Strona główna
Logo unii europejskiej

wybór Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) oraz Eksperta Tematycznej Grupy Roboczej (TGR) w obszarze Oświata. Podobszar: Edukacja ponadpodstawowa, specjalna oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna.

Data publikacji: 23.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-09-2019

Numer ogłoszenia

1201625

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 września 2019 r. do godziny 14.00 (liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego).
a) ofertę można złożyć drogą tradycyjną w Biurze Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63/2, 33-300 Nowy Sącz (liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego). W takim przypadku oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zawierającą formułę „Zapytanie ofertowe na wybór eksperta na stanowisko Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń – oświata”.
b) ofertę można złożyć w formie elektronicznej przesyłając ją na adres bs@zpp.pl. Tytuł e-maila powinien być oznaczony: Zapytanie ofertowe na wybór eksperta na stanowisko: Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń – oświata. Sama oferta winna był złożona w załączniku do e-maila. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być brak wpływu oferty do Zamawiającego. W takim przypadku zalecamy kontakt telefoniczny celem potwierdzenia wpływu oferty.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bs@zpp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bernadeta Skóbel

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

18 477 86 00 (łączy sekretariat)

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie do realizacji projektu Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) oraz Eksperta Tematycznej Grupy Roboczej (TGR) w obszarze Oświata. Podobszar: Edukacja ponadpodstawowa, specjalna oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zaangażowania do realizacji projektu Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) oraz Eksperta Tematycznej Grupy Roboczej (TGR) w obszarze Oświata. Podobszar: Edukacja ponadpodstawowa, specjalna oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Celem Projektu jest wdrożenie, przetestowanie oraz udostępnienie w domenie gov.pl powszechnego systemu monitorowania świadczenia usług publicznych w postaci systemu bazodanowego. Będzie on dostępny dla wszystkich obywateli, podmiotów i instytucji oraz JST (które w znacznej części odpowiadają za świadczenie usług publicznych na podległych sobie obszarach), umożliwiając porównywanie i prowadzenie analiz. Jednocześnie, będzie on służył kształtowaniu odpowiednich warunków dla doskonalenia procesu dostarczania usług publicznych przez organy odpowiedzialne za nadzór nad funkcjonowaniem samorządu terytorialnego. Przedmiotowy projekt jest projektem strategicznym wyszczególnionym w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategii Sprawne Państwo. Obecny projekt stanowi kontynuację działań zrealizowanych w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” (I etap wdrażania SMUP). Koncepcja SMUP – dokument powstały w ramach I etapu wdrażania SMUP, w którym szeroko opisano założenia i cele projektu, dostępny jest pod adresem http://administracja.mswia.gov.pl/adm/projekty-ue/system-monitorowania-us/aktualnosci/10929,Koncepcja-wykonawcza-SMUP-zaakceptowana.html. W ramach obecnie realizowanego Projektu zakres działań zostanie rozszerzony m.in. o usługi publiczne z obszaru Oświata.

Przedmiot zamówienia

Tematyczna Grupa Robocza (TGR) jest podmiotem eksperckim odpowiedzialnym za merytoryczne opracowanie materiałów niezbędnych do uruchomienia Systemu Monitoringu Usług Publicznych w określonym, wskazanym dla danej Tematycznej Grupy Roboczej obszarze usług publicznych.
W skład TGR wchodzą:
- pracownicy jednostek statystyki publicznej specjalizujących się w tematyce danego obszaru usług, w tym współlider (ze strony statystyki);
- eksperci zaangażowani przez partnerów samorządowych, w tym współlider (ze strony samorządowej);
- przedstawiciele interesariuszy danego obszaru usług, w tym zwłaszcza gestorzy danych, zidentyfikowani na etapie tworzenia grupy.
TGR może doprosić do współpracy ekspertów wskazanych przez stronę samorządową lub GUS, jak również przedstawicieli interesariuszy danego obszaru usług, w tym gestorów danych, zidentyfikowanych w trakcie działania grupy. TGR w zakresie spójności i zgodności z założeniami projektu prac podlegają Grupie Metodologii Badań Usług Publicznych (GM), która przyjmuje poszczególne etapy ich prac i wydaje wiążące wytyczne do bieżących prac.
Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) są podmiotami odpowiedzialnymi za wsparcie prac TGR poprzez zaprezentowanie punktu widzenia praktyków zarządzających i realizujących usługi publiczne z danego obszaru (lub jego części) na poziomie lokalnym.
GWD składa się z:
- Moderatora Grupy;
- praktyków posiadających wieloletnie doświadczenie samorządowe związane ze świadczeniem usług publicznych w danym obszarze (po 2 przedstawicieli z 5-6 JST – jedna osoba odpowiedzialna za zarządzanie obszarem usług i druga odpowiedzialna za bezpośrednie świadczenie usług w danym obszarze);
- innych ekspertów delegowanych do GWD przez partnerów samorządowych (większość też uczestniczy w TGR).
W sesjach GWD mogą uczestniczyć członkowie TGR. GWD w zakresie efektów swoich prac są bezpośrednio podległe TGR do wsparcia prac której zostały powołane.


Zamawiający szacuje łączny czas pracy na 715 godzin w tym czas pracy na 175 godzin jako Eksperta TGR oraz 540 jak Moderatora GWD. Podane poniżej dane dotyczące godzinowego podziału pracy mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianom (w tym przesunięciom pomiędzy poszczególnymi zadaniami), jeżeli potrzeba taka wyniknie w związku z realizacją projektu.
Zakres pracy Eksperta TGR:
- udział w spotkaniach TGR – planowanych jest 8 jednodniowych spotkań (64 h);
- przygotowanie opisów usług/wskaźników usług oraz ich korekt zgodnie z podziałem pracy przyjętym przez moderatora TGR (64 h);
- współpraca/komunikacja z moderatorem TGR, członkami TGR w tym w zakresie przygotowania raportu wstępnego, raportu z testu metodologii SMUP oraz raportu końcowego TGR w tym przygotowanie/opiniowanie poszczególnych dokumentów wytworzonych w ramach Projektu (47 h).
Zakres pracy Moderatora GWD:
- merytoryczne przygotowanie spotkań GWD (32 h);
- przygotowanie 5 dwudniowych spotkań GWD, prowadzenie, podsumowanie (160 h);
- przygotowanie materiałów na TGR po spotkaniach GWD (60 h);
- przeprowadzenie w ramach GWD analizy dostępności danych i ich praktycznego wykorzystania w SMUP (64 h);
- przygotowanie GWD do testu wskaźników - wsparcie ekspertów z JST pomiędzy spotkaniami GWD (24 h);
- przygotowanie raportu z testu wskaźników w poszczególnych JST (72 h);
- współpraca i nadzór merytoryczny nad ekspertami GWD (32 h);
- wstępna interpretacja wskaźników pod kątem ich przydatności dla obszaru usługi objętego pracą GWD (32 h);
- identyfikacja i opis dobrych praktyk w zakresie monitorowania usług publicznych w dziedzinie objętej pracą GWD (32 h);
- wsparcie TGR w przygotowaniu i korekcie opisu obszaru usług i poszczególnych wskaźników (32 h).
Za techniczne przygotowanie spotkań TGR i GWD, nabór uczestników, organizacje noclegów i cateringu dla uczestników odpowiada Zamawiający.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

wrzesień 2019 – wrzesień 2020 r.
Szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych zadań będzie uzgodniony przez Zamawiającego z Wykonawcą i będzie uwzględniał specyfikę pracy przyjętą w Projekcie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule ciągłej (tzn. nie będzie dopuszczalna np. kumulacja pracy w wybranych przez Wykonawcę miesiącach) i będzie uwzględniał harmonogram i postęp rzeczowy realizacji Projektu.
Termin realizacji umowy może być jednostronnie przedłużony przez Zamawiającego o nie dłużej niż 2 miesiące. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy na okres dłuższy wymaga aneksowania umowy i jest dopuszczalne, jeżeli będzie wynikało z potrzeb realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie;

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie;

Potencjał techniczny

Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie;

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca będzie dysponował osobą (albo sam będzie osobą, która spełnia te wymagania i osobiście będzie realizował przedmiot zamówienia) spełniającą co najmniej następujące warunki:

1) posiadanie wykształcenia wyższego,
2) posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego polegającego na
- pełnieniu funkcji kierownika lub zastępcy kierownika komórki organizacyjnej starostwa lub urzędu miasta na prawach powiatu odpowiedzialnej za prowadzenie spraw oświaty (w przypadku zastępcy kierownika zakres odpowiedzialności na stanowisku pracy obejmuje sprawy oświaty) lub
- pełnienie funkcji kierownika jednostki obsługującej w rozumieniu art. 6b ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym – w powiecie, albo art. 10b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – w mieście na prawach powiatu, do której zadań należy co najmniej obsługa organizacyjna i finansowa jednostek systemu oświaty lub
- pełnieniu funkcji dyrektora lub zastępcy dyrektora szkoły/zespołu szkół prowadzonej przez powiat lub miasto na prawach powiatu lub
- pełnieniu funkcji dyrektora lub zastępcy dyrektora publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej prowadzonej przez powiat lub miasto na prawach powiatu.

Doświadczenie zawodowe winno być nabyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert. Okresy pracy na poszczególnych stanowiskach pracy można łączyć.

Spełnienie warunków do udziału w postępowaniu będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy składanego wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego osoby wskazanej w ofercie jako zdolnej do realizacji zamówienia w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenie referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze.

Osoba wskazana w ofercie jako zdolna do wykonania zamówienia będzie osobiście pełniła funkcję Moderatora GWD i Eksperta TGR. Warunki zmiany tej osoby w trakcie trwania umowy opisano w punkcie Warunki zmiany umowy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie;

Dodatkowe warunki

Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie;

Warunki zmiany umowy

1) Zmiana innych niż istotne postanowienia umowy w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 jest dopuszczalna w każdym czasie za zgoda obu stron;

2) Zmiana istotnych postanowień umowy jest możliwa za zgodą obu stron w każdym czasie na warunkach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;

3) Dodatkowe przypadki w których możliwa będzie zmiana umowy:
- Zmawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności, których strony, przy zachowaniu obiektywnych kryteriów, nie były w stanie przewidzieć w dniu zawarcia umowy;

- zmiana wskazanej w ofercie osoby zdolnej do realizacji zamówienia – co do zasady zmiana takiej osoby jest niedopuszczalna. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy konieczność zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę wyniknie z siły wyższej (np. śmierć tej osoby, sytuacja zdrowotna). Nie stanowi siły wyższej zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a osobą wskazaną w złożonej przez niego ofercie na podstawie czynności prawnej (np. rozwiązanie umowy, wypowiedzenie przez jedną ze stron). W przypadku spełnienia wskazanych wyżej warunków zmiana osoby wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego, i jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy kolejna wskazana przez Wykonawcę osoba spełnia minimalne warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dodatkowe warunki, które uzasadniały przyznanie Wykonawcy punktów w kryteriach pozacenowych.
Obowiązek wykazania, że ziściły się warunki do zmiany osoby wskazanej w ofercie spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli warunki opisane wyżej nie zostaną zachowane Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.

- przedłużenie realizacji przedmiotu umowy będzie możliwe, jeżeli taka konieczność zaistnieje w związku z realizacją Projektu, w szczególności w przypadku konieczności koordynacji przez realizatorów Projektu różnych zadań i działań. Przedłużenie realizacji przedmiotu umowy o 2 miesiące nie będzie wymagało zgody Wykonawcy. Ponieważ przedłużenie realizacji przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zwiększeniem po stronie Wykonawcy zakresu obowiązków, Wykonawcy nie będzie z tego tytułu przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Na etapie składania oferty Wykonawca wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oferty (zgodnej z formularzem oferty załączonym do ogłoszenia wraz z zawartymi w wzorze formularza oświadczeniami)

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów pozacenowych będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy składanego wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego osoby zdolnej do realizacji zamówienia w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenie referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniajacych

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ofert:
1) Cena – wartość kryterium 60%
2) Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej w ofercie zdolnej do realizacji zamówienia w zakresie wykraczającym poza minimum określone w warunkach udziału w postępowaniu – wartość kryterium 20 %
3) Doświadczenie w moderowaniu spotkań – wartość kryterium 20%

1) kryterium cena: cena najniższa / cena badanej oferty x 60 punktów.
Uwaga! W ofercie należy podać cenę brutto. Cena ma obejmować wszelkie koszty realizacji zamówienia (w szczególności koszty dojazdu) oraz obciążania o charakterze publicznoprawnym (podatki, składki na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i inne o podobnym charakterze, w tym składki do odprowadzania których zobowiązany jest Zamawiający). Zamawiający zapewni Wykonawcy nocleg oraz wyżywienie w zakresie w jakim zapewni to pozostałym uczestnikom spotkań (tzn. w takim zakresie w jakim wynikać to będzie z budżetu Projektu).


