Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/ZMW/LUB/2019 pn.: „CUKIERNIK” w ramach projektu „Krok w przyszłość”

Data publikacji: 30.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-09-2019

Numer ogłoszenia

1203741

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Zapytania ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej/Kuriera do dnia 09.09.2019 r. do godz. 16:00 z tytułem: ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/ZMW/LUB/2019 do siedziby Zamawiającego Aleja Niepodległości 11, 23-210 Kraśnik.
10.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
10.2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniona nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
10.3. Każda strona oferty powinna być parafowana a w wyznaczonych miejscach podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważniona przez Wykonawcę.
10.4. W przypadku, gdy ofertę składa (podpisuje i/lub parafuje) osoba upoważniona, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo Wykonawcy, z którego będzie wynikało upoważnienie do dokonywania określonych czynności prawnych i faktycznych w imieniu Wykonawcy.
10.5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę w odpowiedzi na niniejsze postępowanie.
10.6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10.7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10.8. Oferty niekompletne, niepodpisane mogą zostać odrzucone przez Zamawiającego.
10.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień złożonych ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
10.10. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie muszą być doręczone Zamawiającemu e-mailem przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu powinno być złożone tak jak oferta a tytuł e-maila zawierać oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „ WYCOFANIE”.
10.11. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Magdalena Misiaszek

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja szkolenia – „Cukiernik”. Szkolenie przeprowadzone zostanie dla jednej grupy szkoleniowej, tj. maksymalnie 12 Uczestników Projektu (UP), w łącznym wymiarze 120 godzin dydaktycznych na grupę. Przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut zegarowych, do czasu zajęć nie wlicza się przerw. Terminy i godziny szkoleń będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu przy czym zajęcia będą realizowane w systemie po minimum 6 godzin dydaktycznych dziennie.
Po ukończeniu szkolenia zawodowego Uczestnicy Projektu przystąpią do egzaminu wewnętrznego oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia zostaną wydane Uczestnikom, którzy uzyskali min. 80% frekwencji.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu
pn: „Cukiernik” przygotowującego do pracy w zawodzie Cukiernika, zorganizowanie wstępnych badań lekarskich dla UP przed szkoleniem oraz przygotowanie Uczestników i zorganizowanie egzaminu wewnętrznego oraz przygotowaniem do egzaminu zewnętrznego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu
pn: „Cukiernik” przygotowującego do pracy w zawodzie Cukiernika, zorganizowanie wstępnych badań lekarskich dla UP przed szkoleniem oraz przygotowanie Uczestników i zorganizowanie egzaminu wewnętrznego oraz przygotowaniem do egzaminu zewnętrznego.
3.1. Miejsce realizacji usługi: Województwo Lubelskie
3.2. Okres realizacji zamówienia: dwa miesiące od dnia zawarcia umowy.
3.3. Czas trwania szkolenia/kursu: min. 120 godzin dydaktycznych (45 minut) zajęć. Program szkolenia/kursu zawierający: temat szkolenia/kursu, szczegółowy program szkolenia/kursu, łączną liczbę godzin praktycznych i teoretycznych szkolenia/kursu, częstotliwość i miejsce odbywania zajęć praktycznych
i teoretycznych oraz trenerów, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie stanowił załącznik do Umowy z Instytucją Szkoleniową.
3.4. Szczegółowy Program szkolenia/kursu musi obejmować m.in. następujące zagadnienia edukacyjne (tematy zajęć edukacyjnych):
3.4.1. Zarządzanie lokalem cukierniczym;
3.4.2. urządzenie w cukiernictwie - omówienie działania poszczególnych urządzeń;
3.4.3. desery (najnowsze trendy w wyrobach cukierniczych, charakterystyka surowców technik wykonania, wykonanie różnego rodzaju deserów ;
3.4.4. torty okolicznościowe na bazie ciasta biszkoptowego oraz dekoracje tortów (najnowsze trendy, surowce techniki wykonania, dekorowanie przy użyciu czekolady, karmelu i innych mas oraz kremów, przechowywanie wyrobów czekoladowych, sporządzanie tortów okolicznościowych, wykonanie tortów bezowych);
3.4.5. charakterystyka i sporządzanie ciast (ciasta: kruche, ucierane, drożdżowe);
3.4.6. dekorowanie tortów masa marcepanową;
3.4.7. omówienie procesów technologicznych w cukiernictwie na podstawie ciasta parzonego.

