Strona główna
Logo unii europejskiej

zakup maszyn i urządzeń produkcyjnych w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. Odtworzenie gospodarczego dziedzictwa w przedsiębiorstwie ZŁOTY KLUCZ S.C. HENRYK SONDOWSKI SZYMON SONDOWSKI w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Data publikacji: 26.07.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-08-2019

Numer ogłoszenia

1197860

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Aleja Generała Władysława Sikorskiego 2B, 11-041 Olsztyn
2. Termin składania ofert upływa dnia 27.08.2019 r.
3. Oferta może zostać złożona osobiści, przez kuriera lub pocztę.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Szymon Sondowski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

609200398, 609200899

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn i urządzeń produkcyjnych w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. Odtworzenie gospodarczego dziedzictwa w przedsiębiorstwie ZŁOTY KLUCZ S.C. HENRYK SONDOWSKI SZYMON SONDOWSKI

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: Olsztyn Miejscowość: Olsztyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Poprawa konkurencyjności i innowacyjności Wnioskodawcy, Rozpoczęcie prowadzenia przez Wnioskodawcę działalności gospodarczej związanej z odtwarzaniem gospodarczego dziedzictwa regionu, tj. przywróceniem tradycyjnego zawodu cukiernika, Wprowadzenie do oferty produktowo-usługowej Wnioskodawcy nowego dla firmy produktu, tj. tradycyjnych wyrobów cukierniczych wg historycznych wzorów, Wzrost zdolności sprzedaży Wnioskodawcy, Wzmocnienie obecnej pozycji rynkowej Wnioskodawcy oraz pozyskanie nowych klientów i wejście na nowe rynki zbytu.

Przedmiot zamówienia

2. Zakres zamówienia obejmuję zakup maszyn i urządzeń produkcyjnych na potrzeby dostosowania procesu produkcyjnego oraz technologii produkcji wyrobów cukierniczych do produkcji tradycyjnej, uzyskania (odtworzenia) pierwotnych (historycznych) właściwości i wzorów produktu oraz przywrócenia tradycyjnego zawodu cukiernika wskazanych poniżej:
2.1. Zmywarka tunelowa do koszy,
2.2. Schładzalnik do mleka 500 litrów- 2 szt.
2.3. Stół chłodniczy- 4 szt.
2.4. Komora mroźnicza nierdzewna
2.5. Frezer
2.6. Zmywalnia
2.7. Wentylacja
2.8. Zmywarka do garów
2.9. Wybijarka do jajek
2.10. Temperówka
2.11. Wałkownica
2.12. Piec modułowy
2.13. Pasteryzator
3. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawarty jest w zapytaniu ofertowym i załączniku nr 3 do niniejszego zapytania.

Kod CPV

42215000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów

Dodatkowe przedmioty zamówienia

39221000-7; Sprzęt kuchenny
42959000-3; Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
42513200-7; Urządzenia chłodnicze
42214100-0; Piece kuchenne

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania niniejszego zamówienia: 8 tygodni od zawarcia umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

I. Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 30 000,00 zł.
3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych.
4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem „Dostawa urządzeń produkcyjnych” na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 75 1020 3541 0000 5602 0309 0024. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert najpóźniej do końca terminu składania ofert.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu zapytania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmawia lub uchyla się od zawarcia umowy lub też nie przedłoży wymaganych procedurą dokumentów i oświadczeń. W stosunku do Wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa, wadium może zostać zaliczone, na jego wniosek, na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
II. Wymagania zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
w wysokości: 10% ceny brutto oferty, przedstawionej przez Wykonawcę.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:
 w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego,
 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
 w gwarancjach bankowych,
 w gwarancjach ubezpieczeniowych,
 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.).
3. Zabezpieczenie zostanie zwrócone w terminie 30 dni od wykonania zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym, zgodnie z Załącznikiem nr 2.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg załącznika nr 3.
2.3 Karty katalogowe, specyfikacje techniczne zawierającego opis, specyfikację oferowanego asortymentu lub karty produktu, umożliwiającego zweryfikowanie parametrów technicznych zaoferowanych w załączniki nr 3. Złożone katalogi należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało którego sprzętu, asortymentu dotyczą.
2.4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy – jeśli dotyczy (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).
2.5. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny :

Cena – 60 %
Maksymalną liczbę punktów (60) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Cenę
C=Cn/Cob x 60
gdzie:
CN – najniższa zaoferowana Cena,
COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej.

Okres gwarancji – 10 %.
G – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za okres gwarancji
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji na dostarczone maszyny i urządzenia przedstawionego przez wykonawców zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi min. 1 rok, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
- min. 1 rok gwarancji – 0 punktów,
- min. 2 lata gwarancji – 5 punktów,
- min. 3 lata gwarancji i więcej – 10 punktów.

Termin dostawy – 30 %
Maksymalną liczbę punktów (30) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin dostawy, zastrzegając, iż maksymalny termin wynosi 8 tygodni, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a. Skrócenie terminu dostawy o 2 tygodnie – 10 punktów
b. Skrócenie terminu dostawy o 3 tygodnie – 20 punktów
c. Skrócenie terminu dostawy o 4 tygodnie – 30 punktów

Uzyskane przez oferenta punkty podlegają zliczeniu. O wyborze oferty decyduje najwyższa łączna ilość punktów uzyskanych przez oferenta w ramach określonych powyżej kryteriów.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Brak powiązań wykonawcy z zamawiającym weryfikowany będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań. Wykonawcy pozostający w powiązaniu z Zamawiającym zostaną wykluczeni z postępowania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZŁOTY KLUCZ S.C. HENRYK SONDOWSKI SZYMON SONDOWSKI

Adres

al. Aleja Generała Władysława Sikorskiego 2B

10-088 Olsztyn

warmińsko-mazurskie , Olsztyn

Numer telefonu

48895428235

Fax

+48895275052

NIP

7393017170

Tytuł projektu

Odtworzenie gospodarczego dziedzictwa w przedsiębiorstwie ZŁOTY KLUCZ S.C. HENRYK SONDOWSKI SZYMON SONDOWSKI

Numer projektu

RPWM.01.05.02-28-0030/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

KGC Sp.J. Bąkowska, Pawłowska
13-100 Nidzica, Jabłonka 43A
Data wpłynięcia oferty: 27.08.2019 r., godz. 14.30
Cena oferty: 1 260 702,03 zł brutto
Liczba wyświetleń: 593