Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe z dnia 27.08.2019 r.

Data publikacji: 27.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-09-2019

Numer ogłoszenia

1202955

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

UWAGA!
Zmiana zapytania ofertowego z dnia 27.08.2019 r.

Zamawiający informuje, że w dniu 29.08.2019 r. na podstawie pkt. VIII ppkt. 11 zapytania ofertowego z dnia 27.08.2019 r., zmienia zapytanie ofertowe w następujący sposób:

1. następuje zmiana załącznika nr 1 do zapytania ofertowego - Minimalne wymagane parametry, funkcjonalności i wyposażenie wózków widłowych, w zakresie pkt. 1) Wózek widłowy do obsługi regałów wysokiego składowania (1 szt.) – Funkcjonalności poprzez wprowadzenie dodatkowej wymaganej funkcjonalności wózka widłowego do obsługi regałów wysokiego składowania „Boczna wymiana baterii”, w zakresie pkt. 2) Wózek widłowy do rozładunku w doku (1 szt.) – Funkcjonalności poprzez wprowadzenie dodatkowej wymaganej funkcjonalności wózka widłowego do rozładunku w doku „Boczna wymiana baterii” oraz „Regulacja pochyłu dyszla”, w zakresie pkt. 3) Wózek widłowy czołowy (1 szt.) – Parametry poprzez wprowadzenie dodatkowego wymaganego parametru wózka widłowego czołowego „Liczba kół: 4 szt.”,
2. następuje zmiana załącznika nr 2 do zapytania ofertowego - Formularz oferty, tabela „Parametry, funkcjonalności i wyposażenie oferowanych wózków widłowych”; w zakresie pkt. 1) WÓZEK WIDŁOWY DO OBSŁUGI REGAŁÓW WYSOKIEGO SKŁADOWANIA (1 SZT.) – FUNKCJONALNOŚCI, poprzez dodanie funkcjonalności „Boczna wymiana baterii”, w zakresie pkt. 2) WÓZEK WIDŁOWY DO ROZŁADUNKU W DOKU (1 SZT.) – FUNKCJONALNOŚCI, poprzez dodanie funkcjonalności „Boczna wymiana baterii” oraz „Regulacja pochyłu dyszla”, w zakresie pkt. 3) WÓZEK WIDŁOWY CZOŁOWY (1 SZT.) – PARAMETRY, poprzez dodanie parametru „Liczba kół:”,
3. następuje zmiana pkt. III zapytania ofertowego w zakresie maksymalnego terminu realizacji zamówienia poprzez określenie maksymalnego terminu realizacji przedmiotu zamówienia w tygodniach
4. następuje zmiana pkt. VII zapytania ofertowego w zakresie kryterium oceny ofert „Termin wykonania zamówienia”
5. następuje zmiana załącznika nr 2 do zapytania ofertowego - Formularz oferty, w zakresie informacji o deklarowanym terminie wykonania zamówienia
6. W związku z powyższymi zmianami Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 06.09.2019 r. do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.09.2019 r. o godz. 9:15. Ponadto zmianie ulega pkt III zapytania ofertowego w zakresie przewidywanego terminu zawarcia umowy z Wykonawcą.

Szczegółowy zakres zmian znajduje się w załączniku „Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego z dnia 27.08.2019 r.”.

UWAGA:
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nie ulega zmianie.

Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego z dnia 27.08.2019 r. zawierająca opis dokonanych zmian wraz z tekstem jednolitym zapytania ofertowego, załącznikiem nr 1 i załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego, uwzględniającymi zmiany wprowadzone w dniu 29.08.2019 r. zostały opublikowane poniżej w Załącznikach.

- W dniu 29.08.2018 r. zamieszczono odpowiedź Zamawiającego na pytania z dnia 28.08.2019 r. (zamieszczono załącznik w części Pytania i wyjaśnienia).
- W dniu 30.08.2018 r. zamieszczono odpowiedź Zamawiającego na pytania z dnia 29.08.2019 r. i 30.08.2019 r. (zamieszczono załącznik w części Pytania i wyjaśnienia).

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 06.09.2019 r. do godz. 9:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.09.2019 r. o godzinie 9:15 pod adresem: ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Miejsce i forma składania ofert
1. Oferty należy składać pod adresem: ZOLTA Maciej Żółty, ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
2. Oferty można składać osobiście albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a. Nazwą i adresem Zamawiającego
b. Nazwą i adresem Wykonawcy
c. Adnotacją „Oferta do zapytania ofertowego z dnia 27.08.2019 r. – zakup wózków widłowych. Nie otwierać do dnia 06.09.2019 r. do godziny 9:15.”
4. Oferty złożone w inny sposób, w tym w szczególności za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, nie będą rozpatrywane.
5. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Żółty

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

603 803 316

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup następujących wózków widłowych:
1) wózek widłowy do obsługi regałów wysokiego składowania (1 szt.),
2) wózek widłowy do rozładunku w doku (1 szt.),
3) wózek widłowy czołowy (1 szt.).

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: mielecki Miejscowość: Mielec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu pn. „Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.”, nr POIR.02.03.01-18-0042/18, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP, na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POIR.02.03.01-18-0042/18-00, Zamawiający – Maciej Żółty, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZOLTA Maciej Żółty w Mielcu – zaprasza do przedstawienia oferty dotyczącej realizacji zamówienia w przedmiocie zakupu wózków widłowych, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja nr MR/H 2014-2020/23(3)07/2017 z dnia 19 lipca 2017 r.).
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup następujących wózków widłowych:
1) wózek widłowy do obsługi regałów wysokiego składowania (1 szt.),
2) wózek widłowy do rozładunku w doku (1 szt.),
3) wózek widłowy czołowy (1 szt.).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta Wykonawcy musi obejmować wszystkie typy wózków widłowych składające się na przedmiot zamówienia.

