Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup badań laboratoryjnych polegających na optymalizacji danych pomiarowych, w wyniku których zostanie wyłoniony zbiór rekomendowanych, spełniających kryterium racjonalnych kosztów, metod nadzorowania procesu wytłaczania

Data publikacji: 22.07.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-07-2019

Numer ogłoszenia

1196636

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejscem składania ofert jest: Żbik Sp. z o. o, ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów.
2. Ofertę należy złożyć osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską na adres Zamawiającego lub w postaci skanu podpisanych dokumentów na adres mailowy: e.czach@zbiksoft.pl. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 30.07.2019 roku do godziny 08:30, tj. w godzinach pracy Zakładu (Zamawiającego) 8:00-16:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na Badania laboratoryjne – optymalizacja danych pomiarowych – nie otwierać do dnia 30.07.2019 roku do godziny 09:00”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
4. W przypadku przesłania oferty w postaci skanu podpisanych dokumentów na adres mailowy Zamawiającego w tytule wiadomości powinien zawrzeć zapis „Oferta na Badania laboratoryjne – optymalizacja danych pomiarowych – nie otwierać do dnia 30.07.2019 roku do godziny 09:00”.
5. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i zawierać wymagane w niej załączniki.
6. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
7. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wskazany wykonawca do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
8. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji musi wynikać z pełnomocnictwa.
9. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
10. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
11. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 30.07.2019 r. o godzinie 09:00 pod adresem: Polska, województwo podkarpackie, powiat M. Rzeszów, miejscowość: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów.
12. Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także poda ceny podane przez poszczególnych Oferentów za wykonanie przedmiotu Zamówienia, z zachowaniem ochrony danych osobowych.
13. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną wysłane do każdego oferenta, który złoży ofertę oraz opublikowane zostaną na stronie Bazy konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w dniu 31.07.2019 r.
14. Wszyscy oferenci będą mieli możliwość uzyskania w wybrany sposób (w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów, lub elektronicznie) wglądu do protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia z zachowaniem ochrony danych osobowych.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wydłużenia terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku otrzymania i konieczności zweryfikowania znaczącej liczby ofert, przy czym wydłużenie terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy w takim przypadku nastąpi nie później niż do dnia 02.08.2019 roku.
16. W przypadku konieczności wydłużenia terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy, Zamawiający najpóźniej do dnia 31.07.2019 roku poinformuje wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu o wydłużeniu terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego w przypadku powtórzenia czynności albo unieważnienia postępowania jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem.
18. Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego postępowania.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

e.czach@zbiksoft.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ewa Czach

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Badania laboratoryjne – optymalizacja danych pomiarowych, w wyniku których zostanie wyłoniony zbiór rekomendowanych, spełniających kryterium racjonalnych kosztów, metod nadzorowania procesu wytłaczania.
Celem realizacji badań będzie zdefiniowanie wymaganego zestawu danych oraz typów i parametrów sygnałów pomiarowych dla rekomendowanych metod nadzorowania, z uwzględnieniem kryterium skuteczności klasyfikatorów oraz kosztów pozyskiwania i przetwarzania sygnałów. Do tego celu będą musiały zostać wykorzystane najnowsze metody inteligencji obliczeniowej i uczenia maszynowego z zakresu doboru minimalnej liczby zmiennych procesowych, ich atrybutów oraz liczby rekordów (SVM, analiza głównych składowych i szereg innych). W wyniku realizacji prac badawczych powinien zostać wyłoniony zbiór rekomendowanych, spełniający kryterium racjonalnych kosztów, metod nadzorowania procesu wytłaczania.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: miejscowość: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych polegających na optymalizacji danych pomiarowych, w wyniku których zostanie wyłoniony zbiór rekomendowanych, spełniających kryterium racjonalnych kosztów, metod nadzorowania procesu wytłaczania, w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności na potrzeby realizacji projektu pn. „Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej”
nr UDA.RPPK. 01.02.00-18-0045/17. Zakup usług ma charakter bezwarunkowy i jest związany z realizacją projektu ze środków poddziałania 1.2 Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia Typ projektów: Prace B+R w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, w ramach projektu, pn. "Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej", nr: RPPK.01.02.00-18-0045/17.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Przedmiot zamówienia

Celem realizacji badań będzie zdefiniowanie wymaganego zestawu danych oraz typów i parametrów sygnałów pomiarowych dla rekomendowanych metod nadzorowania, z uwzględnieniem kryterium skuteczności klasyfikatorów oraz kosztów pozyskiwania i przetwarzania sygnałów. Do tego celu będą musiały zostać wykorzystane najnowsze metody inteligencji obliczeniowej i uczenia maszynowego z zakresu doboru minimalnej liczby zmiennych procesowych, ich atrybutów oraz liczby rekordów (SVM, analiza głównych składowych i szereg innych). W wyniku realizacji prac badawczych powinien zostać wyłoniony zbiór rekomendowanych, spełniający kryterium racjonalnych kosztów, metod nadzorowania procesu wytłaczania.

