Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W Ofercie pomyłkowo dwukrotnie wpisano cenę netto, podczas gdy powinna być raz podatna cena brutto, a raz cena netto. Zmiana nie wpływa w istotny sposób na przygotowanie oferty. W związku z tym nie zmieniono terminu złożenia oferty.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Wykonawca winien przesłać ofertę wraz z pozostałymi załącznikami: mailem na adres: beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl podając w tytule maila: Zakup usługi przygotowanie i dostarczenie posiłków do placówki wsparcia dziennego dla dzieci w Malborku nr projektu: RPPM.06.02.02-22-0008/17 lub złożyć ofertę wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zakup usługi przygotowanie i dostarczenie posiłków do placówki wsparcia dziennego dla dzieci w Malborku nr projektu: RPPM.06.02.02-22-0008/17 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 lipca 2019 r.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej za datę wpływu uznaje się datę dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
4. Złożenie oferty polega na wypełnieniu załącznika nr 1- oferta, załącznika nr 2- wykaz zrealizowanych usług oraz załącznika nr 3- klauzula informacyjna- RODO oraz przesłanie dokumentów w sposób opisany powyżej.
5. Załącznik nr 1 – oferta wraz ze załącznikiem nr 2, 3 powinien być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
6. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
10. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Beata Matyjaszczyk
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
501209717
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegające na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków o charakterze obiadu dla dzieci w wieku 7-13 lat do placówki wsparcia dziennego w Malborku przy ul. Sienkiewicza 43, od dnia podpisania umowy do końca trwania umowy tj. 31.12.2021r. w łącznej liczbie 12 000 posiłków, przy czym dziennie od poniedziałku do piątku średnio dla 20 osób.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi cateringowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
malborski
Miejscowość:
Malbork
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest jest zakup usługi polegające na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków o charakterze obiadu dla dzieci w wieku 7-13 lat do placówki wsparcia dziennego w Malborku przy ul. Sienkiewicza 43, od dnia podpisania umowy do końca trwania umowy tj. 31.12.2021r. w łącznej liczbie 12 000 posiłków, przy czym dziennie od poniedziałku do piątku średnio dla 20 osób.
Przedmiot zamówienia
W ramach usługi oczekujemy:
1. Przygotowania i dostarczenia ciepłego posiłku o charakterze obiadu w ilości: minimalnie 10 szt. w danym dniu do placówki przy ul. Sienkiewicz 43, 82-200 Malbork. w jednym z dwóch wariantów (przemiennie):
a) zupa: gramatura nie mniej niż 300 ml z wkładką oraz 1 bułka lub 3 kromki chleba na osobą i kaloryczność nie mniej niż 300 kcal na osobę,
b) drugie danie: gramatura nie mniej niż 400 gram i kaloryczność nie mniej niż 600 kcal. W tygodniu powinno być dostarczane co najmniej 3 razy, w tym co najmniej dwa razy w tygodniu posiłek zawierający mięso lub rybę, do każdego drugiego dania powinna być zapewniona surówka,
c) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
d) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone;
e) zupy powinny być sporządzane na wywarze warzywno - mięsnym., posiłki nie powinny być przygotowywane z półproduktów.
Żywieniu może podlegać grupa dzieci będących na diecie ogólnej, bezmlecznej, bezglutenowej, cukrzycowej lub innej diecie pokarmowej wynikających z przyczyn zdrowotnych. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków dla dzieci objętych dietami eliminacyjnymi. Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana Wykonawcy w momencie uzyskania informacji od rodzica (na podstawie zaświadczenie od lekarza, bądź oświadczenie rodzica), najpóźniej na 5 dni przed podaniem posiłku.
Zamawiający zastrzega sobie możliwości podawania dokładnej liczbę posiłków z 5 dniowym wyprzedzeniem.
2. Dostarczania posiłków do placówki wsparcia dziennego w godzinach między 15:00 a 16:00, a w okresie wakacji i ferii w godzinach 12.00-13.00. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji pracy placówki, dostawa posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
3. Dostarczenia posiłków w opakowaniu zbiorczym. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w opakowaniu spełniającym obowiązujące przepisy sanitarne. Posiłki powinny być zapakowane w opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością.
