Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR POIR 1/08/2019: Dostawa zielonego lasera znakującego (1 szt.), służącego do trwałej identyfikacji prototypów produktów i komponentów części skanerów dentystycznych, wykonanych z różnych materiałów (tworzywa sztuczne, aluminium wraz z powłokami ochronnymi oraz stal).

Data publikacji: 22.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-09-2019

Numer ogłoszenia

1202258

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Opis dokonanych zmian:
Skorygowano jeden z parametrów przedmiotu zamówienia, tj.:
e) Soczewka odpowiadająca polu roboczemu w postaci kwadratu o bokach 175 - 180mm
zmieniono na:
e) Soczewka odpowiadająca polu roboczemu w postaci kwadratu o bokach 130 - 150mm

Powyższa zmiana miała wpływ na:
- zmianę (wydłużenie) terminu składania ofert z 30.08.2019 r. na 06.09.2019 r.
- zmianę terminu rozstrzygnięcia postępowania z 02.09.2019 r. na 09.09.2019 r.
- zmianę załącznika Zapytanie ofertowe laser na Zapytanie ofertowe laser po zmianach z dnia 29.08.2019

Data upublicznienia zmienionego zapytania: 29.08.2019 r.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w jeden z następujących sposobów:

a. w formie elektronicznej (skany dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do reprezentacji) wysyłając na adres e-mail: ewelina.zagorska@3shape.com, lub

b. w formie papierowej w siedzibie firmy, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 1/08/2019”, lub
3Shape Poland Sp. z o.o. ul. Południowa 27C, 71-001 Szczecin

c. pocztą lub przez kuriera wysyłając na adres:
3Shape Poland Sp. z o.o. ul. Południowa 27C, 71-001 Szczecin
z dopiskiem: "odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 1/08/2019”

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ewelina.zagorska@3shape.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ewelina Zagórska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 781 818 159

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zielonego lasera znakującego (1 szt.), służącego do trwałej identyfikacji prototypów produktów i komponentów części skanerów dentystycznych, wykonanych z różnych materiałów (tworzywa sztuczne, aluminium wraz z powłokami ochronnymi oraz stal).

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: Szczecin Miejscowość: Szczecin

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa dla Zamawiającego zielonego lasera znakującego (1 szt.), służącego do trwałej identyfikacji prototypów produktów i komponentów części skanerów dentystycznych wykonanych z różnych materiałów (tworzywa sztuczne, aluminium wraz z powłokami ochronnymi oraz stal) oraz śledzenie komponentów i akcesoriów wysyłanych do laboratoriów dentystycznych na testy. Sposób działania lasera powinien być nieszkodliwy dla pacjenta i powinien pozwalać na umieszczenie jak najwięcej informacji na niewielkiej powierzchni, a znakowanie powinno odbywać się w technologii cold marking, czyli polegającej na nie nadpalaniu materiału i nie zmienianiu jego powierzchni.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia powinien charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi:
1. Obudowa mobilna na kółkach z hamulcem
2. Wieżyczka sygnalizująca stan pracy
3. Okienko z filtrem umożliwiające podgląd markowanej części o wymiarach co najmniej 300x400mm
4. W komorze obudowy stół roboczy teowy o wymiarach co najmniej 450x800mm
5. Okno umożliwiające umieszczanie w obudowie obiektów o wysokości maksymalnej 450mm
6. Oświetlenie wewnątrz obudowy umożliwiające widoczność po jej zamknięciu
7. Stolik roboczy pod monitor i komputer
8. Zabezpieczenie nieautoryzowanego uruchomienia markowania - kluczyk
9. Zmotoryzowane drzwi sterowane przyciskiem na obudowie bądź pilotem
10. Zmotoryzowana oś liniowa umożliwiająca zmianę pozycji źródła lasera względem stołu
11. Zmotoryzowana oś Z umożliwiająca precyzyjną zmianę ogniskowej.
12. Dioda wspomagająca ogniskowanie
13. Reprezentacja optyczna pola znakowania i możliwość jego zmiany online
14. Pilot umożliwiający uruchamianie i zatrzymywanie cyklu pracy, posiadający STOP awaryjny, umożliwiający włączanie wyciągu i zamykanie obudowy
15. Adapter do markowania elementów cylindrycznych z regulacją konta jego pochylenia, markujący elementy w sposób nie powodujący zniekształceń, metodą krok po kroku („step by step”)
16. Źródło lasera:
a) Źródło w postaci jednostki zintegrowanej umożliwiającej późniejszą zmianę pozycji zabudowy
b) Zielony laser znakujący, źródło lasera klasa 4, obudowa w stanie zamkniętym klasa 1, długość fali: 532 nm
c) Moc lasera 5-10W
d) Prędkość znakowania min. 10000 mm/s
e) Soczewka odpowiadająca polu roboczemu w postaci kwadratu o bokach 130-150mm
17. Funkcjonalność oprogramowania:
a) Markowanie logotypów, tekstu, kodów kreskowych, QR oraz Data Matrix
b) Tworzenie prostych elementów geometrycznych w edytorze oprogramowania
c) Obsługa zmiennych (również pobieranych przez sieć) oraz pól funkcjonalnych np. data, licznik
d) Import danych z plików Microsoft Excel) oraz baz danych SQL
e) Obsługę skryptów i komunikację z systemem ERP (Microsoft AX)
f) Możliwość markowania w trybie automatycznym i manualnym
g) Tworzenie kont operatorów wraz z uprawnieniami i zapisywanie danych historycznych (logów)
h) Wspieranie czytników kodów kreskowych, QR i Data Matrix
i) Pełna konfiguracja napędów osi oraz przystawki obrotowej
j) Możliwość rozbudowy o systemy wizyjne
k) Pomoc/instrukcja obsługi co najmniej w języku polskim i angielskim
18. Wyciąg oparów:
a) w postaci mobilnej na kółkach
b) posiadający filtr wstępny, HEPA oraz wkład z węgla aktywnego
c) posiadające regulacje przepływu
d) maksymalna wartość natężenia przepływu minimum 350 m³ /h
e) posiadający sygnalizację niewystarczającego przepływu (konieczność zmiany filtra)
f) włączanie zintegrowane z pilotem/pulpitem operatora
19. Wbudowany interfejs komunikacyjny: Ethernet i USB.
20. Możliwość wykonywania kopii zapasowych jednostki sterującej
21. Deklaracja zgodności CE do każdego z elementów zestawu
22. Zasilanie 230V

Kod CPV

38636110-6

Nazwa kodu CPV

Lasery przemysłowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia: 31.12.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 dostaw urządzeń podobnych do przedmiotu zamówienia tj.: wykorzystywanych do znakowania produktów medycznych w okresie 5 lat od dnia złożenia oferty.

Wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione na podstawie podpisanego oświadczenia znajdującego się w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr do zapytania ofertowego.

Dodatkowo warunek „Wiedza i doświadczenie” należy udokumentować przez dostarczenie referencji potwierdzających zrealizowanie co najmniej 2 dostaw urządzeń podobnych do przedmiotu zamówienia w okresie 5 lat poprzedzających złożenie oferty.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

Wymagania w stosunku do oferty:
• Okres ważności oferty - 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu ofert.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
• Oferent może złożyć wyłącznie jedną ofertę. W przypadku złożenia większej ilości ofert wszystkie oferty Oferenta zostaną odrzucone.
• Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
• Oferta powinna spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia.
• Oferent, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zobowiązany jest zawrzeć pisemną umowę z Zamawiającym na warunkach zawartych w złożonej ofercie bez zbędnej zwłoki.
• Oferta spełniająca wymagania określone w ogłoszeniu powinna zostać przygotowana zgodnie z wzorem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 niniejszego zapytania oraz wszystkimi załącznikami obligatoryjnymi.
• Oferta musi zawierać następujące elementy:
1. Dane Oferenta
2. Datę przygotowania i termin ważności oferty
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu.
4. Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty.
5. Dane osoby do kontaktu.
6. Pieczęć firmową i podpis osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem składanej oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zawartej z wybranym wykonawcą umowy w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy
b. Wystąpienia siły wyższej