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

W związku z powyższym zamówieniem poszukujemy potencjalnego Wykonawcy gotowego do zrealizowania całości ww. usługi oraz informujemy o możliwości złożenia oferty. Prosimy o wycenę kosztów kompleksowej realizacji usługi, na który to koszt poza wyżej wymienionymi wymaganiami składają się w szczególności obowiązki:
4.1. Organizacja i przeprowadzanie dla wskazanych uczestników szkolenia zawodowego o wskazanym zakresie tematycznym.
4.2. Zapewnienie kadry osób realizujących usługę (spełniających poniższe wymagania, na każdy rodzaj usługi) legitymujących się:
4.2.1. Wykształceniem wyższym lub posiadających certyfikaty/ zaświadczenia/ inne dokumenty potwierdzające uprawnienia umożliwiające przeprowadzenia danej usługi, oraz
4.2.2. Doświadczeniem umożliwiającym przeprowadzenie danej usługi, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie lub pokrewnej nie jest krótsze niż 2 lata i nie mniejsze niż 120 godzin.
4.2.3. Zamawiający ma prawo do każdorazowej weryfikacji osób realizujących usługę wskazanych przez Wykonawcę, pod kątem spełnienia wymagań, o których mowa powyżej oraz wyrażenia sprzeciwu, co do możliwości prowadzenia przez nich usługi (w przypadku gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do spełniania przez te osoby wymagań, o których mowa powyżej). W przypadku wyrażenia sprzeciwu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowych (innych) osób spełniających wymagane kryteria. Do nowo wskazanych osób stosuje się tryb weryfikacji, o którym mowa w zdaniu pierwszym. W przypadku, gdy osoby realizujące usługę w toku realizacji zajęć nie będą spełniały oczekiwań UP lub/i Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowych osób. Do nowo wskazanych osób stosuje się tryb weryfikacji, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
4.3. Zapewnienie warunków lokalowych do prowadzenia szkolenia zawodowego (zapewniających komfort uczenia się), tj. sali/sal ze sprzętem, spełniających wymogi BHP, oświetleniowe, posiadających instalację grzewczą oraz odpowiednie zaplecze sanitarne. Budynek, zaplecze sanitarne oraz sala/sale, w których będą odbywały się szkolenia zawodowe będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, bez barier architektonicznych – w przypadku gdy w szkoleniach będą uczestniczyć osoby niepełnosprawne wymagające takich ułatwień. W miarę dostępności powinna/y być wykorzystana/e sala/sale w budownictwie energooszczędnym/pasywnym zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju.
4.4. Oznaczenie sali/sal oraz budynków, w których będą prowadzone szkolenia zawodowe oraz egzaminy zewnętrzne zgodnie z zasadami promocji i oznakowania projektów w ramach Funduszy Europejskich na lata 2014-2020.
4.5. Przygotowanie szczegółowego programu zajęć zgodnego z kształceniem w kierunku ,,Cukiernik”
4.6. Zapewnienia materiałów szkoleniowych dla Uczestników Projektu stanowiących pomoc dydaktyczną do realizowanych zajęć (w tym skrypt lub podręcznik, testy wiedzy, produkty i półprodukty niezbędne do zajęć praktycznych, zapewnienie odzieży ochronnej dla UP). Materiały szkoleniowe zawierać będą podsumowanie treści szkolenia zawodowego i odwołania do źródeł wiedzy, na której zostało ono oparte. Materiały wykonane zostaną z poszanowaniem praw autorskich i w razie potrzeby będą dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4.7. Prowadzenia dokumentacji z realizacji szkoleń zawodowych oraz egzaminów na wzorach Zamawiającego, tj. dzienniki zajęć, listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia odbioru cateringu.
4.8. Zapewnienia cateringu dla Uczestników Projektu w formie przerwy kawowej (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski) i obiadu (drugie danie oraz napój).
4.9. Opracowanie i przeprowadzenie w trakcie zajęć testów wiedzy Uczestników (na pierwszych i na ostatnich zajęciach).
4.10. Wydania niezbędnych zaświadczeń o ukończeniu udziału w szkoleniu zawierających zakres merytoryczny szkolenia oraz liczbę godzin szkolenia (warunkiem otrzymania zaświadczenia jest min. 80% obecność na zajęciach i uzyskanie wyniku pozytywnego z testu końcowego), sporządzenia rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
4.11. Zorganizowanie wstępnych badań lekarskich dla UP przed szkoleniem, w tym badań do celów sanitarno- epidemiologicznych.
4.12. Przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail, niezwłocznie informacji o nieobecnościach uczestników, rezygnacjach uczestników, innego rodzaju problemach lub zaległościach.
4.13. Wykonania innych, dodatkowych czynności związanych z bezpośrednią realizacją projektu.

