Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/1.6/2019, którego przedmiotem jest zakup zautomatyzowanych linii technologicznych do produkcji chusteczek nawilżanych – 2 szt.

Data publikacji: 10.09.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-10-2019

Numer ogłoszenia

1205504

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 14.10.2019 do godz. 12:00 w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego tj.
Abek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jankowo 12A
78-500 Jankowo
lub na maila: Jakub.Lorek@abek.pl

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.10.2019 o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego tj.

Abek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jankowo 12A
78-500 Jankowo

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

Jakub.Lorek@abek.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jakub Lorek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 503 513 640

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Każda linia produkcyjna spełniać powinna następujące funkcje:
- cięcie włókniny;
- nasączanie chusteczek;
- składanie chusteczek;
- pakowanie chusteczek w folię
- sprawdzenie wagi paczki

Parametry techniczne linii produkcyjnej do produkcji chusteczek nawilżonych:
- system detektorów metalu min 1 szt.;
- prędkość produkcji umożliwiającą produkcję w minimalnym zakresie od 1 do min 100 opakowań/min
- możliwość produkcji chusteczek o ciężarze w minimalnym zakresie od 30g/m2 do min 100g/m2;
- ilość cieć produkcji w minimalnym zakresie od 5 do min 500 cięć/min
- możliwość założenia na maszynę do min 10 podwójnych rolek włókniny
- możliwość założenia na maszynę rolek włókniny o różnej średnicy: od 100mm do min 1400mm
- wymiar rdzenia we włókninie min 76mm – cel 77mm – max 78mm
- możliwość założenia na maszynę następujących szerokości rolek włókniny:
min 2 x 130mm – max 2 x 210mm (+/-5mm)
min 1x 160 mm – max 1 x 320mm (+/- 5mm)
Możliwość składania chusteczek w stosy w następujących minimalnych zakresach:
- długość jednego stosu chusteczek: od 120mm – do 250mm
- wysokość jednego stosu chusteczek: od 5mm – do 20 mm
- szerokość złożonej chusteczki: od 85mm – do: 120mm
- wysokość kompletnego stosu chusteczek: min 20mm – max 120mm
- ilość chusteczek w stosie: od 10 szt. – do 100 szt.
- możliwość pracy z płynem o lepkości w minimalnym zakresie od 50 cps – do 100cps

Urządzenie pakujące spełniać powinno następujące funkcje:
- zgrzewanie opakowań
- oznaczanie produktu poprzez bezpośredni nadruk na paczkę
- etykietowanie.

Wymagane przez zamawiającego, parametry techniczne urządzenia pakującego:
- możliwość pakowania poprzez wysokotemperaturowe szczelne zgrzewanie folii;
- możliwość wyboru trybu pracy co najmniej w trybie automatycznym lub półautomatycznym
- możliwość zgrzewania wzdłużna i poprzeczna;
- wyposażona w czujniki umożliwiające kontrolę urządzenia pod względem bezpieczeństwa i prawidłowej pracy urządzenia
- wymiar produktu do spakowania w minimalnych poniższych zakresach:
długość 120mm – 250mm
szerokość 85mm – 120mm
- podawanie stosu chusteczek do spakowania: automatyczne
- prędkość produkcji w zakresie od 1 do min 100 opakowań/min


Waga dynamiczna wraz z detektorem metalu spełniać powinna następujące funkcje:
- weryfikowanie w linii wszystkich produktów pod względem zgodności wagi netto
- wykrywanie zanieczyszczeń metalowych
Wymagane przez zamawiającego, parametry techniczne wagi dynamicznej wraz z detektorem metalu:
- Nośność wagi: co najmniej 1500g
- Dokładność: min co 0,1g
- Detektor metali wykonany z stali nierdzewnej, automatyczny wybór częstotliwości

Dostosowanie i modernizacja maszyny do produkcji chusteczek nawilżanych do produkcji papieru toaletowego nawilżanego z włókniny biodegradowalnej. Dostosowanie maszyny wymagane jest ze względu na następujące właściwości materiału:
- materiał wykonany z naturalnych włókien
- biodegradowalny
- spłukiwalny

a) Dostosowanie systemu dozowania płynu do nawilżania włókniny poprzez instalację dodatkowych wąskich elementów wykonanych z metalu nierdzewnego – stal 316L w kształcie płaskich płytek z dozowaniem umożliwiających nawilżanie wstęgi włókniny z góry, środka i dołu (zainstalowanie tzw. nawilżaczy mieczowych płaskich) umiejscowione między taśmą ciągnącą wstęgę włókniny a wstęgą włókniny w wybranych sekcjach składania. Zastosowanie dodatkowych zaworów odcinających dopływ płynu

b) Zastosowanie systemu napędowego rolek dociskowych głównej bandy przenoszącej wstęgę włókniny poprzez zmianę systemu napędu z pasków klinowych na łańcuchy z zachowaniem przełożenia napędu z silnika. Średnica kół zębatych i ilość zębów: PS ½ Z 15 dopasowane tak, aby nie zmienić przełożenia i obciążenia na silnikach i rolkach dociążających oraz aby zapewnić płynne i równomierne prowadzenie wstęgi włókniny na całej długości bandy,

c) Dostosowanie konstrukcji elementów sekcji gięcia (składania) włókniny poprzez zastosowanie ruchomych elementów do zawijania brzegów włókniny w zakresie 0-25% szerokości rolki włókniny,

d) Zastosowanie pasków 36-zębowych do prowadzenia produktu w sekcji ‘układania pakietu w sztapel’,

e) Możliwość adaptacji sekcji docisku przed nożem do zastosowania taśm zębatych z rantem lub bez,

f) Dodanie dodatkowych zaworów klapowych w systemie doprowadzania płynu do elementów nawilżania w sekcjach gięcia, umożliwiające zamknięcie dopływu do kilku sekcji jednocześnie

Wymagania przez zamawiającego odnośnie montażu rur instalacji elektrycznej wraz
z i instalacją:
- podłączenie całej technologii w wskazanym miejscu zgodnie z przeznaczeniem wymaganym w zapytaniu urządzeń i wszelkich instalacji.