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 1 – Wzór formularza ofertowego
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

Zamówienia uzupełniające

Wykonawcy, którego oferta została wybrana w postępowaniu wynikającym z warunków niniejszego zapytania ofertowego, mogą być udzielane zamówienia uzupełniające, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia będą zgodne z Przedmiotem Zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie oceny punktowej. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria i wagi procentowe/punktację:

1. Kryterium: Cena netto (C), waga: 80 %
2. Kryterium: Okres gwarancji w miesiącach (G), waga: 20 %

1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena netto
Wykonawca oferujący najniższą cenę netto otrzyma 80 punktów, natomiast pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
C = (Cmin / Co) x 80 pkt., gdzie;
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena netto”,
Cmin - najniższa cena netto za realizację całego zamówienia spośród wszystkich prawidłowych ofert złożonych w postępowaniu,
Co - cena netto za realizację całego zamówienia w aktualnie badanej ofercie.

Na potrzeby oceny ofert złożonych w walutach obcych zastosowany zostanie średni kurs NBP z dnia opublikowania zapytania ofertowego.

2) Okres gwarancji w miesiącach (G)
Wykonawca oferujący najdłuższy okres gwarancji w miesiącach otrzyma 20 punktów, natomiast pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
G = (Go / Gmax) x 20 pkt., gdzie
G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Okres gwarancji w miesiącach”
Go – okres gwarancji w miesiącach na przedmiot zamówienia w aktualnie badanej ofercie
Gmax – najdłuższy okres gwarancji w miesiącach na przedmiot zamówienia spośród wszystkich prawidłowych ofert złożonych w postępowaniu

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania to 100 pkt.
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z powyższymi zasadami, zostanie uznana za najkorzystniejszą.

W przypadku rozstrzygania pomiędzy kilkoma ofertami, które w ocenie zdobędą taką samą ilość punktów, Zamawiający uwzględni przy wyborze oferty również ich oddziaływanie na środowisko i klimat. W tym celu zostanie ocenione dodatkowe kryterium rozstrzygające „Energooszczędność”. Zamawiający w takim przypadku wystąpi do oferentów, których oferty uzyskały identyczną punktację o udostępnienie dodatkowych informacji, w określonym przez Zamawiającego terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia, w zakresie zużycia energii w kWh przez urządzenia będące przedmiotem oferty.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi przez porównanie przedstawionych informacji od oferentów i wybór oferty, której parametry zużycia energii będą mniejsze.

Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 09.09.2019 r. Zamawiający zweryfikuje złożone oferty pod kątem spełnienia wymogów określonych w zapytaniu. W przypadku stwierdzenia w ofercie braków lub nieścisłości oraz niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów oferent zostanie powiadomiony o możliwości uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie. W przypadku, kiedy w wyznaczonym terminie Oferent nie złoży wymaganego uzupełnienia lub wyjaśnień, Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę jako niespełniającą wymogów.

Informację o dokonanym wyborze zamawiający umieści na stronach internetowych, na których zostało umieszczone niniejsze zapytanie. W osobnym zawiadomieniu wysłanym do Oferenta, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia/negocjacji stosownej umowy.

Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczeń Oferentów dotyczących warunków udziału w postępowaniu na podstawie właściwych dokumentów potwierdzających oświadczenia.

Wykluczenia

Z udziału z konkursu ofert wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Weryfikacja spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3)

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3SHAPE POLAND SP. Z O.O.

Adres

Zapadła 8d

70-033 Szczecin

zachodniopomorskie , Szczecin

NIP

8513085230

Tytuł projektu

Utworzenie Centrum B+R 3Shape

Numer projektu

POIR.02.01.00-00-0199/15-04

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 663