Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.p
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
agnieszka.piatkowska@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Piątkowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
695232067
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie i zakup zestawu części spawalniczych zużywających się na potrzeby realizacji projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem ogłoszenia jest wyłonienie dostawcy zestawu części spawalniczych zużywających się na potrzeby realizacji projeku „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”, do produkcji elementów konstrukcyjnych ram mikropojazdów wykonanych w technologii FIDU.
Przedmiot zamówienia
Składając ofertę na poszczególne składowe przedmiotu zamówienia, proszę odnieść się do każdego elementu specyfikacji. Brak informacji w ofercie lub w załączniku o wszystkich składowych/elementach skutkować może odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne:
1) Ręczny palnik spawalniczy TIG standardy THP 220i Fronius* szt.2
-przyłącze do źródła prądowego o natężeniu prądu 190[A]
2) Korpus ręczny palnika spawalniczego TIG standardu THP 220i* szt.2
3) Przewód masowy 35mm kwadrat, 4metry szt.2
4) Skrzynka części zużywających się szt.5
* zgodne ze standardem TIG THP 220i Fronius
- 2 elektrody wolframowe
- 3 dysze gazowe
- 2 tuleje zaciskowe
- 1 nasadka palnika długa
- 1 nasadka palnika krótka
5) Palnik z głowicą do spawania zrobotyzowanego TIG: szt.1
* zgodny ze standardem złącz F++
- uchwyt palnika posiadający korpus metalowy, umożliwiający montaż na końcówce wykonawczej robota spawalniczego (3 ramiennego manipulatora)
- palnik z wbudowanym przewodem gazowym, i przewodami do chłodzenia cieczą
- długość palnika 6 metrów
6) Uchwyt z palnikiem TIG z giętką głowicą: szt.2
- giętka głowica umożliwia zgięcie i pracę w trudno dostępnej pozycji
-przewód palnika długości 4metry
-przyłącze do źródła prądowego o natężeniu prądu 220[A]
-standard przyłącza dla źródła prądowego identycznego z Fronius MagicWave 2200
*W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza się złożenie oferty równoważnej spełniającej co najmniej wymagania określone w ramach wyposażenia podstawowego – parametry co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przedmiotu równoważnego zamawiający żąda od wykonawcy odpowiednich dokumentów potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych zawartych w rozwiązaniu równoważnym, w złożonej ofercie, z cechami technicznymi, jakościowymi lub funkcjonalnymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Kod CPV
44315100-2
Nazwa kodu CPV
Akcesoria spawalnicze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Kompletne zamówienie powinno być dostarczone i wydane Zamawiającemu w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego a proponowanym przez Oferenta.
Wszelkie wytyczne zostaną zaakceptowane przez strony wg zawartej umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Dodatkowe warunki
- Oferent poda całkowity koszt dostawy,
- wycena powinna być dokonana w cenach netto w złotych polskich. Zamawiający dopuszcza składanie ofert również w innych walutach. Jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski to podczas wyboru najkorzystniejszej oferty będą one przeliczane przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty,
- w ofercie należy wskazać warunki płatności/rozliczenia,
- oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję,
- w ofercie należy wskazać termin ważności oferty (min. 30 dni od daty zakończenia naboru ofert) i dane osoby kontaktowej (telefon, mail).
Dostawca przed upływem terminu do składania ofert ma prawo:
- wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia drogą opisaną dla składania ofert,
- zmienić ofertę - powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
Składając ofertę na poszczególne składowe przedmiotu zamówienia, proszę odnieść się do każdego elementu specyfikacji. Brak informacji w ofercie lub w załączniku o wszystkich składowych/elementach skutkować może odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
-Oferta
-Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
-Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków
-Podpisanej umowy warunkowej
-Oświadczenia o reprezentowaniu oferenta i jego formy prawnej
-Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=CnCob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=TnTob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia
Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym
Numer projektu
POIR.01.02.00-00-0328/16-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert