Strona główna
Logo unii europejskiej

[3C/1.2/SYSTEM] Licencja na oprogramowanie i doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia zakupionego oprogramowania, systemów oraz narzędzi teleinformatycznych.

Data publikacji: 26.09.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-10-2019

Numer ogłoszenia

1208574

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Prosimy o odpowiedź do dnia 03 października 2019, poprzez przesłanie skanu podpisanej i opieczętowanej oferty na adres email: julia.gemser@get3clicks.com

Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę otrzymania oferty w wersji elektronicznej przez 3Clicks Sp. z o. o.
Wybór wykonawcy zostanie dokonany dnia 04 października 2019. Każdy z oferentów zostanie niezwłocznie poinformowany o wynikach postępowania ofertowego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

julia.gemser@get3clicks.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Julia Gemser

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

UWAGA: Do zapytania załączono angielską wersję zapytania i formularza oferty.
You will find an English version of the Request for offer and Offer form attached.

W związku realizacją przez 3Clicks Sp. z o.o. projektu w ramach programu operacyjnego Polska Wschodnia działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP, numer projektu POPW.01.02.00-06-0017/18 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na:
Licencję na oprogramowanie i doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia zakupionego oprogramowania, systemów oraz narzędzi teleinformatycznych.

Oprogramowanie powinno usprawniać procesy biznesowe firmy w zakresie sprzedaży, marketingu oraz wsparcia posprzedażowego. Ponadto wdrożony system powinien usprawniać przepływ informacji między księgowością, zewnętrznymi programistami dokonującymi zmian i usprawnień aplikacji, klientem i zarządem spółki w sposób umożliwiający łatwą priorytetyzację oraz zarządzanie zespołem i zadaniami.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: Lublin Miejscowość: Lublin

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku realizacją przez 3Clicks Sp. z o.o. projektu w ramach programu operacyjnego Polska Wschodnia działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP, numer projektu POPW.01.02.00-06-0017/18 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na:
Licencję na oprogramowanie i doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia zakupionego oprogramowania, systemów oraz narzędzi teleinformatycznych.

Przedmiot zamówienia

Licencja na oprogramowanie i doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia zakupionego oprogramowania, systemów oraz narzędzi teleinformatycznych.

Opis zamówienia
Oprogramowanie powinno usprawniać procesy biznesowe firmy w zakresie sprzedaży, marketingu oraz wsparcia posprzedażowego. Ponadto wdrożony system powinien usprawniać przepływ informacji między księgowością, zewnętrznymi programistami dokonującymi zmian i usprawnień aplikacji, klientem i zarządem spółki w sposób umożliwiający łatwą priorytetyzację oraz zarządzanie zespołem i zadaniami.

W związku z powyższym system musi spełniać następujące oczekiwania Zamawiającego:
1. Posiadać moduł pozwalający archiwizować wszystkie ważne dokumenty firmy w jednym miejscu, takie jak: umowy, zamówienia, kosztorysy itp. Dodatkowo system musi umożliwiać tworzenie oraz korzystanie z gotowych szablonów dokumentów. Co więcej funkcjonalność systemu musi umożliwiać powiązanie dokumentów z konkretnymi projektami i klientami oraz łatwe wyszukiwanie w bazie po poszczególnych kryteriach.
2. Umożliwiać tworzenie bazy kontaktów z możliwością grupowania po kluczowych parametrach, tj. odróżniać klientów (z wyszczególnieniem poszczególnych oddziałów), dostawców, pracowników oraz klasyfikować według innych charakterystyk przypisanych do kontaktów (np. umowa o dzieło, umowa zlecenie, umowa o pracę)
3. Pozwalać kontrolować w jednym miejscu wszelkie dokumenty związane z konkretnym projektem, takie jak: umowa, kosztorys, zamówienie, faktura sprzedażowa, faktura kosztowa itp. Dodatkowo system musi w umożliwiać kontrolę czasu pracy pracownika na danym projekcie oraz przedstawiać bieżącą rentowność projektu.
4. System musi umożliwiać eksport danych do programu Microsoft Excel w postaci umożliwiającej dokonanie bieżącej kontroli, a w szczególności kontroli rentowności poszczególnych projektów.
5. Umożliwiać planowanie i nadzorowanie bieżących prac oraz raportowanie przepracowanego czasu na określone zadania.
6. Pozwalać szybko wystawiać faktury sprzedażowe według gotowego szablonu i kosztorysu dotyczącego danego projektu.
7. Nadawać i ograniczać dostęp użytkownikom systemu do poszczególnych funkcjonalności i dokumentów wprowadzonych do systemu.
8. Umożliwiać użytkownikom logowanie i pracę w systemie z dowolnego urządzenia i miejsca.

