Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2/ZMW/LUB/2019 na wybór wykonawcy szkolenia 'Sprzedawca z ECDL'

Data publikacji: 21.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-08-2019

Numer ogłoszenia

1202008

Status ogłoszenia

Anulowane

Treść ogłoszenia została zmieniona

Termin składania ofert został przedłużony do 30.08.2019.
Zmiany zostały wprowadzone w treści załącznika 'Projekt umowy' w par. 1 i 4 oraz w załączniku 'Zapytanie ofertowe' w pkt. 2, 3, 5, 8.
Informujemy, iż w trakcie wprowadzania zmian w treści zapytania ofertowego, omyłkowo nie wprowadzono zmiany w formularzu ofertowym.
W związku z tym prosimy oferentów o niewypełnianie rubryki dot. egzaminu zewnętrznego, tj.:

Proponowana cena brutto egzaminu zewnętrznego potwierdzającego nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji dla 1 Uczestnika Projektu:
………………… zł (słownie: …………………………………………...……………………… złotych)
Proponowana certyfikacja (nazwa certyfikacji): ………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………

Powyższa rubryka powinna pozostać pusta.

W załączniku 'Zapytanie ofertowe' w pkt. 5 akapitu 'Zobowiązania' zmieniono słowo 'Cukiernik' na 'Sprzedawca z ECDL'. Nastąpiła omyłka pisarska.

Miejsce i sposób składania ofert

Zapytanie ofertowe wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać w wersji elektronicznej (skan PDF) na adres e-mail: krokwprzyszlosc1@gmail.com do dnia 30.08.2019 r. (środa) do godz. 23:59.59 z tytułem e-maila: ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/ZMW/LUB/2019
lub w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego Aleja Niepodległości 11, 23-210 Kraśnik do dnia 30.08.2019. do godz. 23:59.59 (liczy się data wpływu). Ofert w formie pisemnej można złożyć w godzinach pracy biura od 8:00 do 16:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

krokwprzyszlosc1@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Magdalena Misiaszek

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kursu zawodowego – „ Sprzedawca z ECDL” dla 12 Uczestników Projektu 'Krok w przyszłość' w miejscowości Chełm.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: Chełm Miejscowość: Chełm

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy kursu zawodowego 'Sprzedawca z ECDL' w miejscowości Chełm dla 12 Uczestników Projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu
pn: „Sprzedawca z ECDL” przygotowującego do pracy w zawodzie sprzedawca, zorganizowanie wstępnych badań lekarskich dla UP przed szkoleniem oraz przygotowanie Uczestników i zorganizowanie egzaminu wewnętrznego.

Kod CPV

80500000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Szkolenia przeprowadzone zostaną dla jednej grupy szkoleniowej, tj. maksymalnie 12 Uczestników Projektu (UP), w łącznym wymiarze 120 godzin dydaktycznych na grupę. Przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut zegarowych, do czasu zajęć nie wlicza się przerw. Terminy i godziny szkoleń będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu przy czym zajęcia będą realizowane w systemie po minimum 6 godzin dydaktycznych dziennie.
Po ukończeniu szkolenia zawodowego Uczestnicy Projektu przystąpią do egzaminu wewnętrznego.
Miejsce realizacji usługi: Chełm (powiat chełmski).
Czas trwania szkolenia/kursu: min. 120 godzin dydaktycznych (45 minut) zajęć. Program szkolenia/kursu zawierający: temat szkolenia/kursu, szczegółowy program szkolenia/kursu, łączną liczbę godzin praktycznych i teoretycznych szkolenia/kursu, częstotliwość i miejsce odbywania zajęć praktycznych
i teoretycznych, termin realizacji szkolenia/kursu ze wskazaniem liczby godzin praktycznych i teoretycznych w rozbiciu na poszczególne dni oraz trenerów, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie stanowił załącznik nr 5 do Umowy z Instytucją Szkoleniową.

