Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W zapytaniu ofertowym zmieniona została błędna data ogłoszenia i poprawiona została klauzula informacyjna RODO.
Miejsce i sposób składania ofert
Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć osobiście lub pocztą/kurierem do siedziby Zamawiającego do dnia 06.09.2019 do godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę zawierającą wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy złożyć
w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz dopisać „Oferta na dostawę programów komputerowych CAD 3D ”.
3. Oferty złożone po terminie lub w sposób niezgodny z ust. 1 i 2 nie będą rozpatrywane.
5. Sposób przygotowania ofert :
1. Każdy z Dostawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego Dostawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
3. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Dostawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Dostawcy upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia
i załączniki.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego i obejmować całość przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Dostawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Janusz Wójcik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
0048 793 070 053
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wartości niematerialnych i prawnych – licencji specjalistycznego oprogramowania CAD 3D niezbędnych do realizacji badań.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania zawiera załącznik nr 2
do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Dostawca udzieli gwarancji funkcjonowania dostarczanych programów komputerowych na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego, w postaci zdalnej pomocy technicznej.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Kielce
Miejscowość:
Kielce
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy programów komputerowych CAD 3D niezbędnych do realizacji projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Osi Priorytetowej 1. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wartości niematerialnych i prawnych – licencji specjalistycznego oprogramowania CAD 3D niezbędnych do realizacji badań w ramach projektu:
- oprogramowanie CAD 3D z co najmniej roczną subskrypcją, wsparciem technicznym oraz aktualizacją do najwyższej wersji oprogramowania,
- biblioteka normaliów zintegrowana z oprogramowaniem CAD 3D z co najmniej roczną subskrypcją, wsparciem technicznym oraz aktualizacją do najwyższej wersji oprogramowania,
- oprogramowanie do automatyzacji procesów zintegrowane z oprogramowaniem CAD 3D z co najmniej roczną subskrypcją, wsparciem technicznym oraz aktualizacją do najwyższej wersji oprogramowania,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania zawiera załącznik nr 2
do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Dostawca udzieli gwarancji funkcjonowania dostarczanych programów komputerowych na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego, w postaci zdalnej pomocy technicznej.
Kod CPV
48321000-4
Nazwa kodu CPV
Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin i miejsce realizacji zamówienia:
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego: 7 dni od dnia podpisania umowy na dostawę .
2. Miejsce dostawy zamówienia: Laboratorium Badawcze, 25 – 415 Kielce, ul. Górna 20.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonej przedmiotem zamówienia w zakresie, w jakim ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Potencjał techniczny
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający wymaga, aby Dostawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia/ nie spełnia” – na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2,
c. specyfikację techniczną oferowanego oprogramowania
d. oświadczenie o spełnieniu warunków opisanych w pkt. 2 zapytania – załącznik nr 3
e. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych z zamawiającym – załącznik nr 4,
f. zaparafowany i zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5,
g. gwarancja funkcjonowania na okres min. 12 miesięcy, liczony od daty dostarczenia Zamawiającemu, w postaci zdalnej pomocy technicznej,
h. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona prze Dostawcę),
i. Klauzula informacyjna RODO
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium 1 - cena netto
Znaczenie procentowe kryterium - 50 %
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 50 punktów
Liczba punktów będzie obliczana według wzoru - Cn/Cb x 50
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
50 - wskaźnik stały
Kryterium 2 - okres obowiązywania licencji (w miesiącach)
Znaczenie procentowe kryterium - 50 %
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 50 punktów
Liczba punktów będzie obliczana według wzoru - Tb/Tn x 50
gdzie:
Tb – okres obowiązywania licencji w ofercie badanej
Tn – okres obowiązywania licencji najdłuższej
50 – wskaźnik stały
Przy czym w przypadku zaoferowania licencji bezterminowej dla potrzeb wyliczenia punktów do oceny ofert przyjmuje się że licencja ta będzie liczona jako 2 razy dłuższa niż najdłuższa licencja wyrażona cyfrowo.
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, to suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający złoży zamówienie u Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Dostawców, którzy złożyli oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Dostawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Dostawca w formularzu ofertowym określi cenę przedmiotu zamówienia netto w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena obejmować będzie wszelkie koszty, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym
i jego załącznikach.
2. W Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, Wykonawca winien podać cenę ryczałtową netto, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.
Wykluczenia
Warunki wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które nie spełniają warunków określonych w pkt 2 zapytania ofertowego oraz podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Dostawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Oferta wykluczonego Dostawcy zostanie uznana za odrzuconą.
2. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. 5 zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim załączników, dokumentów i oświadczeń.
3. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres jest niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Nazwa
3DARTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
25-639 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
793 070 053
NIP
9591998442
Tytuł projektu
Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0737/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
DPS SOFTWARE Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa
data wpłynięcia oferty - 06.09.2019
cena brutto - 36408,00