Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
W siedzibie biura przy ul. Lenartowicza 1 w Bytomiu, drogą pocztową, przesyłką kurierską, drogą elektroniczną (email: zamowienia@tika.com.pl), osobiście. Obowiązuje data wpływu do siedziby Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zamowienia@tika.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Sebastian Stajno
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
792341135
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawy dla przedszkola w Bytomiu. Obejmują one meble, sprzęt, pomoce dydaktyczne i inne wyposażenie związane z pracą i opieką nad dziećmi.
Zamówienie obejmuje pięć części:
I część zamówienia – meble i wyposażenie podstawowe pomieszczeń
II część – wyposażenie i pomoce dydaktyczne
III część – wyposażenie biofeedback
IV część – wyposażenie sal terapeutycznych
V część – wyposażenie kuchenne
Termin wykonania dostawy do 25 sierpnia 2019 r.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Meble
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Bytom
Miejscowość:
Bytom
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy lub dostawców wyposażenia, mebli, sprzętu i innych pomocy i wyposażenia dydaktycznego do Przedszkola Niepublicznego TIKA w Bytomiu.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, mebli, sprzętu i innych pomocy i wyposażenia dydaktycznego do Przedszkola Niepublicznego „TIKA” w Bytomiu przy ulicy Wrocławskiej 32 w ramach projektu: „Utworzenie nowego OWP w Bytomiu drogą do upowszechnienia edukacji przedszkolnej wśród dzieci w wieku przedszkolnym, w tym dzieci z niepełnosprawnościami” (nr projektu WND-RPSL.11.01.03-24-021E/18) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.1 Utworzenie nowego OWP w Bytomiu drogą do upowszechnienia edukacji przedszkolnej wśród dzieci w wieku przedszkolnym, w tym dzieci z niepełnosprawnościami Poddziałanie 11.1.3 Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I część zamówienia – meble i wyposażenie podstawowe pomieszczeń
II część – wyposażenie i pomoce dydaktyczne
III część – wyposażenie biofeedback
IV część – wyposażenie sal terapeutycznych
V część – wyposażenie kuchenne
Pełny opis znajduje się w tabelach poniżej.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek wskazania na znaki towarowe, pochodzenie lub producenta należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem wyłącznie na typ lub rodzaj zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
Do formularza oferty należy dołączyć Zestawienie cenowe stanowiące załącznik do Zapytania ofertowego, zawierające wszystkie oferowane w ramach danej części zamówienia produkty wraz z ich cenami jednostkowymi.
Wyszczególnione w przedmiocie zamówienia materiały oraz asortyment musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy.
Dostarczane materiały budowlane, meble, zabawki, pomoce dydaktyczne oraz inne artykuły muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności, spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, które Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego.
Pełny wykaz zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszego zapytania. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z treścią załączników przed złożeniem oferty.
Kod CPV
39161000-8
Nazwa kodu CPV
Meble przedszkolne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie musi być zrealizowane od dnia udzielenia zamówienia do 25 sierpnia 2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Wykonawców, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wiedza i doświadczenie
Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Wykonawców, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie z zakresu przedmiotu zamówienia.
Potencjał techniczny
Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Wykonawców, którzy dysponują odpowiednim potencjałem organizacyjno-technicznym do wykonania zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Wykonawców, którzy posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.
Dodatkowe warunki
Brak
Warunki zmiany umowy
W sytuacji kiedy Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo podpisać umowę z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych, poddanych ocenie ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z potencjalnym Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w stosunku do pozostałych ofert, w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
zmian wynikających z otrzymania decyzji Instytucji Zarządzającej,
obiektywnych i niezależnych od wykonawcy i/lub zamawiającego okoliczności powodujących uzasadnione wydłużenie lub zmniejszenie okresu świadczenia usług / robót / dostaw lub zwiększenie lub zmniejszenie liczby usług,
przyczyn niezależnych od zamawiającego lub oferenta,
wystąpienia okoliczności o charakterze siły wyższej,
zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
wypowiedzenia umowy o dofinansowanie,
zmiany adresu miejsca siedziby zamawiającego i/lub wykonawcy, adresu realizacji projektu/usług, w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych,
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
gdy ze względów organizacyjnych zaistniałych u zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia lub jego części w terminie przewidzianym przez Zamawiającego,
w wyniku zaistnienia jednej z przesłanek określonych w podrozdziale 6.5.2 punkt 22 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 „Zasada konkurencyjności” Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR oraz EFS oraz FS na lata 2014-2020, lub innych zapisów dotyczących zmiany warunków umowy powstałych na skutek zmiany ww. wytycznych.
Przewidziane wyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Warunki zmiany umowy nie przyznają Wykonawcy jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz ofertowy (zał. nr 1 do niniejszego zapytania)
Oświadczenie o braku powiązań (zał. nr 2 do niniejszego zapytania)
Zamawiający może żądać od Oferenta dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających dane zawarte w złożonej ofercie.
Zamówienia uzupełniające
Brak
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Po spełnieniu przez wykonawcę wszystkich wyżej wymienionych kryteriów oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującym kryterium:
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będzie następujące kryterium:
1. cena - do 100 punktów (100%)
Punkty przyznane ofertom obliczane będą według wzoru:
W kryterium 1:
K = (Kn/Ko) x 10, gdzie:
Kn - kwota najniższej oferty;
Ko - kwota oferty rozpatrywanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego w treści Zapytania ofertowego, w tym podatek VAT (jeśli dotyczy).
Cena nie ulega zmianie przez okres wykonywania zlecenia.
Cenę należy przedstawić w Formularzu ofertowym. – stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski).
Wykluczenia
Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ponadto zamawiający odrzuci ofertę, jeśli:
- oferta złożona przez Oferenta nie spełnia wymogów określonych w ogłoszeniu,
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
Nazwa
TIKA STUDIO ANNA STAJNO
Adres
Powstańców Warszawskich 14/31
41-902 Bytom
śląskie
, Bytom
Numer telefonu
32 387 09 61
NIP
6292179054
Tytuł projektu
Utworzenie nowego OWP w Bytomiu drogą do upowszechnienia edukacji przedszkolnej wśród dzieci w wieku przedszkolnym, w tym dzieci z niepełnosprawnościami
Numer projektu
RPSL.11.01.03-24-021E/18-00
Inne źródła finansowania
Brak
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Moje Bambino (część I, II, IV)
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź
Data wpłynięcia oferty: 22.07.2019
Cena: 254 585,44 zł
EEG Instytut (część III zamówienia)
ul. Londyńska 2
03-921 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 22.07.2019
Cena: 17 999,99 zł