Harmonogram realizacji zamówienia

Okres realizacji zamówienia: dwa miesiące od dnia zawarcia umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 ze zm.)
Weryfikacja spełnienia warunku: na postawie dołączonego do oferty aktualnego zaświadczenia o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) lub aktualnej informacji o wpisie do RIS wygenerowanej ze strony internetowej: http://stor.praca.gov.pl

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia.
Weryfikacja spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu ‘Sprzedawca z ECDL’.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Weryfikacja spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje (lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia), co najmniej jedną osobą, która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: trenerem wiodącym, posiadającym co najmniej:
wykształcenie wyższe, 150 h doświadczenia zawodowego w przeprowadzaniu zajęć (szkolenia, kursy, wykłady, warsztaty itp.) w zakresie związanym z tematyką przedmiotu zamówienia.
Weryfikacja spełnienia warunku: na postawie dołączonego do ofert oświadczenia Wykonawcy (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - CV) zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi zdobyte wykształcenie oraz doświadczenie wykazane w Wykazie osób.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
Weryfikacja spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie aktualnego (nie starsze niż 3 miesiące) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu w opłacaniu podatków i składek ubezpieczeniowych.
Posiadają aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności lub równoważnego zaświadczenia wydanego przez uprawniony organ sądowy/administracyjny kraju pochodzenia wykonawcy/osoby (innego niż Polska) albo kraju, w którym wykonawca/osoba ma siedzibę główną bądź miejsce zamieszkania (innego niż Polska).

Dodatkowe warunki

5.1.7 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 630 złotych (słownie: sześćset trzydzieści złotych). Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty. Wadium winno być wniesione w pieniądzu. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Związek Młodzieży Wiejskiej nr rachunku: 10 2030 0045 1110 0000 0268 9250. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację zapytania ofertowego, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. Wadium- zapytanie ofertowe nr 1/ZMW/LUB/2019. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany umowy w następujących przypadkach:
W przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu – w zakresie w jakim umowa o udzielenie zamówienia będzie musiała być dostosowana do zmienionej umowy o dofinansowanie projektu.
W przypadku rezygnacji uczestników z udziału w projekcie – w zakresie zmniejszenia maksymalnej liczby godzin świadczenia usługi.
W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów – w zakresie w jakim umowa o udzielenie zamówienia będzie musiała być dostosowana do zmieniających się przepisów.
W przypadku całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia – w zakresie skrócenia okresu na jaki została zawarta umowa.
W przypadku zmiany terminu realizowania (wydłużenia)umowy o dofinansowanie projektu – w zakresie przedłużenia terminu realizacji Umowy, pod warunkiem że zmiana ta nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia wykonawcy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty, które stanowią jej integralną część:
W celu potwierdzenia sposobu reprezentacji Wykonawcy:
Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, bądź aktualną informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej – nie starsze niż 3 miesiące licząc od upływu terminu na składanie ofert.
W przypadku, gdy ofertę składa (podpisuje) osoba upoważniona niewskazana
w dokumentach rejestrowych, o których mowa w pkt 8.13.1.1., do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) lub aktualną informację o wpisie do RIS wygenerowanej ze strony internetowej: http://stor.praca.gov.pl
oświadczenie wykonawcy (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - CV) zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi zdobyte wykształcenie oraz doświadczenie wykazane w Wykazie osób.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym wg załącznika
nr 3 do zapytania ofertowego.
Oświadczenie Podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia (świadczenie usług, dostawa towarów) RODO wg załącznika nr 1 do formularza ofertowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 60% cena, kryterium 40% jakość.

Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
C0 – cena obliczona badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 60. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Opis sposobu obliczania kryterium jakość.
Przez jakość rozumie się łączną liczbę należycie zrealizowanych godzin usług szkoleniowych i doradczych zrealizowanych w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług szkoleniowych i doradczych wypełnia tabelę: Załącznik nr 3, którą dołącza do oferty. W Załączniku nr 3 Wykonawca nie może wskazać usług, które wykazał w Załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega, iż usługi wykonane na podstawie umów z osobami fizycznymi nie będą zaliczane do kryterium jakość. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 3 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków.
Punkty przyznawane za kryterium jakość będą liczone wg następującego wzoru:
J = (J0 : Jmax) x 40
gdzie:
J – liczba punktów przyznana danej ofercie,
J0 – jakość (liczba godzin) obliczona badanej oferty,
Jmax – maksymalna jakość (liczba godzin) spośród ważnych ofert.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium jakość wynosi 40. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi
w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Krok w Przyszłość

Numer projektu

RPLU.11.01.00-06-0203/17-00
Liczba wyświetleń: 554