Maszyny w linii technologicznej mogą być nowe lub używane, dostosowane do potrzeb produkcji u Zamawiającego zgodnie z wymaganiami postawionymi powyżej.

W przypadku zaoferowania maszyn używanych Wykonawca musi spełnić następujące warunki:
• sprzedający środek trwały musi dołączyć do oferty deklarację określającą jego pochodzenie,
• sprzedający środek trwały musi potwierdzić w deklaracji, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych,
• cena zakupu używanego środka trwałego wraz z ceną za dostosowanie maszyny do potrzeb produkcji chusteczek z włókniny biodegradowalnej o właściwościach opisanych powyżej nie przekracza jego wartości rynkowej i jest niższa niż koszt podobnego nowego sprzętu.

Gwarancja na przedmiot zapytania ofertowego minimum 12 miesięcy
Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści danego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: drawski Miejscowość: Jankowo

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia zakup zautomatyzowanych linii technologicznych do produkcji chusteczek nawilżanych – 2 szt.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup zautomatyzowanych linii technologicznych do produkcji chusteczek nawilżanych – 2 szt.

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: nie dłużej niż 6 miesięcy od podpisania umowy

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

1. Termin związania ofertą upływa po 60 dniach, licząc od terminu składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) odwołania postępowania w ramach zapytania ofertowego w każdym czasie bez wskazania przyczyny,
b) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy,
c) unieważnienia postępowania ofertowego w momencie uzyskania ofert przewyższających zakładany budżet na realizację Zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1. w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2. w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe, mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta musi zawierać następujące elementy:
1) Pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/EDG),
2) Datę przygotowania i termin ważności oferty
3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym,
4) Zakres i szczegółowy opis przedmiotu oferty,
5) Okres gwarancji,
6) Cenę całkowitą netto i brutto,
7) Warunki i termin płatności,
8) Datę/okres realizacji przedmiotu oferty,
9) Dane osoby do kontaktu (imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail),
10) Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty,

Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów będzie skutkować odrzuceniem oferty.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wzór 1 Termin wykonania zamówienia

Za każdy miesiąc, o który będzie krótsza dostawa urządzenia oferent otrzyma 1 punkt, nie więcej jednak niż 5 punktów. Według poniższego:
Okres dostawy:
> 5 miesięcy – 0 pkt
> 4 miesiące i <= 5 miesięcy – 1 pkt
> 3 miesiące i <= 4 miesiące – 2 pkt
> 2 miesiące i <= 3 miesiące – 3 pkt
> 1 miesiąc i <= 2 miesiące – 4 pkt
<= 1 miesiąc – 5 pkt


Wzór 2 Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (w miesiącach)
Za każde 3 miesiące, o które oferent wydłuży okres gwarancji Zamawiający przyzna dodatkowy punkt, nie więcej jednak niż 5 punktów według poniższego:
Okres gwarancji:
- 12-14 miesięcy – 0 pkt
- 15-17 miesięcy – 1 pkt
- 18-20 miesięcy – 2 pkt
- 21 – 23 miesięcy – 3 pkt
- 24-26 miesięcy – 4 pkt
- 27 i więcej – 5 pkt.


Wzór 3 Cena
Sposób dokonywania oceny:
1) Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
PC = (CN/CR) x100 x 100%, gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium cena oferty przyznanych rozpatrywanej ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
CR – cena z rozpatrywanej oferty
70 – waga kryterium

Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu wykluczone zostaną podmioty, które należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), którzy złożyli odrębne oferty, chyba, że wykażą iż istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo
z wnioskodawcą. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Słowiańska 12A

78-500 Jankowo

zachodniopomorskie , drawski

Numer telefonu

692 731 636

Fax

94 342 22 88

NIP

8513190955

Tytuł projektu

Podniesienie konkurencyjności firmy Abek Sp. z o.o. poprzez wprowadzenie na rynek nowych, innowacyjnych produktów.

Numer projektu

RPZP.01.06.00-32-0005/18-01

Inne źródła finansowania

Realizacja zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020 Oś priorytetowa I Gospodarka, innowacje, nowoczesne technologie Działanie 1.6 Tworzenie nowych miejsc pracy na obszarze Specjalnej Strefy Włączenia

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Przedmiotowe zamówienia zostanie udzielone firmie
Albaad Deutschland GmbH z siedzibą przy ul Am Langenhorster Banhof 23, 48607 Ochtrup Niemcy

za cenę 2 560 000,00 EURO
data wpłynięcia oferty 14.10.2019 godz 9:20
Liczba wyświetleń: 730