2) kryterium doświadczenie zawodowe osoby wskazanej w ofercie jako zdolnej do realizacji zamówienia w zakresie wykraczającym poza minimum określone w warunkach udziału w postępowaniu. Doświadczenie zawodowe winno być nabyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert. Okresy pracy na poszczególnych stanowiskach pracy można łączyć.
Maksymalna liczba punktów 20:
10 pkt - posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego polegającego na:

- pełnieniu funkcji kierownika lub zastępcy kierownika komórki organizacyjnej starostwa lub urzędu miasta na prawach powiatu odpowiedzialnej za prowadzenie spraw oświaty (w przypadku zastępcy kierownika zakres odpowiedzialności na stanowisku pracy obejmuje sprawy oświaty) lub
- pełnienie funkcji kierownika jednostki obsługującej w rozumieniu art. 6b ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym – w powiecie, albo art. 10b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – w mieście na prawach powiatu, do której zadań należy co najmniej obsługa organizacyjna i finansowa jednostek systemu oświaty lub
- pełnieniu funkcji dyrektora lub zastępcy dyrektora szkoły/zespołu szkół prowadzonej przez powiat lub miasto na prawach powiatu lub
- pełnieniu funkcji dyrektora lub zastępcy dyrektora publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej prowadzonej przez powiat lub miasto na prawach powiatu.

20 pkt - posiadanie co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego polegającego na:
- pełnieniu funkcji kierownika lub zastępcy kierownika komórki organizacyjnej starostwa lub urzędu miasta na prawach powiatu odpowiedzialnej za prowadzenie spraw oświaty (w przypadku zastępcy kierownika zakres odpowiedzialności na stanowisku pracy obejmuje sprawy oświaty) lub
- pełnienie funkcji kierownika jednostki obsługującej w rozumieniu art. 6b ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym – w powiecie, albo art. 10b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – w mieście na prawach powiatu, do której zadań należy co najmniej obsługa organizacyjna i finansowa jednostek systemu oświaty lub
- pełnieniu funkcji dyrektora lub zastępcy dyrektora szkoły/zespołu szkół prowadzonej przez powiat lub miasto na prawach powiatu lub
- pełnieniu funkcji dyrektora lub zastępcy dyrektora publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej prowadzonej przez powiat lub miasto na prawach powiatu.

3) Doświadczenie w moderowaniu spotkań osoby wskazanej w ofercie jako zdolnej do realizacji zamówienia. Maksymalna liczba punktów 20:
10 pkt – Moderowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego spotkania zespołu/grupy roboczej/warsztatu/konferencji poświęconego realizacji zadań publicznych z udziałem przedstawicieli administracji publicznej albo

20 pkt – Moderowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego spotkania zespołu/grupy roboczej/warsztatu/konferencji poświęconego realizacji zadań publicznych z udziałem przedstawicieli administracji publicznej w obszarze oświaty;

Spełnienie warunków uzasadniających przyznanie punktów w kryterium 2 i 3 będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego osoby wskazanej w ofercie jako zdolnej do realizacji zamówienia w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenie referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze.

Wykluczenia

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który:
- nie spełnił warunków udziału w postępowaniu, w szczególności nie złożył wymaganych oświadczeń albo w sytuacji gdy nie udało się zweryfikować czy osoba wskazana jako zdolna do realizacji zamówienia spełnia warunki/kryteria oceny określone w ogłoszeniu;.
- złożył ofertę niezgodną z treścią ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dopuszcza wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia/uzupełnienia oferty. Nie dotyczy to przypadku gdy Wykonawca nie wskaże kwoty za jaką zamierza zrealizować zamówienie.
- złożył ofertę na kwotę wynagrodzenia przewyższającą maksymalną kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH

Adres

00-901 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

226566334

Fax

226566333

NIP

5262353297

Tytuł projektu

System Monitorowania Usług Publicznych - wdrożenie SMUP

Numer projektu

POWR.02.18.00-00-0017/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 599