Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmiana z dnia 04.10.2019
Warunek udziału dotyczący wiedzy i doświadczenia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące wiedzy i doświadczenia. Warunki zostaną spełnione, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył robotę budowlaną o wartości brutto minimum 100 tys. złotych obejmującą wykonanie robót budowlanych obejmujących m.in. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 300 m2.
Załącznik nr 2 (Wykaz wykonanych robót budowlanych) otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem do niniejszej zmiany. Dopuszcza się wykorzystanie załącznika nr 2 z zapytania ofertowego przed zmianą (wówczas nie jest wymagane wypełnienie miejsca na wskazanie terenu realizacji robót).
Miejsce i sposób składania ofert
1. Składanie oferty odbywa się w jednej z poniższych form:
1.1. w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca;
1.2. w formie skanu wypełnionych i podpisanych dokumentów papierowych przesłanego na adres r.jurczyk@nowakarczma.pl;
1.3. w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przesłanej na adres r.jurczyk@nowakarczma.pl.
2. Oferty w formie pisemnej należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Nowa Karczma w godzinach od 7.15 do 15.15.
3. Termin składania ofert upływa dnia 2019-10-18 r. o godz. 10.00.
4. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin, w którym Zamawiający otrzymał ofertę, tzn. dzień i godzinę odnotowaną przez Zamawiającego.
4. Naruszeniem terminu złożenia oferty jest każde spóźnienie się ze złożeniem oferty, niezależnie od przyczyn i wymiaru czasowego tego spóźnienia.
6. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert.
7. Zmiana lub wycofanie oferty, aby były skuteczne, Wykonawca musi złożyć łącznie z dokumentem potwierdzającym prawo osoby (osób) podpisującej powiadomienie do reprezentowania Wykonawcy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
r.jurczyk@nowakarczma.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Wojciech Bronk
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
58 684 84 06, 602 244 683
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Budowa ścieżki edukacyjnej w Lubaniu w ramach projektu WASTEMAN
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
kościerski
Miejscowość:
Lubań
Cel zamówienia
Budowa ścieżki edukacyjnej w Lubaniu w ramach projektu WASTEMAN w celu zwiększenia świadomości problemów i rozwiązań w zakresie gospodarowania odpadami, a także metod gospodarowania odpadami.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu części parku w miejscowości Lubań w następującym zakresie:
1. Częściowa rozbiórka ogrodzenia oraz istniejącego chodnika;
2. Częściowa niwelacja terenu;
3. Wykonie ścieżki z brukowej kostki betonowej płukanej ograniczonej obrzeżami;
4. Ustawienie 4 tablic promocyjnych przy ścieżce z kostki betonowej;
5. Demontaż i ponowne ustawienie 4 ławek;
6. Ustawienie 4 ławek i 6 koszy;
7. Wykonanie ścieżki o nawierzchni z kruszywa zagęszczonego stabilizowanego ograniczonej obrzeżami;
8. Budowa altany drewnianej posadowionej na kotwach;
9. Wykonanie ścieżek edukacyjnych wykonanych z krążków drewnianych, kamienia polnego, tworzywa sztucznego podlegającego recyklingowi oraz piasku stabilizowanego;
10. Ustawienie 16 tablic edukacyjnych przy ścieżkach edukacyjnych;
11. Ustawienie 5 koszy do segregacji odpadów przy ścieżkach edukacyjnych;
12. Roboty towarzyszące.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca:
14. Materiały do zgłoszenia robót: Dokumentacja techniczna – Ścieżka edukacyjna realizowana w ramach projektu WASTEMAN Integrated Sustainable Waste Management Systems decreasing pollution discharges in the South Baltic area;
15. Przedmiar robót: Ścieżka edukacyjna realizowana w ramach projektu WASTEMAN;
Kod CPV
45233161-5
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenów
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45422000-1 Roboty ciesielskie
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji umowy ustala się na okres od daty zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 roku.
2. Realizacja umowy może zostać zakończona przed w/w terminem.
3. Wymagane zaawansowanie robót według wartości brutto wynikających z cen z kosztorysu ofertowego:
3.1. wykonanych w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy musi wynosić, nie mniej niż 40 000,00 zł;
3.2. wykonanych w terminie 28 dni od daty zawarcia umowy musi wynosić, nie mniej niż 80 000,00 zł
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
1. Warunki zostaną spełnione, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył robotę budowlaną o wartości brutto minimum 100 tys. złotych obejmującą wykonanie robót budowlanych na terenie parku, terenie sportowym lub terenie rekreacyjnym obejmujących m.in. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 300 m2.
2. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, tj. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty”
Warunki zmiany umowy
Określa wzór umowy stanowiący załącznik do Zapytania ofertowego
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1)
2. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załącznikami (zgodnie z załącznikiem nr 2).
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny i okresu gwarancji.
2. Ilość punktów w kryterium ceny zostanie obliczona, jako iloraz ceny brutto najniższej i ceny brutto ocenianej pomnożony przez 90.
3. Ilość punktów w kryterium okres gwarancji zostanie przyznana za okres gwarancji wskazany w ofercie wg następującej zasady: od 24 miesięcy - 0 pkt., od 36 miesięcy – 3 pkt, od 48 miesięcy – 6 pkt, od 60 miesięcy – 10 pkt) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium to 10 pkt. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Nazwa
GMINA NOWA KARCZMA
Adres
83-404 Nowa Karczma
pomorskie
, kościerski
Numer telefonu
58 687-71-27
Fax
586877171
NIP
5911650484
Tytuł projektu
WASTEMAN - Integrated Sustainable Waste Management Systems decreasing pollution discharges in the South Baltic area
Numer projektu
STHB.02.02.00-22-0131/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
FIRMA USŁUGOWA PAWEŁ OWSIANIK LINIEWKO KOŚCIERSKIE 6A 83-420 LINIEWO
18-10-2019 - 131 384,00 ZŁ