Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W dniu 24.09.2019 r. dokonano uszczegółowienia treści pola Skrócony opis przedmiotu zamówienia oraz pola Przedmiot zamówienia poprzez dodanie wyrazu "drzew", w związku z czym wydłużono termin składania ofert z 01.10.2019 r. na 02.10.2019 r.
W dniu 24.09.2019 r. dodano załącznik - Zmiana do ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Zmiana dotyczy terminu składania ofert.
W dniu 25.09.2019 r. dodano załącznik - Pytania i odpowiedzi z dnia 25.09.2019 r.
W dniu 26.09.2019 r.dodano załącznik - Zmiana do ogłoszenia o wszczęciu postępowania 26.09.2019 r. Zmiana dotyczy opisu przedmiotu zamówienia oraz terminu składania ofert. Tym samym w Informacji o ogłoszeniu zmieniono pola - Termin składania ofert, Skrócony opis przedmiotu zamówienia oraz Przedmiot zamówienia.
W dniu 26.09.2019 r. w polu Miejsce i sposób składania ofert, zmieniono termin składania ofert na 04.10.2019 r.
W dniu 01.10.2019 r. dodano załącznik - Pytania i odpowiedzi z dnia 01.10.2019 r.
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
2) Oferty należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek w terminie do dnia 04.10.2019 r. do godz. 12:00, w kopercie opisanej jako „OFERTA NA NASADZENIA DRZEW W SZCZECINKU”.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Salamon
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
943729280
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nasadzenie drzew w ilości 169 sztuk oraz krzewów i bylin w ilości 571 sztuk w mieście Szczecinek (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu partnerskiego, Zamawiającym jest:
Powiat Szczecinecki
ul. Warcisława IV 16
78-400 Szczecinek
Tel. 94 37 29 280
NIP: 673-163-00-32
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
szczecinecki
Miejscowość:
Szczecinek
Cel zamówienia
Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty – stworzenie przestrzeni zurbanizowanych terenów zielonych oraz kurtyn zieleni przy ulicach powiatowych i obiektach sportowych na terenie Miasta Szczecinek.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nasadzenie drzew w ilości 169 sztuk oraz krzewów i bylin w ilości 571 sztuk w mieście Szczecinek (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1).
Kod CPV
77211600-8
Nazwa kodu CPV
Sadzenie drzew
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania usługi: do 30.11.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
• posiadanie ubezpieczenia oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych.
Dodatkowe warunki
I. Wymagania dotyczące wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
II. Przesłanki unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego;
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na podstawie innych przyczyn.
III. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy:
1. Wykonawca w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego zobowiązany jest zgłosić się w celu zawarcia umowy.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ich oferta zostanie wybrana, zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy.
IV. Pozostałe informacje:
1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 123 ze zm.).
2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres poczty elektronicznej podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą.
5. Zamawiający może udzielić zamówienia kolejnemu wykonawcy w sytuacji, kiedy zarówno wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jak i kolejny wykonawca uchylają się od zawarcia umowy.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla zamawiającego – w każdym przypadku,
b) zmiana terminu realizacji zamówienia – w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia,
c) inna istotna zmiana umowy w zakresie, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszego zapytania - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia zapytania ofertowego, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany,
d) zmiana warunków płatności – w przypadku zmiany sposobu dokonywania płatności przez instytucję współfinansującą.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
Każda zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Oferta, przygotowana na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
• Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem polisy oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) 100% cena.
2) Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najniższą ceną i otrzyma ona najwyższą ocenę.
3) Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym kryterium. Cena – całkowity koszt za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100 punktów. Najniższa oferta otrzyma 100 punktów natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie, na podstawie wzoru: (cena najniższej oferty)/(cena badanej oferty) × 100.
4) Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę całkowitą i nie może jej zmieniać po złożeniu oferty.
5) Stawka podatku VAT musi zostać określona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wyrażona w procentach.
6) Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
Wykluczenia
Wyjaśnienia dotyczące złożonych ofert, oświadczeń lub dokumentów; zasady poprawiania ofert; przesłanki odrzucenia oferty; przesłanki wykluczania wykonawców:
1) Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, w wyznaczonym przez siebie terminie.
2) Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, oświadczeń lub dokumentów, w wyznaczonym przez siebie terminie.
3) Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami;
- jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia wraz z załącznikami, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3;
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 3 ppkt 3;
- wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.
6) Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający dodatkowo wykluczy wykonawcę, który w sposób zawiniony naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
7) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Nazwa
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY
Adres
78-230 Karlino
zachodniopomorskie
, białogardzki
Numer telefonu
94 311 72 73
Fax
94 311 71 16
NIP
6721041877
Tytuł projektu
Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty.
Numer projektu
POIS.02.05.00-00-0125/16-00
Inne źródła finansowania
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu partnerskiego, Zamawiającym jest:
Powiat Szczecinecki
ul. Warcisława IV 16
78-400 Szczecinek
Tel. 94 37 29 280
NIP: 673-163-00-32
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
W postępowaniu dokonano oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1, złożona przez:
EG LAS SERWIS
Leśniczówka 1
66-132 Trzebiechów
Data wpłynięcia oferty - 27.09.2019 r.
Cena - 75.269,52 zł brutto