Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 30.08.2019 r. na wynajem: sprężarka 1 szt. i osuszacz 1 szt.

Data publikacji: 31.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-09-2019

Numer ogłoszenia

1203863

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo.
2. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć: .
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b) Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: 3N SOLUTIONS Spółka z o.o. ; ul. Złota 61/100; 00-819 Warszawa lub mailem na adres lukasz.dlubak@3ns.com.pl
4. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Wymagany okres ważności oferty wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu do składania ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

lukasz.dlubak@3ns.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Łukasz Dłubak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

691320883

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem wyposażenia stanowiska badawczego: sprężarki 1 szt. i osuszacza 1 szt.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, w związku z realizacją projektu pt. „Opracowanie innowacyjnej technologii MVC (medium voltage cleaning) czyszczenia urządzeń elektroenergetycznych pod średnim napięciem do 60kV” w ramach Programu Operacyjnego „Inteligentny Rozwój 2014-2020”, Działanie 1.2: „Sektorowe programy B+R” - PBSE

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem wyposażenia stanowiska badawczego: sprężarki 1 szt. i osuszacza 1 szt.

Wymagania ogólne dot. przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy najmu. Przez cały okres wynajmu przedmiot zamówienia ma być dostępny do wyłącznego korzystania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie przez Zamawiającego do prowadzenia badań naukowych w zakresie skuteczności technologii czyszczenia urządzeń pod średnim napięciem. Zamawiający informuje, że w związku z powyższym istnieje ryzyko uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas trwania prac badawczych nad ww. technologią.
Zamawiający wymaga ubezpieczenia przedmiotu zamówienia przez Wynajmującego na wypadek kradzieży lub uszkodzenia w wyniku prowadzonych prac badawczych.
W przypadku uszkodzenia przedmiotu zamówienia, na wniosek Zamawiającego, Wynajmujący w ciągu 3 dni roboczych przywróci sprawność urządzenia lub wymieni na inne sprawne urządzenie o tych samych parametrach. Zamawiający wymaga, aby oba urządzenia składające się na przedmiot zamówienia były ze sobą kompatybilne.

1. Sprężarka 1 szt.
Minimalne parametry/specyfikacja przedmiotu zamówienia :

- sprężarka spalinowa
- waga do 2000 kg
- ciśnienie robocze: od 0 bar do 15 bar
- poziom hałasu: od 80 db(A) do 100 dB(A)
- montaż panelu informującego o przepracowanych motogodzinach i błędów na sprężarce
- montaż sprężarki do osuszacza powietrza

Nazwa i kod określony przez Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42123400-1 - Sprężarki powietrza

2. Osuszacz 1 szt.
Minimalne parametry/specyfikacja przedmiotu zamówienia :

- w pełni automatyczny adsorpcyjny osuszacz z zimną regeneracją
- temperatura punktu rosy do – 40 st. C
- maksymalne ciśnienie: 16 PS
- temperatura pracy od – 10 st. C do 60 st. C
- dwa filtry na wyjściu i wejściu powietrza
- sterowanie w celu redukcji powietrza regeneracyjnego
- z konsolą monitorującą przebieg pracy urządzenia
- montaż do sprężarki powietrza

Nazwa i kod określony przez Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42113161-0 – Osuszacze

Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych

Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

Kod CPV

42113161-0

Nazwa kodu CPV

Osuszacze

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Okres realizacji zamówienia: dostarczenie sprzętu do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy najmu, następnie wynajem przez okres kolejnych 2 miesięcy (wynajem maksymalnie do 31.10.2019 r.).
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe
terminy będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteria oceny ofert:

a) Cena brutto (Całkowita wartość brutto)- waga punktowa 100 pkt. (100%)
Liczba punktów w kryterium „Cena brutto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,
-------------------------------------------------------------- x 100
Wartość brutto wskazana w badanej ofercie
2. Łączna ocena obejmie sumę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena brutto. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
9. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo.
2. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć: .
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b) Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: 3N SOLUTIONS Spółka z o.o. ; ul. Złota 61/100; 00-819 Warszawa lub mailem na adres lukasz.dlubak@3ns.com.pl
4. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Wymagany okres ważności oferty wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu do składania ofert.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3N SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Złota 61/100

00-819 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

502 250 263

NIP

5213388077

Tytuł projektu

Opracowanie innowacyjnej technologii MVC (medium voltage cleaning) czyszczenia urządzeń elektroenergetycznych pod średnim napięciem do 60kV.

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0209/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Zapytanie ofertowe zostało anulowane.
Liczba wyświetleń: 501