Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup i dostawa 8 sztuk koni na potrzeby realizacji projektu pn. „Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”

Data publikacji: 01.09.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-09-2019

Numer ogłoszenia

1203873

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w języku polskim, napisanym w sposób czytelny na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z pozostałymi niezbędnymi oświadczeniami/dokumentami. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą tradycyjną, lub kurierem do dnia 09.09.2019 do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.
Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami
w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:

………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy

Oferta na realizację zamówienia pn.
„Zakup i dostawa 8 szt. koni na potrzeby realizacji projektu pn. „Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
- nie otwierać przed dniem 09.09.2019 przed godz. 10.10

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Mirosław Skwarek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605062333

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa 8 sztuk koni.
W związku z faktem, że konie będą wykorzystywane do animaloterapii, Zamawiający wymaga:
- konie powinny posiadać następujące cechy: łagodny charakter, zrównoważony temperament, posłuszeństwo I zaufanie wobec ludzi;
- konie powinny posiadać przeszkolenie w zakresie hipoterapii lub poświadczony okres pracy w hipoterapii
- konie z różnorodnych ras spośród: rasa hucuł, koń polski, haflinger, małopolska (do 160 cm w kłębie, mocna budowa), szlachetna półkrew, zimnokrwista
-konie powinny posiadać aktualne badania kupno-sprzedaż, TUV dla każdego konia
- wiek każdego konia ok 7-9 lat

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Wojszyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup środka trwałego - 10 szt. koni które będą wykorzystywane do pracy w hipoterapii na potrzeby realizacji projektu współfinansowanego ze środków RPO WL, tj. utworzenia centrum animaloterapii.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa 8 sztuk koni.
W związku z faktem, że konie będą wykorzystywane do animaloterapii, Zamawiajacy wymaga:
- konie powinny posiadać następujące cechy: łagodny charakter, zrównoważony temperament, posłuszeństwo I zaufanie wobec ludzi;
- konie powinny posiadać przeszkolenie w zakresie hipoterapii lub poświadczony okres pracy w hipoterapii
- konie z różnorodnych ras spośród: rasa hucuł, koń polski, haflinger, małopolska (do 160 cm w kłębie, mocna budowa), szlachetna półkrew, zimnokrwista
-konie powinny posiadać aktualne badania kupno-sprzedaż, TUV dla każdego konia
- wiek każdego konia ok 7-9 lat
- wykazują się zdrowiem, prawidłowym rozwojem I budową ciała
- wykonawca we własnym zakresie I na włąsne ryzyko zorganizuje transport I rozładunek koni
- odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu ponosi Wykonawca.
- konie maja być wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od obciążeń praw osób trzecich
- Zamawiający wymaga okresu próbnego co najmniej 1 tygodniowego podczas którego będzie mógł zweryfikować stan zdrowia koni oraz ich przydatność do zajęć z zakresu animaloterapii. Okres próbny stanowi kryterium oceny ofert
- Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć konie na czas transportu oraz na czas trwania okresu próbnego
- konie powinny posiadać niezbędne paszporty z PZHK, które zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu dostawy zwierząt;
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do miejscowości Wojszyn 108 A 24-123 Janowiec w terminie wspólnie uzgodnionym przez strony.

Kod CPV

03322300-5

Nazwa kodu CPV

Konie

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalny termin wykonania zamówienia 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Z odbioru przedmiotu zamówienia strony sporządzą protokół odbioru.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności (o ile wynika to z odrębnych przepisów)

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, pozwalające na poprawną realizację zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny, pozwalający na poprawną realizację zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca powinien zapewnić personel o odpowiednich kwalifikacjach umożliwiających prawidłowe wykonanie umowy.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na poprawną realizację zamówienia.

Dodatkowe warunki

Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania są obowiązani do wniesienia wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłacenie przez Oferenta wadium
w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, tj.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku: BNP Paribas Bank Polska S.A. o numerze: 66 1750 0012 0000 0000 3399 4893 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu -zapytanie ofertowe nr 3/2019”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Wpływ wadium wnoszonego w pieniądzu na rachunek Zamawiający sprawdzi w momencie upływu terminu składania ofert.
Oferty podmiotów, którzy nie wpłacili wadium lub wpłacili wadium po terminie, będą odrzucone bez rozpatrywania.
Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty (w formie oryginału). Wadium zostanie zwrócone Oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym Oferentem lub po unieważnieniu niniejszego postępowania.
Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.

Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na ten sam rachunek bankowy Oferenta z którego je otrzymał.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści zawartej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niżej wskazanych:
1) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
3) zmiany wysokości wynagrodzenia związanego ze zmianą stawki podatku Vat.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
3. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:
- zmiana danych teleadresowych strony umowy,
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-prawna umowy (np. zmiana rachunku bankowego, sposobu opisywania faktur).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów.
d) potwierdzenie wniesienia wadium
e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli dotyczy (KRS, CEIDG itp.)
Zamówienia uzupełniające

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ważnych ofert stanowi:
1) Cena brutto [C] 50%
2) Termin wykonania zamówienia [T] 35%
3) Okres próbny {P} 15%
Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:
Cena oferty- max 50 pkt

C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 50 pkt
2) Termin wykonania zamówienia - 35% kryterium to wyliczone będzie zgodnie
z następującym wzorem:
T= (Tn/Tob)*35 % gdzie:
T- ilość punktów za termin wykonania badanej oferty
Tn - termin najkrótszy wykonania zamówienia
Tob - termin wykonania zamówienia oferty badanej
Termin należy podawać w dniach kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
Przy czym zamawiający określa minimalny termin wykonania zamówienia jako termin realny to 3 dni kalendarzowych, maksymalny termin wykonania zamówienia to 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Sposób obliczania punktów dla kryterium okres próbny:

Przez okres próbny Zamawiający rozumie czas przez jaki konie będą znajdować się
w posiadaniu Zamawiającego w celu zweryfikowania stanu ich zdrowia oraz przydatności do hipoterapii. Za okres próbny Wykonawcy nie będzie się należało dodatkowe wynagrodzenie.
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie danych wpisanych w formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, ze najkrótszy okres próbny wynosi 1 tydzień, najdłuższy okres próbny wynosi 3 tygodnie. Okres próbny rozpoczyna się od dnia następnego od ich dostarczenia, który będzie potwierdzony protokołem przekazania. Jeżeli Wykonawca wskaże okres próbny krótszy niż dopuszczalny, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią zapytania ofertowego.
Czas okresu próbnego należy podawać w pełnych tygodniach w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad zdrowotnych oraz braku przydatności do hipoterapii Zamawiający uprawniony będzie do zwrotu koni na koszt Wykonawcy.
Za kryterium okres próbny oferta może maksymalnie otrzymać 15 punktów.
Oferty w ramach kryterium okres próbny będą oceniane w następujący sposób:

Okres próbny 1 tydzień – 5 pkt.
Okres próbny 2 tygodnie- 10 pkt.
Okres próbny 3 tygodnie- 15 pkt.

Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P= C+T + P
Jeżeli w wyniku badania złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone o tych samych wagach punktowych.
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych.

Wykluczenia

1. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie
z niego wykluczony.
2. Z postępowania Zamawiający wykluczy także podmioty powiązane z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji
c) pełnienie funkcji organu członka nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, w` stosunku do którego prowadzone jest postępowanie egzekucyjne lub upadłościowe, w stosunku do którego otwarto likwidacje lub zawieszono działalność gospodarczą.
Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
w postępowaniu na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIELONY WOJSZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Zielona 19

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

605-062-333

Fax

N/D

NIP

7162819024

Tytuł projektu

Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii ZIELONY WOJSZYN

Numer projektu

RPLU.03.07.00-06-0129/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 454