Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć osobiście, pocztą lub kurierem do siedziby Zamawiającego do dnia 06.08.2019 do godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę zawierającą wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy złożyć w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz dopisać „Oferta na dostawę wypełniaczy dolomitowych i zagęstników poliuretanowych”. Nie otwierać przed godz. 15.00 w dniu 06.08.2019”.
3. Oferty złożone po terminie lub w sposób niezgodny z ust. 1 i 2 nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania ofert :
1. Każdy z Dostawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego dostawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Dostawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Dostawcy upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
5. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia i załączniki:
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2,
c. oświadczenie o spełnieniu warunków zapisanych w załączniku nr 3,
d. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych z zamawiającym – załącznik nr 4,
e. zaparafowany i zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5,
f. gwarancja przydatności do użycia na okres min. 6 miesięcy, liczony od daty dostarczenia Zamawiającemu,
g. certyfikaty CE i atesty PZH,
h. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona prze Dostawcę),
i. Klauzula informacyjna RODO
6. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego i obejmować
całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Dostawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Janusz Wójcik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
0048 793 070 053
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczenie wypełniaczy dolomitowych i zagęstników poliuretanowych.
2. Dostawca udzieli gwarancji na dostarczane wyroby na okres min. 6 miesięcy.
3. Dostawca dołączy na dostarczane materiały aktualny certyfikat CE i atest PZH.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Kielce
Miejscowość:
Kielce
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy materiałów niezbędnych do realizacji projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Osi Priorytetowej 1. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów:
1.Wypełniacz dolomitowy - frakcje poniżej sita < 0,1 mm (D50 18 µm ± 5 µm, D95 max 100 µm), stopień białości > 80 % - ilość - 25kg
2.Wypełniacz dolomitowy - frakcje poniżej sita < 0,3 mm (D50 65 µm ± 15 µm, D95 max 250 µm), stopień białości > 80 %- 25kg
3.Wypełniacz dolomitowy - frakcje poniżej sita < 0,4 mm (D50 200 µm ± 25µm, D95 max 400 µm), stopień białości > 80 %- 25kg
4.Zagęstnik PU poliuretanowy do układów wodnych (farby , tynki , szpachle , masy mastyksowe) -
gęstość w temp. 20 ° C: ok. 1,07 g / cm³ Rozpuszczalny w wodzie. Dyspersja wodna zagęstnika przy silnym mieszaniu ulega
żelowaniu. Dozowanie << 0,1% - 10kg
Materiały muszą być dostarczone do Laboratorium Badawczego Zamawiającego do dnia 14.08.2019. Wykonawca udzieli gwarancji przydatności do użycia dostarczanych materiałów na okres min. 6 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
Kod CPV
24957200-9
Nazwa kodu CPV
Dodatki do cementów, zapraw lub zbrojeń
Harmonogram realizacji zamówienia
Materiały muszą być dostarczone do Laboratorium Badawczego Zamawiającego do dnia 14.08.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Potencjał techniczny
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający wymaga, aby Dostawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Dostawcy występujący wspólnie, a spełniający warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Dostawcy występujący wspólnie solidarnie ponoszą odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia/ nie spełnia” – na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.
Informacja o zawarciu umowy:
1. Umowa z wybranym Dostawcą (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania) zostanie podpisana w okresie związania ofertą. Dostawcy są związani ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
2. Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Dostawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Informacja o zmianie lub unieważnieniu postepowania zostanie upubliczniona na tych samych zasadach co zapytanie ofertowe.
4. Informujemy, że powyższe zapytanie nie stanowi oferty zawarcia umowy ani też oferty prowadzenia negocjacji w tym celu i jest skierowane do wielu adresatów.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2,
c. oświadczenie o spełnieniu warunków zapisanych w załączniku nr 3,
d. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych z zamawiającym – załącznik nr 4,
e. zaparafowany i zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5,
f. gwarancja przydatności do użycia na okres min. 6 miesięcy, liczony od daty dostarczenia Zamawiającemu,
g. certyfikaty CE i atesty PZH,
h. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona prze Dostawcę),
i. Klauzula informacyjna RODO
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium - Cena netto
Znaczenie procentowe kryterium - 100 %
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 100 punktów
Liczba punktów będzie obliczana według wzoru - Cn/Cb x 100
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
100 - wskaźnik stały
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający złoży zamówienie u Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Dostawców, którzy złożyli oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Dostawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Dostawca w formularzu ofertowym określi cenę przedmiotu zamówienia netto w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena obejmować będzie wszelkie koszty, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach.
2. W Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, Wykonawca winien podać cenę ryczałtową netto, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.
Wykluczenia
Warunki wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które nie spełniają warunków określonych w pkt 2 oraz podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Dostawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Oferta wykluczonego Dostawcy zostanie uznana za odrzuconą.
2. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. 5 zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim załączników, dokumentów i oświadczeń.
3. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres jest niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Nazwa
3DARTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
25-639 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
793 070 053
NIP
9591998442
Tytuł projektu
Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0737/18-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert