Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 4IQ/RPWM.01.03.05/2018/1a na przygotowanie kompleksowej usługi organizacji udziału Zamawiającego w imprezach targowych w ramach projektu pod nazwą „Ekspansja marki „4IQ” na nowe rynki dzięki udziałowi w międzynarodowych targach – etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 1.3.5 „Usługi dla MŚP” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020”.

Data publikacji: 05.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 13-08-2019

Numer ogłoszenia

1199261

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę można doręczyć osobiście lub przesłać drogą pocztową na adres siedziby firmy bądź przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@4iq.com.pl do dnia 13 sierpnia 2019 roku do godz. 24.00 (w przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną w temacie wiadomości należy podać „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 4IQ/RPWM.01.03.05/2018/1a”)
2) Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

kontakt@4iq.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marcin Chełstowski

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompleksowej usługi związanej z organizacją udziału Zamawiającego w imprezach targowych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: iławski Miejscowość: Iława

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przygotowanie kompleksowej usługi organizacji udziału Zamawiającego w imprezach targowych w celu realizacji projektu pod nazwą „Ekspansja marki „4IQ” na nowe rynki dzięki udziałowi w międzynarodowych targach – etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 1.3.5 „Usługi dla MŚP” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020”.

Przedmiot zamówienia

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompleksowej usługi związanej z organizacją udziału Zamawiającego w wydarzeniach opisanych w punkcie II.2) zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia zawartym w punkcie III.
2) Wydarzeniem jest:
a) impreza targowa Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2019 – zaplanowana we wrześniu 2019 roku (impreza targowa będzie trwać 3 dni);
b) impreza targowa Gardenia Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Poznań 2020 – zaplanowana w lutym 2020 roku (impreza targowa będzie trwać 3 dni);
c) impreza targowa Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2020 – zaplanowana we wrześniu 2020 roku (impreza targowa będzie trwać 3 dni).
3) Kod i nazwa (CPV)
- 79956000-0 – Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4) Postępowanie prowadzone jest w trybie procedury ogłoszenia zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

III. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA
1) Kompleksowa usługa, o której mowa w pkt. II.1) powinna obejmować co najmniej:
a) zagwarantowanie dojazdu do i z miejsca docelowego trzem pracownikom Zamawiającego w terminach umożliwiających uczestnictwo w wydarzeniu (zgodnie z ostatecznym oficjalnym programem wydarzenia);
b) zakwaterowanie/nocleg w hotelach o standardzie maks. 3-gwiazdkowym w okresie odbywania się imprezy targowej oraz jeden dzień przed i jeden dzień po imprezie targowej;
c) wyżywienie (śniadania, obiady, kolacje/obiadokolacje, w zależności od załączonego programu wydarzenia) w okresie odbywania się imprezy targowej oraz jeden dzień przed i jeden dzień po imprezie targowej;
d) wynajem powierzchni wystawienniczej (w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się nieznaczne odstępstwo od wspomnianych wymiarów):
- dla imprezy targowej Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2019 – 50 m2
- dla imprezy targowej Gardenia Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Poznań 2020 – 50 m2
- dla imprezy targowej Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2020 – 50 m2
oraz budowę i obsługę stoiska wystawowego podczas uczestnictwa Zamawiającego w targach (w tym m.in.: projekt zabudowy stoiska kolorystyką i charakterem nawiązujący do linii produktów oferowanych przez Zamawiającego, montaż, demontaż stoiska, podłączenie i zużycie mediów);
e) ubezpieczenie osób uczestniczących;
f) transport i spedycję eksponatów (wraz z ubezpieczeniem) w związku z udziałem w targach;
g) wpis do katalogu targowego, opłaty rejestracyjne, reklamę w mediach targowych;
h) przygotowanie i druk materiałów promocyjnych (folderów/katalogów w ilości 10.000 szt. w wersji papierowej na każdą z wymienionych imprez targowych) wraz z tłumaczeniem treści ww. materiałów;
i) usługi tłumacza;
j) przygotowanie terminarza spotkań w ramach wydarzenia z dobranymi partnerami biznesowymi.
2. Zamawiający ustala następujące wytyczne w zakresie przygotowania i druku materiałów promocyjnych, o których mowa w pkt. 1 h):
- wymiary – A4 – 210x297mm
- papier okładki kreda mat 350g
- zadruk okładki 4+4, laminowana folią błysk
- papier środka : kreda mat 170g
- środki – od 50 do 54, zadruk 4+4
- klejenie po dłuższym boku

Kod CPV

79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: od września 2019 roku do września 2020 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

1) Oferent powinien wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywanych/realizowanych usługach związanych z przedmiotem zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się realizacją min. 2 kompleksowych usług związanych z organizacją udziału klientów Oferenta w imprezach targowych. Pod pojęciem kompleksowej usługi rozumie się usługę obejmującą organizację logistyczną wyjazdu (zapewnienie transportu, noclegów i wyżywienia) oraz kwestie merytoryczne (przygotowanie spotkań z partnerami biznesowymi i przygotowanie materiałów promocyjnych).
2) Oferent powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Oferent powinien dysponować (lub mieć możliwość pozyskania) wymaganą do realizacji projektu technologią (jeśli dotyczy).
4) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1) - 3) według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy złożonej przez Oferenta listy zrealizowanych usług (Załącznika nr 3) oraz dodatkowych dokumentów.

Dodatkowe warunki

1) Oferent powinien wnieść wadium w wysokości 20.000 zł przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 51 1050 1764 1000 0090 3037 0986 (w tytule przelewu należy podać: „Wadium do zapytania ofertowego nr 4IQ/RPWM.01.03.05/2018/1a”). Wadium nie podlega oprocento-waniu i jest zabezpieczeniem podpisania umowy. Wadium przepada na rzecz Zamawiającego, jeśli wybrany Oferent uchyla się od podpisania umowy.
2) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1) według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonego przez Oferenta dowodu wpłacenia wadium.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Kompletna oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i zawierać:
a) formularz ofertowy do zapytania ofertowego - (Załącznik nr 1)
b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - (Załącznik nr 2)
c) listę zrealizowanych usług – (Załącznik nr 3) wraz z dodatkowymi dokumentami (poświadczeniami lub referencjami) potwierdzającymi dane zawarte w Załączniku nr 3
d) dowód wpłacenia wadium.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1) Rozpatrywane będą jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez Oferentów niepodlegających wykluczeniu z postępowania.
2) Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o jedno kryterium, którym jest: Łączna cena netto.
3) Punktacja za kryterium Łączna cena netto zostanie ustalona następująco:
Liczba punktów za kryterium= (łączna cena netto oferty najniższej)/(łączna cena netto oferenta) x 100
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
4) Maksymalna możliwa do uzyskania ilość punktów w ramach tego kryterium wynosi 100.
5) Uwzględniając powyższe kryterium oceny ofert, wybrana zostanie oferta z najwyższą ilością punktów.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z Oferentami w przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie bądź więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów.

Wykluczenia

1) Z możliwości ubiegania się o zamówienie wykluczone są podmioty (Oferenci), które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wybory wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 1) według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznika nr 2).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"4IQ GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Ostródzka 54

14-200 Iława

warmińsko-mazurskie , iławski

Numer telefonu

(89)6486085

NIP

7441810795

Tytuł projektu

Ekspansja marki „4IQ” na nowe rynki – etap II

Numer projektu

RPWM.01.03.05-28-0006/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Perfekt Anna Rudzka
ul. Słonecznikowa 13e
15-604 Stanisławowo
Oferta od w/w firmy wpłynęła drogą elektroniczną w dniu 13 sierpnia 2019 roku (o godz. 15.52).
Cena netto: 325.500,00 zł.
Liczba wyświetleń: 639