Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać
a) osobiście, pocztą lub kurierem na adres:
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Kielecka
ul. Pańska 1a
25-811 Kielce
b) w formie skanów na adres e-mail: zamowienia@kielecka.zhp.pl
w tytule wiadomości wpisując
Oferta do zapytania Przygotowanie i dostarczanie produktów spożywczych oraz wód mineralnych w trakcie szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych realizowanych w ramach projektu „Cyfrowy Senior”
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zamowienia@kielecka.zhp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Katarzyna Siwczyk
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
502 078 328
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dostarczanie produktów spożywczych oraz wód mineralnych w trakcie szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych realizowanych w ramach projektu „Cyfrowy Senior”
w ramach projektu „Cyfrowy Senior” w ramach działania 3.1 Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych osi priorytetowej III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Cel zamówienia
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Kielecka stosując zasadę konkurencyjności zaprasza do złożenia oferty
w celu wyłonienia Wykonawcy, w ramach Projektu „Cyfrowy Senior”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 3.1 „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu zestawów poczęstunkowych, na które składają się produkty spożywcze i wody mineralne, w trakcie szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych na terenie 66 gmin województwa świętokrzyskiego w ramach projektu „Cyfrowy Senior” w ramach działania 3.1 Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych osi priorytetowej III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zadaniem Wykonawcy będzie świadczenie ww. usług dla 1620 uczestników szkoleń, podzielonych na 6-osobowe grupy. Każde zajęcia prowadzi trener; zajęcia szkoleniowe realizowane będą w okresie od sierpnia 2019 do lutego 2021, na podstawie harmonogramu szkoleń zatwierdzonego przez koordynatora projektu.
Szacunkowa ilość zestawów poczęstunków wynosi 25.920 sztuk, Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości usług mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2.
Kod CPV
15800000-6
Nazwa kodu CPV
Różne produkty spożywcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
15981000-8 – Wody mineralne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji całości zamówienia: 28.02.2021.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
a) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę, polegającą na dostarczeniu artykułów spożywczych i wód mineralnych o wartości min. 65 000,00 PLN.
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy wskazane usługi zostały wykonane.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż: 65 000,00 PLN.
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Formularz ofertowy
2) Wykazem usług - załącznik nr 4
3) oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – załącznik nr 5
4) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
5) pełnomocnictwem – jeżeli dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena brutto 80% = 80 pkt.
Spełnienie klauzul społecznych 20% = 20 pkt.
l.p. Kryterium Znaczenie
procentowe
kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
za dane kryterium
1 Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 70
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 70 wskaźnik stały 80 % 80 pkt.
3 Spełnienie klauzul społecznych
Za zatrudnianie lub zobowiązanie do zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby niepełnosprawnej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych – do realizacji lub obsługi realizowanego zamówienia na cały okres jego realizacji
i/lub
osoby bezrobotnej na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy(tj. Dz.U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – wykonawca otrzyma:
• jedna osoba spełniająca powyższe kryteria - 10 pkt.
• dwie osoby spełniające powyższe kryteria – 20 pkt.
Informacje należy wskazać w formularzu ofertowym.
W przypadku braku możliwości zatrudnienia osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej z przyczyn niezależnych od wykonawcy w terminie określonym w SIWZ wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie (powiatu) w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych
do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę wykonawca jest zobowiązany do podejmowania dalszych prób mających na celu zatrudnienie osoby długotrwale bezrobotnej. W związku z powyższym wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przynajmniej 1 raz na miesiąc (do 10-go dnia kolejno przypadającego miesiąca) do końca upływu terminu związania umową kserokopie: zgłoszenia ofert pracy przedstawione urzędowi pracy
20 %- 20 pkt.
Wykluczenia
Wykluczenia: Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Oferty.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW KIELECKA
Adres
25-811 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
413446555
Fax
413446555
NIP
6570386525
Tytuł projektu
Cyfrowy Senior
Numer projektu
POPC.03.01.00-00-0005/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Alma Alpinex S.A.
Ul. 1-go Maja 191
25-655 Kielce
Cena: 127 008,00 zł
Data wpływu: 14.08.2019