Zamawiający wymaga dostarczenia wózków widłowych fabrycznie nowych (nie z rynku wtórnego oraz nie z prezentacji targowych), nieużywanych, sprawnych technicznie, w pełni funkcjonalnych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz kompletnych, tj. znajdujących się w stanie umożliwiającym ich użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z ich przeznaczeniem.

Dostarczane wózki widłowe muszą spełniać obowiązujące normy i standardy, w tym zostać odebrane przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) oraz posiadać co najmniej parametry, funkcjonalności i wyposażenie określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry, funkcjonalności i wyposażenie wózków widłowych, określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kod CPV

42415110-2

Nazwa kodu CPV

Wózki widłowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w ciągu maksymalnie 16 tygodni od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a. okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POIR, mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany terminu i warunków płatności wynagrodzenia Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
c. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.

2. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności,
b. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu prawidłowego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do:

1. Złożenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego zawierającego całkowitą cenę netto, stawkę podatku VAT (jeśli dotyczy) i całkowitą cenę brutto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia oraz ceny netto, VAT i brutto dot. poszczególnych wózków widłowych, informację o okresie gwarancji, informację o terminie wykonania zamówienia oraz informację o parametrach, funkcjonalnościach i wyposażeniu oferowanych wózków widłowych – wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski) lub w euro. Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty w euro, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na złoty polski w celu porównania i oceny ofert, zgodnie ze średnim kursem złotego w stosunku do euro, ogłoszonym przez NBP na dzień publikacji niniejszego zapytania ofertowego na dedykowanej stronie internetowej wskazanej w komunikacie Ministra Rozwoju (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/), przyjmując do przeliczenia całkowitą cenę netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
2. Złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Złożenia innych dokumentów, których wymóg złożenia wynika z niniejszego zapytania ofertowego (jeśli dotyczy).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocenie w kryteriach oceny ofert poddane zostaną niepodlegające odrzuceniu oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu.

Ustala się następujące kryteria oceny ofert – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. Cena netto oferty (maksymalnie 60 pkt)
2. Okres gwarancji (maksymalnie 20 pkt)
3. Termin wykonania zamówienia (maksymalnie 20 pkt)

Kryterium: Cena netto oferty
W ramach kryterium cena netto oferty, ocenie poddana zostanie wskazana w formularzu oferty całkowita cena netto z tytułu realizacji zamówienia.
Kryterium ceny zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
[Całkowita cena netto z tytułu realizacji zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną spośród ofert podlegających ocenie ÷ całkowita cena netto z tytułu realizacji zamówienia wskazana w ofercie ocenianej] x 60 pkt.
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

Kryterium: Okres gwarancji
Kryterium okres gwarancji będzie oceniane zgodnie z następującymi zasadami:
12 miesięcy - 0 punktów
powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy - punktów
powyżej 24 miesięcy do 36 miesięcy -10 punktów
powyżej 36 miesięcy - 0 punktów

W formularzu oferty należy wskazać konkretną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji.
W razie braku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji albo wskazania, że Wykonawca nie udzieli gwarancji na oferowane wózki widłowe albo wskazania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Kryterium: Termin wykonania zamówienia
W ramach kryterium Termin wykonania zamówienia, Zamawiający przyzna punkty za wskazany w formularzu oferty oferowany termin wykonania zamówienia, zgodnie z następującymi zasadami:
Termin wykonania zamówienia (liczony od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą):
powyżej 13 tygodni do 16 tygodni – 0 pkt
powyżej 10 tygodni do 13 tygodni – 5 pkt
powyżej 5 tygodni do 10 tygodni – 10 pkt
5 tygodni lub krócej – 20 pkt
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty terminu wykonania zamówienia, w którym oferuje wykonanie zamówienia. Termin wykonania zamówienia należy wskazać w tygodniach, a, w przypadku wskazania terminu krótszego niż 1 tydzień, w dniach.
W razie wskazania w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 16 tygodni od dnia zawarcia umowy lub braku wskazania terminu realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Ostateczna liczba punktów obliczana będzie dla każdej z ofert podlegających ocenie zgodnie z wzorem:
P = A (pkt) + B (pkt) + C (pkt)
gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty
A - liczba punktów przyznanych w kryterium cena netto oferty
B - liczba punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
C - liczba punktów przyznanych w kryterium termin wykonania zamówienia

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe zgodnie z art. 6c ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310), rozumie się powiązania między Zamawiającym lub członkami organów Zamawiającego, a Wykonawcą lub członkami organów Wykonawcy, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Złożenie oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZOLTA MACIEJ ŻÓŁTY

Adres

Cyranowska 115b/ND

39-300 Mielec

podkarpackie , mielecki

Numer telefonu

17 785 02 75

NIP

8172060601

Tytuł projektu

Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.

Numer projektu

POIR.02.03.01-18-0042/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o.
ul. Potockiego 1a, 96-313 Jaktorów

05.09.2019 r.
54 027,00 euro netto
Liczba wyświetleń: 693