Harmonogram realizacji zamówienia

Umowa będzie realizowana w terminie 2 miesięcy od jej zawarcia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
7.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
7.1.1.1. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 ze zm.)
7.1.1.2. Weryfikacja spełnienia warunku: na postawie dołączonego do oferty aktualnego zaświadczenia o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) lub aktualnej informacji o wpisie do RIS wygenerowanej ze strony internetowej: http://stor.praca.gov.pl
7.1.8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, w art. 24 ust. 1 pkt 14, art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy PZP - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy;
7.1.9. aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych poświadczone podpisem i pieczęcią przez Wykonawcę.
7.1.12. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych w skrócie RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
7.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia.
7.1.2.1. Weryfikacja spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym
(załącznik nr 1).
7.1.2.2. 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu „Cukiernik” lub pokrewnych.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
7.1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
7.1.3.1. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje (lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia), co najmniej jedną osobą, która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: trenerem wiodącym, posiadającym co najmniej:
7.1.3.1.1. wykształcenie wyższe,
7.1.3.1.2. Min. 120 h doświadczenia zawodowego w przeprowadzaniu zajęć (szkolenia, kursy, wykłady, warsztaty itp.) w zakresie związanym z tematyką przedmiotu zamówienia lub pokrewnym w okresie najkrótszym niż 2 lata.
7.1.3.2. Weryfikacja spełnienia warunku: na postawie dołączonego do ofert oświadczenia Wykonawcy Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Zamawiający może żądać przedstawienia przez Oferenta dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz doświadczenie wykazane w Wykazie osób.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
7.1.4. Oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
7.1.5. W przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - przedstawienie dokumentów potwierdzających: dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności /kopia dokumentów potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy;
7.1.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub przedstawienie dokumentu potwierdzającego, zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy;
7.1.7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub przedstawienie dokumentu potwierdzającego, zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - kopia
7.1.10. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
7.1.11. Spełnienie tego warunku wymaga złożenia stosownego oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy;

Dodatkowe warunki

7.2. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 630 złotych (słownie: sześćset trzydzieści złotych). Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty. Wadium winno być wniesione w pieniądzu. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Związek Młodzieży Wiejskiej nr rachunku: 10 2030 0045 1110 0000 0268 9250. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację zapytania ofertowego, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. Wadium- zapytanie ofertowe nr 1/ZMW/LUB/2019. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
7.2.1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym,
7.2.2. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

10.12. Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty, które stanowią jej integralną część:
10.12.1. W celu potwierdzenia sposobu reprezentacji Wykonawcy:
10.12.1.1. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, bądź aktualną informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej – nie starsze niż 3 miesiące licząc od upływu terminu na składanie ofert.
10.12.1.2. W przypadku, gdy ofertę składa (podpisuje) osoba upoważniona niewskazana
w dokumentach rejestrowych, o których mowa w pkt 8.13.1.1., do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy.
10.12.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
10.12.2.1. Aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) lub aktualną informację o wpisie do RIS wygenerowanej ze strony internetowej: http://stor.praca.gov.pl
10.12.2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
10.12.2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
10.12.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, w art. 24 ust. 1 pkt 14, art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy PZP
10.12.2.5. Potwierdzenie wpłaty wadium.
10.12.2.6. oświadczenie wykonawcy (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
10.12.2.7. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym zawartego w formularzu ofertowym.
10.12.2.8. Oświadczenie Podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia (świadczenie usług, dostawa towarów) RODO wg załącznika nr 3 do formularza ofertowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

8. Kryteria oceny ofert wraz ze wskazaniem ich wagi oraz sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 55% cena, kryterium 35% doświadczenie w realizacji szkoleń, 10% potencjał kadrowy.