4. Przygotowania posiłków zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku szkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków zgodnie z normami HACCP. Posiłki powinny spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie dla danej grupy wiekowej tj. 7-13 lat. Posiłki powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
5. Przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Zobowiązanie te jest następstwem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego w związku z art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225).
6. Dostarczenia wykazu alergenów zawartych w dostarczanych posiłkach. Sposób i termin przedstawienia wykazu ustali Zamawiający z Wykonawcą w umowie Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z koordynatorem projektu i kierownikiem placówki w zakresie ustalenia szczegółowego harmonogramu i liczby dostarczanych posiłków.
Kod CPV
55524000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi dostarczania posiłków do szkół
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Od 5 sierpnia 2019 do dnia 31 grudnia 2021 w dni powszechne
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
A. Posiadają niezbędną Wiedzę i doświadczenie tj.: Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej pięć usług cateringowe dla grupy minimum 20 dzieci i/ lub młodzieży.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. A:
Na etapie składania oferty Wykonawca przedstawia wykaz usług (załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
referencje i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie doświadczenia w zakresie realizacji trzech usług zgodnych z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 20 dzieci i/ lub młodzieży.
Potencjał techniczny
B. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. Wykonawca posiada warunki lokalowe spełniający normy sanitarne potwierdzone pozwoleniami i opiniami wydanymi przez TSSE w Malborku na prowadzenie działalności w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. B:
Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
C. Wykonawca dysponuje odpowiednim personelem spełniającym normy sanitarne wymagane do pracy z żywnością w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w wieku 7 -13 lat
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. C:
Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
1. Wykonawca podpisując ofertę deklaruje rozpoczęcie realizacji usługi od dnia 5 sierpnia 2019 r.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie zamieszczona na stronie, na której zamieszczone zostało zapytanie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych.
5. Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
6. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. O unieważnieniu postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przesłano Zapytanie ofertowe oraz umieści odpowiednią informację na swojej stronie internetowej.
7. Okres realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo żywienia dzieci i młodzieży.
9. Rozliczenie wykonanych usług następować będzie w cyklach miesięcznych po dostarczeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku za faktycznie zrealizowaną usługę.
10. Zamawiający dopuszcza przekazanie zaliczki na realizację zamówienia w wysokości 50% wartości zamówienia w danym miesiącu przy średniej liczbie posiłków dziennie 20 szt.
11. Wykonawca akceptuje 21-dniowy terminu płatności (termin liczony jest od prawidłowo wystawionej faktury/rachunku).
12. Wykonawcy przygotowują i składają oferty na własny koszt, niezależnie od wyniku niniejszego postępowania.
13. W przypadku unieważnienia niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z jakiegokolwiek tytułu związanego z realizacją niniejszego postępowania, za wyjątkiem odszkodowania za szkody wyrządzone umyślnie.
14. Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
15. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
16. Zamawiający poprawi w ofertach:
a. oczywiste omyłki pisarskie;
b. oczywiste omyłki rachunkowe.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba posiłków nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości posiłków określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy. Nie mniej jednak Zamawiający gwarantuje liczbę posiłków w liczbie 10 000.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1 Oferta
Załącznik nr 2 Wykaz zrealizowanych usług
Załącznik nr 3 Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 30% wartości zamówienia określonej w umowie z Wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia w terminie określonym w umowie lub wydłużeniem terminu realizacji umowy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 100% cena. Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
2. W celu dokonania oceny oferty, Wykonawca wypełnia załącznik do 1 do Zapytania ofertowego – Oferta.
3. Ocenie poddane zostaną oferty spełniające warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Pozostałe oferty zostaną odrzucone.
4. Opis sposobu obliczania kryterium cena:
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C = (Cmin / C0 ) x 100
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
5. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.
6. Obliczenia dla kryterium cena z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
8. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród ofert złożonych przez Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny.
Wykluczenia
Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. C:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.
Nazwa
MIASTO MALBORK
Adres
82-200 Malbork
pomorskie
, malborski
Numer telefonu
556290400
Fax
556473324
NIP
5792230763
Tytuł projektu
Malbork na "+" - działania społeczne
Numer projektu
RPPM.06.02.02-22-0008/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe MALAGA Agnieszka Tuńska-Jackowska, 82 200 Malbork, ul Głowackiego 10a, NIP 579 100 44 73;
Wartość zamówienia 84 000 zł brutto