Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na wybór doradcy zawodowego w projekcie 'Krok w przyszłość'

Data publikacji: 21.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-08-2019

Numer ogłoszenia

1202035

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta musi być złożona do dnia 28.08.2019 r. do godziny 23.59.59. Decyduje godzina wpływu oferty.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W formie pisemnej oferty można złożyć w godzinach pracy biura w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
Miejsce składania ofert: Fundacja Rozwoju ul. Erazma Ciołka 15, 01-445 Warszawa
Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” oraz przesłaniu całego dokumentu (tj. „części opisowej” oraz „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@fundacjarozwoju.pl lub pisemnie do miejsca składania ofert. W przypadku oferty pisemnej, ofertę wraz z pozostałymi dokumentami należy złożyć w kopercie, którą należy opisać następująco: „Oferta w postępowaniu na wybór doradcy zawodowego w ramach realizacji projektu ,,Krok w przyszłość” RPLU.11.01.00-06-0203/17”. Na kopercie oprócz opisu jw. zaleca się umieścić nazwę i adres Oferenta.
W przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej:
a) Zamawiający akceptuje wyłącznie pliki z rozszerzeniem .pdf, .doc, .docx, odt.
b) Zaleca się aby każdy załącznik wielostronicowy był zapisany w jednym pliku,
c) Zaleca się aby każdy załączony plik miał nadaną inną nazwę własną.
W przypadku problemów technicznych związanych z otwarciem lub wydrukiem e-maila, spowodowanych niezastosowaniem się do zaleceń z punktów b), c) konsekwencje powyższego obciążają Wykonawcę, który oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wysuwał roszczeń względem Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@fundacjarozwoju.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marcin Horyń

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Fundacja Rozwoju w ramach realizacji projektu ,,Krok w Przyszłość” RPLU.11.01.00-06-0203/17 planuje zrealizowanie USŁUGI, tj. Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów w ramach zadania o nazwie Indywidualna Ścieżka Reintegracji (IŚR), zajęcia indywidualne, dla 1 grupy maksymalnie 12 Uczestników Projektu (UP).
Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów w ramach zadania IŚR realizowane będą na terenie województwa lubelskiego, w miejscowości Chełm. Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie sierpień-wrzesień 2019 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: Chełm Miejscowość: Chełm

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi: Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów w ramach zadania o nazwie Indywidualna Ścieżka Reintegracji (IŚR), zajęcia indywidualne, dla 1 grupy maksymalnie 12 Uczestników Projektu (UP) w ramach projektu ,,Krok w Przyszłość” RPLU.11.01.00-06-0203/17.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1. Przeprowadzenie wsparcia w postaci Indywidualnej Ścieżki Reintegracji, dla 1 grupy maksymalnie 12 Uczestników Projektu w grupie, w wymiarze 4 godz. zegarowych na UP.
2. Opracowanie dla każdego Uczestnika Projektu indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów społecznych i kulturowych oraz przygotowanie diagnozy potrzeb i potencjałów prozawodowych prowadzących do określenia zindywidualizowanych działań prowadzących do zatrudnienia.
3. Zapewnienie aktywnego zaangażowania Uczestnika Projektu w trakcie opracowywania indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów (czynny i podmiotowy udział UP w ustaleniu i realizacji własnej ścieżki dojścia do zatrudnienia).
4. Prowadzenie dokumentacji wsparcia na wzorach Zamawiającego, m.in. listy obecności/ dzienniki zajęć.
5. Rozprowadzanie wśród UP materiałów przekazanych przez Zamawiającego.
6. Oznaczenie sal oraz budynków, w których będą prowadzone zajęcia zgodnie z Wytycznymi w zakresie
informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.
7. Prowadzenie zajęć zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn.
8. Przekazywanie Zamawiającemu w formie telefonicznej lub e-mail, niezwłocznie informacji o każdym UP, który opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju zaległości.
9. Przesłanie, w terminie 7 dni od zakończenia zajęć dokumentów potwierdzających ich przeprowadzenie.
10. Wykonanie innych, dodatkowych czynności związanych z bezpośrednią realizacją projektu.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie sierpień-wrzesień 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

D) Posiadają wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia (wymóg dotyczy przedsiębiorców).
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie zaświadczenie.

Wiedza i doświadczenie

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) Posiadają wykształcenie wyższe, tj. ukończone studia licencjackie, magisterskie z zakresu poradnictwa zawodowego lub dowolne studia wyższe i dodatkowo studia podyplomowe czy inne w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego lub posiadają certyfikat, zaświadczenie bądź inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje w dziedzinie doradztwa/poradnictwa zawodowego
oraz
b) Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia doradztwa zawodowego. Przez „min. 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie
w wykonywaniu obowiązków zawodowych doradcy zawodowego, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
oraz
c) Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi/ biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w następujący sposób:
Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu
a) Kopia dyplomu / świadectwa /certyfikatu / zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego spełnienie kryterium dotyczące wykształcenia
oraz
b) Załącznik nr 1 wypełniony w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków oraz stosowne dokumenty: referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie kryterium 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia doradztwa zawodowego, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
oraz
c) Załącznik nr 2 wypełniony w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków oraz stosowne dokumenty: referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie kryterium doświadczenia w zakresie doświadczenia w pracy z osobami bezrobotnymi / biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi, w łącznym wymiarzemin. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 60% cena oraz kryterium 40% jakość.

1. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 60 gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie, Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
C0 – cena obliczona badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 60.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Opis sposobu obliczania kryterium jakość.
Przez jakość rozumie się łączną liczbę należycie zrealizowanych przez Wykonawcę godzin usług o tematyce wskazanej w zapytaniu lub równoważnych. Przez usługi równoważne rozumie się usługi doradcze o zbliżonym zakresie przedmiotowym/tematycznym do tematów wskazanych w niniejszej procedurze w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług wypełnia tabelę „Załącznik numer 1”, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 1 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Punkty przyznawane za kryterium jakość będą liczone wg następującego wzoru:
J = (J0 : Jmax) x 40
gdzie:
J – liczba punktów przyznana danej ofercie,
J0 – jakość (liczba godzin) obliczone badanej oferty,
Jmax – maksymalna jakość (liczba godzin) spośród ważnych ofert.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium jakość wynosi 40. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Krok w Przyszłość

Numer projektu

RPLU.11.01.00-06-0203/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne
Liczba wyświetleń: 717