8.1. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryteria:

1. Cena brutto za 1 uczestnika szkolenia w zł – 55% (55 punktów). Wykonawca, który poda najniższą cenę brutto oferty otrzyma 55 punktów, natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie na podstawie wzoru:

C = (CN/CBO) x 55, gdzie:

C-Liczba przyznanych punktów
CN-cena brutto najniższa spośród badanych ofert
CBO-cena brutto badanej oferty

Zamawiający zastrzega, iż oferta, której cena będzie wyższa niż środki przeznaczone na realizację usługi nie będzie rozpatrywana.
Cena brutto dotyczy jednego uczestnika w grupie liczącej średnio 12 osób. Ze względu na specyfikę projektu ostateczna liczba osób oraz zakres każdego ze szkoleń będzie znany po zakończeniu etapu rekrutacji i przeprowadzeniu wśród Uczestników Diagnozy Potrzeb.

2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń z zakresu, którego dotyczy Oferta - 35% (35 punktów).

Doświadczenie będzie badane w oparciu o informacje przedstawione w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Wykonawca, który będzie posiadał największe doświadczenie - największą liczbę godzin szkoleniowych (powyżej wymaganego minimum) zrealizowanych szkoleń z zakresu, którego dotyczy oferta lub pokrewnych otrzyma 35 punktów, natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie na podstawie wzoru:

D=(DBO/DN) x 35, gdzie:

D-doświadczenie Wykonawcy wyrażone jako liczba przyznanych punktów
DN-największa liczba godzin szkoleniowych zrealizowanych z obszaru tematycznego zgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia spośród badanych ofert
DBO-liczba godzin szkoleniowych badanej oferty zrealizowanych z 1 obszaru tematycznego zgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia.

3. Doświadczenie kadry trenerskiej zgłoszonej do prowadzenia szkoleń - 10% (10 punktów).
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie trenerów zgłoszonych do prowadzenia szkoleń z zakresu, którego dotyczy oferta lub pokrewnych. Doświadczenie będzie badane w oparciu o informacje przedstawione w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania. Wykonawca, którego kadra trenerska zgłoszona do prowadzenia szkoleń będzie posiadała największe doświadczenie – największą liczbę godzin szkoleniowych zrealizowanych z ww. zakresu lub pokrewnych otrzyma 10 punktów, natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie na podstawie wzoru:

DK=(DKBO/DKN ) x 10, gdzie:

DK – doświadczenie kadry trenerskiej Oferenta wyrażone jako liczba przyznanych punktów
DKN – największa liczba godzin szkoleniowych kadry trenerskiej zrealizowanych z obszaru tematycznego zgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia spośród badanych ofert
DKBO – liczba godzin szkoleniowych kadry trenerskiej badanej oferty zrealizowanych z 1 obszaru tematycznego zgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia.

Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów, będących sumą punktów zdobytych w poszczególnych kryteriach oceny tj. Punkty Wykonawcy = C+D+DK
W przypadku, gdy Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia dokumentów potwierdzających dane zawarte w złożonych oświadczeniach, w szczególności związanych z kryteriami oceny ofert i przyznawaną punktacją, a Wykonawca nie dostarczy w wyznaczonym terminie stosownych dokumentów, wówczas w danym kryterium punktowym otrzyma 0 punktów.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska sumarycznie najwyższą liczbę punków. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tyle samo punktów, Zamawiający wybierze ofertę korzystniejszą cenowo, tj. taką, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium Cena brutto za 1 uczestnika szkolenia w zł.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Krok w Przyszłość

Numer projektu

RPLU.11.01.00-06-0203/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Consultor Sp. z o.o.
ul. Mieszka I 6, 20-610 Lublin
Oferta wpłynęła 06.09.2019
Cena: 2090,00
Liczba wyświetleń: 442