Inne istotne informacje dotyczące postępowania:
• Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do zamówienia nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
• Kod CPV odpowiadający przedmiotowi zamówienia to „48400000-2 – Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych”.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyn.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
• Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
• Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
• Szacunkowa łączna wartość zamówienia przekracza 50 tys. PLN.
• Wymagany termin ważności oferty – co najmniej do 31 października 2019. Wymagane jest aby przez okres ważności oferty cena nie ulegała zmianie i była zgodna z ceną przedstawioną w ofercie.
• Niniejsze zapytanie umieszczono na stronie zamawiającego www.get3clicks.com, w Bazie Konkurencyjności oraz wysłano e-mailem do trzech potencjalnych wykonawców.
• Więcej informacji o profilu działalności firmy 3Clicks Sp. z o. o. można uzyskać na stronie www.get3clicks.com.
• Do niniejszego zapytania dołączono formularz oferty, z którego należy obowiązkowo skorzystać.

Kod CPV

48400000-2

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zarówno licencja jak i usługi doradcze polegające na wdrożeniu oprogramowania w firmie.

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia:
Wybór wykonawcy 04 października 2019
Podpisanie umowy – niezwłocznie po wyborze wykonawcy
Realizacja: od podpisania umowy do 31 grudnia 2019

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

1. Wykonawca musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych.
2. Oferowane Zamawiającemu oprogramowanie musiało zostać z sukcesem wdrożone w co najmniej 10 firmach.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

1. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tzn.:
o posiadać własny zespół wdrożeniowy,
o posiadać własny zespół programistyczny.

Dodatkowe warunki

Oferent nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia czynników zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego, takich jak: siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe itd.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wymagane jest złożenie oferty na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania (w dowolnej wersji językowej - PL lub ENG)

Spełnienie kryterium dopuszczającego "Oferowane Zamawiającemu oprogramowanie zostało z sukcesem wdrożone w co najmniej 10 firmach" będzie weryfikowane na podstawie przedłożonych referencji lub listy firm w których wdrożono oprogramowanie wraz z danymi kontaktowymi - należy załączyć stosowny dokument.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria formalne:
• Oferta złożona w terminie przewidzianym w zapytaniu
• Oferta podpisana i opieczętowana
• Oferta jasno identyfikująca oferenta i czytelna
• Oferta kompletna złożona na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
• Oferta tożsama z opisem zamówienia umieszczonym w zapytaniu ofertowym
Oferty niespełniające powyższych kryteriów zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, pozostałe oferty będą podlegać ocenie wg kryteriów opisanych poniżej.

Kryteria dopuszczające:
• Spełnienie wymogów dotyczących braku powiązań z Zamawiającym (weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta),
• Wykonawca posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych. (weryfikowane na podstawie oświadczenia oferenta oraz wpisu do stosownego rejestru np. CEDIG lub KRS)
• Oferowane Zamawiającemu oprogramowanie zostało z sukcesem wdrożone w co najmniej 10 firmach. (weryfikowane na podstawie przedłożonych referencji lub listy firm w których wdrożono oprogramowanie wraz z danymi kontaktowymi)
• Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tzn.: posiada własny zespół wdrożeniowy i własny zespół programistyczny (weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta)

Kryteria merytoryczne:
• Cena netto 100%.

Cena netto powinna zawierać wszystkie opłaty przewidziane przez oferenta.
Sposób przyznawania punktów – najtańsza oferta otrzymuje 100 pkt a kolejna oferta otrzymuje o tyle mniej punktów o ile procent jest droższa od najtańszej. Oferta droższa o 100% lub więcej od najtańszej otrzyma 0 pkt.
Przykład: Najtańsza oferta 100PLN = 100 pkt. Kolejna oferta 150 PLN = 50 pkt, trzecia oferta 200 PLN = 0 pkt
Wybrana zostanie oferta która zdobyła największą ilość punktów. Punkty będą zaokrąglane zgodnie z zasadami matematyki do drugiego miejsca po przecinku.
W przypadku gdy dwie oferty zdobędą identyczną ilość punktów, wybrana zostanie oferta, która została złożona wcześniej.

Wykluczenia

Z ubiegania się o zamówienie wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.
następujące warunki:
a) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo i/lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3CLICKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Tomasza Zana 11A/BRAK

20-601 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

+48 512604606

NIP

5213710426

Tytuł projektu

Rozwój firmy 3Clicks przez wejście na rynek niemiecki.

Numer projektu

POPW.01.02.00-06-0017/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

AD-IN-ONE Europe a.s., Bavorská 14, 155 00, Prague 5, Czech Republic, Company ID 28082869, VAT ID CZ28082869
Oferta na kwotę 63 000,00 PLN netto wpłynęła 30 września 2019
Liczba wyświetleń: 561