16.10.2019
233 500,00 zł netto
Liczba wyświetleń: 536