Opis działań:

I. Badania mające na celu zdefiniowanie nadmiarowego zbioru parametrów sygnałów pomiarowych
• analiza bazy danych pomiarowych pod kątem możliwości minimalizacji liczby sygnałów pomiarowych (czujników) oraz minimalizacji wyliczanych cech (predyktorów) sygnałów pomiarowych wymaganych do realizacji procesu nadzorowania przez poszczególne metody – w szczególności w czasie rzeczywistym. Lista rekomendowanych metod oraz specyfikacja bazy danych pomiarowych stanowi załącznik nr 6 do Zamówienia „Lista rekomendowanych metod oraz specyfikacja baz danych”

II. Badania mające na celu wyłonienie minimalnego zestawu sygnałów pomiarowych i ich parametrów wystarczającego do zachowania zakładanej jakości diagnozowania
• wskazanie minimalnego zestawu rekomendowanych czujników
• wskazanie minimalnego zestawu rekomendowanych cech sygnałów pomiarowych
• przeprowadzenie badań porównawczych i wskazanie rekomendowanych metod w powiązaniu z zestawami sygnałów pomiarowych (czujników) i ich cech z uwzględnieniem kryterium skuteczności klasyfikatorów oraz kosztów pozyskiwania i przetwarzania sygnałów
• określenie wymaganych (minimalnych) liczb rekordów uczących dla poszczególnych metod

Bezpośrednim efektem realizacji badań laboratoryjnych powinien być:
• Raport podsumowujący, w którym zostaną zebrane i przeanalizowane wyniki wszystkich zrealizowanych badań laboratoryjnych oraz kody programów służących do wyłonienia minimalnego zestawu sygnałów pomiarowych i testowania metod diagnozowania.

Sugerowane metody badawcze i narzędzia:
Pakiety inżynierskie (np. Matlab/Simulink) umożliwiające konstruowanie i testowanie metod inteligencji obliczeniowej.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Kod CPV

73100000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Okres realizacji zamówienia:
a) Badania laboratoryjne – optymalizacja danych pomiarowych, w wyniku których zostanie wyłoniony zbiór rekomendowanych, spełniających kryterium racjonalnych kosztów, metod nadzorowania procesu wytłaczania – maksymalny termin realizacji 5 miesięcy liczone od dnia podpisania umowy
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - Posiadają statusu: uczelni publicznej, państwowego instytutu badawczego, instytut PAN lub innej jednostki naukowej będącej organizacją prowadzącą badania i upowszechniającą wiedzę, o których mowa w art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r., które podlegają ocenie jakości działalności naukowej lub badawczo-rozwojowej jednostek naukowych, o których mowa w art. 41 ust. 1 pkt 1 i art. 42 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2014 r., poz. 1620) i posiadanie, co najmniej oceny B.
za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty”
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Wiedza i doświadczenie

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Potencjał techniczny

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Dodatkowe warunki

1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy dysponują laboratorium informatyczno – programistycznym – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”.

2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
3. Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 2, Zamawiający uzna, jeżeli będzie miał możliwość podpisania oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania- wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów i załącznika nr 3 do zapytania - wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami.

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Warunki zmiany umowy

Warunki, zmiany umowy, kary umowne i odstąpienie od umowy:
1. Wymagany termin realizacji umowy musi być zgodny z zadeklarowanymi terminami w złożonej Ofercie.
2. Porozumiewanie się Zamawiającego z Dostawcami będzie się odbywało drogą pisemną lub drogą elektroniczną w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia i informacje przekazane drogą elektroniczną uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej strony potwierdzi niezwłocznie fakt ich otrzymania.
3. Zamawiający określi termin zawarcia umowy po zakończeniu postępowania w informacji wysłanej do Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
4. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
a) odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy – w wysokości 10% wartości umowy,
b) niespełnienia określonych w przetargu wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia (np. nieprawidłowe parametry, zła jakość lub zniszczenia przedmiotu zamówienia) – w wysokości 20% wartości umowy,
c) zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,15% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
7. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następującym przypadku:
a) odstąpienie od Umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w wysokości 10% wartości umowy,
b) zwłoki w zakresie zapłaty wynagrodzenia – w wysokości 0,15% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
8. Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
9. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym Zamówieniu oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie.
10. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
a) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
b) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć – wymagana jest wcześniejsza zgoda Zamawiającego.
11. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - wymagana jest wcześniejsza zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
12. Przedłużenie terminów zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy,
c) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych dostawy;
d) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
e) konieczność usunięcia błędów w specyfikacji technicznej, które będą miały wpływ na termin wykonania umowy,
f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu odstawy.
13. W sytuacjach opisanych w niniejszym postepowaniu ofertowym, w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
14. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferenci, w zakresie przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia załącznika nr 1 „Wzór oferty” oraz dostarczenia, wymaganych w niej załączników.
2. Oferty należy składać w języku polskim.
3. Oferty powinny zawierać okres ważności, przy czym minimalny okres związania ofertą nie może być krótszy niż 60 dni.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
6.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena nie jest jedynym kryterium udzielania zamówienia
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Wykluczenia

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt.1 (lit. a, b, c, d, e), Zamawiający uzna, jeżeli będzie miał możliwość podpisania oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do przetargu - wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów i załącznika nr 4 do przetargu - wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami. Oświadczenia są podpisywane tylko przez Zamawiającego.
3. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu przetargowym albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia.

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZETO - RZESZÓW SP. Z O.O.

Adres

al. Tadeusza Rejtana 55

35-326 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

172825000

Fax

172821356

NIP

8130335772

Tytuł projektu

Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej

Numer projektu

RPPK.01.02.00-18-0045/17-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 486