Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty powinny być złożone osobiście lub mailowo do 11.09.2019 roku do godz. 16
w siedzibie Zamawiającego:A&B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, Ul. Jesionowa 15/3,45-409 Opole codziennie w dni pracy w godz. 8:00-16
lub przesłane pocztą na adres: A&B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, Ul. Jesionowa 15/3,45-409 Opole lub przesłanie w formie elektronicznej na adres: mrzepka@smooththefruit.pl, biuro@smooththefruit.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
mrzepka@smooththefruit.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Arkadiusz Andrzejewski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
693220333
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. .Koszt opracowania i wdrożenia kompleksowego, autorskiego, dostosowanego pod potrzeby i specyfikę działalności Wnioskodawcy systemu ERP umożliwiającego zintegrowane zarządzanie zasobami materiałowymi
2. Platforma sklepu internetowego do obsługi kontrahentów
3. Szkolenie dla pracowników z zakresu obsługi wdrażanego systemu
4. Koszt zakupu niezbędnego sprzętu do obsługi wdrażanego systemu ERP
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
opolskie
Powiat:
Opole
Miejscowość:
Opole
Cel zamówienia
Celem jest wdrożenie systemu ERP składającego się na moduły ERP z wersją mobile, sklep internetowy, integrację sklepu internetowego z ERP, integrację obecnego systemu POS z ERP, intranet zintegrowany z ERP oraz wdrożony ma zostać moduł (BI) business inteligence
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Zakup i wdrożenie systemu ERP wraz z dedykowanymi i autorskimi rozwiązaniami obejmujący funkcjonalności:
- Obsługa kadr i płac 1 stanowisko
- Obsługa księgi handlowej 1 stanowisko
- Obsługa księgi inwentarzowej 1 stanowisko
- Obsługa handel i magazyn 4 szt.,
- CRM - 10 szt
- Business Inteligence w obszarze handlowym - 1 szt
- Serwis - 1 szt
- Integracja ERP ze sklepem internetowym x 1 szt
- Integracja ERP z systemem POS ( X2 )
- system intranet dla pracowników punktów sprzedaży
- bezpłatny dostęp do nowych aktualizacji w okresie 4 lat od dnia zakupu
Integracja ERP ze sklepem internetowym x 1 szt
Integracja umożliwiająca pobieranie zamówień ze sklepu internetowego, integrację towarów i opcji produktów, integrację stanów magazynowych i cen, integrację polityki rabatowej kontrahentów, integracja płatności
Integracja ERP z systemem POS x 1 szt
Integracja będzie umożliwiała pobranie danych ze wszystkich systemów POS tj:
dokumenty sprzedaży
stan kasy
stany magazynowe
System integracji współpracuje z systemem POS X2System producenta AdithSystem
System intranet dla pracowników punktów sprzedaży x 1szt
Wdrożenie oprogramowania obejmujące:
• przygotowanie analizy przed wdrożeniowej systemu ERP,
▪ przygotowanie dokumentacji wdrożeniowej w tym procesów BPM i procedur,
▪ instalacja i konfiguracja serwerów oraz zasilaczy awaryjnych,
▪ implementacja systemu ERP (parametryzacja, wprowadzenie funkcjonalności
dedykowanych), instalacja systemu na serwerze oraz stanowiskach komputerowych,
▪ testy systemu ERP
▪ wdrożenie procedur oraz systemu ERP,
▪ uruchomienie systemu ERP,
▪ zapewnienie gwarancji na system ERP
Gwarancja na oprogramowanie świadczona przez Dostawcę oprogramowania ERP przez okres trwałości projektu w zakresie:
a. Usuwania awarii z czasem usunięcia awarii do 2 godzin od momentu zgłoszenia.
Awaria - wszystkie zgłoszenia mające charakter globalny, uniemożliwiające pracę całego
przedsiębiorstwa lub kluczowych użytkowników systemu.
b. Usuwania błędów z czasem reakcji usunięcia błędu do 24 godzin od momentu zgłoszenia błędu
Błąd - Wszystkie zgłoszenia uniemożliwiające pracę pojedynczego użytkownika
c. Wprowadzania zmian w oprogramowaniu z czasem reakcji do 48 godzin od momentu
zgłoszenia potrzeby zmiany.
Zamawiający dopuszcza inną konstrukcję modularną bądź nie modularną oprogramowania z zastrzeżeniem, że poszczególne funkcjonalności będą dostępne przynajmniej na wyżej wskazanej liczbie stanowisk pracy.
Wdrożenie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w Opolu
Dot. pkt 2 Platforma sklepu internetowego do obsługi kontrahentów
Platforma B2B służąca do elektronicznej współpracy i transakcji pomiędzy nim, a innymi podmiotami gospodarczymi. Moduł ten obejmować będzie m.in następujące funkcje – komponenty współpracy z innymi podmiotami:
Kod CPV
72000000-5
Nazwa kodu CPV
Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Dot pkt 3 Szkolenie pracowników z zakresu obsługi wdrażanego systemu
Dot. pkt 4 Koszt zakupu niezbednego sprzętu do obsługi wdrażanego systemu ERP
1.Notebooki - 7 szt
Komputer przenośny z baterią, ekran nie mniejszy niż 13", procesor minimum i5 8-generacji, system operacyjny Windows 10, dysk twardy SSD min 256GB, co najmniej 8GB RAM. Gwarancja min 3 lata. Naprawa w następnym dniu roboczym lub sprzęt zastępczy.
2. Notebooki 2 szt przenośny z baterią , ekran nie mniejszy niż 15,6", procesor minimum i7 8-generacji, system operacyjny Windows 10, dysk twardy SSD min 256GB, co najmniej 16GB RAM, karta graficzna dedykowana o wydajności nie mniejszej niż Quadro P1000. Gwarancja min 3 lata. Naprawa w następnym dniu roboczym lub sprzęt zastępczy.
3. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe, format wydruku A4, drukarka-kopiarka-skaner, szybkość druku/kopiowania - min 30 str/min, Komunikacja - USB, RJ45 (GigabitEthernet), automatyczny podajnik dokumentów (ADF), Dupleks, Rozdzielczość drukarki 1200x1200, Gramatura obsługiwanego papieru 60-210g/m2
4.Drukarka kolorowa laserowa, format wydruku A4, szybkość drukowania - min 18 str/min, Komunikacja - USB, RJ45, automatyczny podajnik dokumentów (ADF), Dupleks, Rozdzielczość drukarki 600x600, Max gramatura obsługiwanego papieru 163g/m2
5. Serwer w obudowie typu Tower, z procesorem nie gorszym niż E3-2124, min 16GB RAM_DDR4, 3 dyski twarde (2 szt min 300GB_SAS + 1 szt min 1TB_SATA), kontroler RAID H330 lub lepszy, karta graficzna Matrox G200 lub lepsza, napęd optyczny, min 2 x 10/100/1000, 2 zasilacze o mocy min 350W, iDRAC w wersji Basic lub wyższej, Gwarancja min 3 lata. Naprawa w następnym dniu roboczym lub sprzęt zastępczy. Windows Server 2016 lub wersja wyższa, min. 25 licencji dostępowych do serwera (CAL)
6. Pakiet biurowy Ms Office – licencja dożywotnia sztuk 9
Harmonogram realizacji zamówienia
5. Szczegółowe terminy realizacji uzgodnione zostaną z Wykonawcą. Trwają negocjacje o przedłużenie czasu realizacji projektu z 31.12.2019 na 31.12.2020
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Wykonawca musi złożyć ofertę całościową.
Warunki zmiany umowy
ZASTRZEGAM SOBIE PRAWO DO ZMIANY
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Prosimy o uzupełnienie oferty na załączonym druku oferty cenowej jak i o załączenie odpisanego oświadczenia
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
6. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
Cena jednostkowa netto
100%
Wykluczenia
Wykonawca musi złożyć ofertę całościową.
Nazwa
A&B SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres
45-409 Opole
opolskie
, Opole
Numer telefonu
693220333
NIP
7543020200
Tytuł projektu
Wdrożenie systemu ERP w A&B SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
Numer projektu
RPOP.02.01.02-16-0053/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ItDesk Sp. z o.o.
ul. Domańśkiego 112A
45-852 Opole
Oferta została dostarczona osobiście do siedziby firmy Beneficjenta w terminie 11.09.2019 roku o godzinie 12.
Łączna kwota 287 180,40 brutto