Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa programów komputerowych CAD 3D niezbędnych do realizacji badań przemysłowych i prac rozwojowych

Data publikacji: 21.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-08-2019

Numer ogłoszenia

1202073

Status ogłoszenia

Anulowane

Miejsce i sposób składania ofert

Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć osobiście, pocztą lub kurierem do siedziby Zamawiającego do dnia 30.08.2019 do godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę zawierającą wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy złożyć w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz dopisać „Oferta na dostawę programów komputerowych CAD 3D ”. Nie otwierać przed godz. 15.00 w dniu 30.08.2019”.
3. Oferty złożone po terminie lub w sposób niezgodny z ust. 1 i 2 nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania ofert :
1. Każdy z Dostawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego dostawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Dostawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Dostawcy upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
5. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia i załączniki:
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2,
c. oświadczenie o spełnieniu warunków zapisanych w załączniku nr 3,
d. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych z zamawiającym – załącznik nr 4,
e. zaparafowany i zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5,
f. gwarancja funkcjonowania na okres min. 12 miesięcy, liczony od daty dostarczenia Zamawiającemu, w postaci zdalnej pomocy technicznej,
g. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona prze Dostawcę),
h. Klauzula informacyjna RODO
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego i obejmować co najmniej jedną z trzech części przedmiotu zamówienia .
7. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Dostawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Janusz Wójcik

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

0048 793 070 053

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów komputerowych CAD 3D.
2. Dostawca udzieli gwarancji funkcjonowania dostarczanych programów komputerowych na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego, w postaci zdalnej pomocy technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: Kielce Miejscowość: Kielce

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy programów komputerowych CAD 3D niezbędnych do realizacji projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Osi Priorytetowej 1. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących programów komputerowych:
1. Program CAD do tworzenia plików i dokumentacji technicznych 2D/3D.
2. Program CAD do tworzenia plików i dokumentacji technicznych 2D/3D z narzędziami dla branży mechanicznej.
3. Program komputerowy – slicer do cięcia i obróbki obiektów 3d dla potrzeb druku 3d dla zastosowań komercyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kod CPV

48321000-4

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego:
- programy niezbędne do realizacji badań przemysłowych do 14.09.2019
- programy niezbędne do realizacji prac rozwojowych do 31.08.2020
2. Miejsce dostawy zamówienia: Laboratorium Badawcze Zamawiającego, 25 – 415 Kielce, ul. Górna 20.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający wymaga, aby Dostawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Dostawcy występujący wspólnie, a spełniający warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Dostawcy występujący wspólnie solidarnie ponoszą odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia;
2. Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia/ nie spełnia” – na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.
Informacja o zawarciu umowy:
1. Umowa z wybranym Dostawcą (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania) zostanie podpisana w okresie związania ofertą. Dostawcy są związani ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
2. Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Dostawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Informacja o zmianie lub unieważnieniu postepowania zostanie upubliczniona na tych samych zasadach co zapytanie ofertowe.
4. Informujemy, że powyższe zapytanie nie stanowi oferty zawarcia umowy ani też oferty prowadzenia negocjacji w tym celu i jest skierowane do wielu adresatów.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2,
c. oświadczenie o spełnieniu warunków zapisanych w załączniku nr 3,
d. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych z zamawiającym – załącznik nr 4,
e. zaparafowany i zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5,
f. gwarancja funkcjonowania na okres min. 12 miesięcy, liczony od daty dostarczenia Zamawiającemu, w postaci zdalnej pomocy technicznej,
g. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona prze Dostawcę),
h. Klauzula informacyjna RODO

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór każdej z trzech części oferty będzie przeprowadzony oddzielnie, każda z części oferty zostanie oceniona niezależnie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium 1 - cena netto
Znaczenie procentowe kryterium - 50 %
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 50 punktów
Liczba punktów będzie obliczana według wzoru - Cn/Cb x 50
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
50 - wskaźnik stały
Kryterium 2 - okres obowiązywania licencji
Znaczenie procentowe kryterium - 50 %
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 50 punktów
Liczba punktów będzie obliczana według wzoru - Tb/Tg x 50
gdzie:
Tb – okres obowiązywania licencji
Tg – 36 miesięcy
50 – wskaźnik stały
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, to suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający złoży zamówienie u Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Dostawców, którzy złożyli oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Dostawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Dostawca w formularzu ofertowym określi cenę przedmiotu zamówienia netto w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena obejmować będzie wszelkie koszty, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach.
2. W Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, Wykonawca winien podać cenę ryczałtową netto, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.

Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które nie spełniają warunków określonych w pkt 2 oraz podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Dostawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Oferta wykluczonego Dostawcy zostanie uznana za odrzuconą.
2. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. 5 zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim załączników, dokumentów i oświadczeń.
3. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres jest niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3DARTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Malików 150D/n/d

25-639 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

Numer telefonu

793 070 053

NIP

9591998442

Tytuł projektu

Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych

Numer projektu

POIR.01.01.01-00-0737/18-00
Liczba wyświetleń: 681