Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
30 lipca 2019 dodano pytanie wraz odpowiedzią. Innych modyfikacji w zapytaniu nie wprowadzono.
Miejsce i sposób składania ofert
1.1. Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „FORMULARZ OFERTOWY” (Załącznik nr 1),
w języku polskim, w formie pisemnej. Wraz z formularzem należy dostarczyć wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2), podpisany załącznik Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych (Załącznik nr 3). Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego osobiście lub wysłać listownie lub drogą elektroniczną w formie skanu lub fotokopii (przy czym maksymalny rozmiar przesłanych plików nie może być większy niż 20 MB).
1.2. Oferta oraz wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy. Wszelkie poprawki w treści oferty oraz w treści dokumentów, o których mowa powyżej muszą być parafowane przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy.
1.3. Zamawiający odrzuci oferty niespełniające wymogów określonych w pkt. 1.1-1.2, oraz oferty, których treść będzie niezgodna z warunkami niniejszego postępowania.
1.4. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie elektronicznej edytowalnej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, pytanie kierując na adres e-mail: modernizacja.przystani@perkoz.zhp.pl, przy czym maksymalny rozmiar przesłanych plików nie może być większy niż 20 MB.
1.5. Zamawiający dołoży staranności, aby udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której zostało udostępnione zapytanie.
1.6. Informacja zostanie udzielona niezwłocznie, chyba że pytanie Dostawcy nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty.
1.7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienia treści zapytania wpłynie do Zamawiającego po terminie składania wniosku, o którym mowa w pkt 1.5, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
2. Miejsce złożenia oferty: Polsko-Niemieckiego Centrum Młodzieży Europejskiej w Olsztynie ul. Okopowa 25, 10-075 Olsztyn (czynne w dni robocze w godz. 9:00 – 16:00) lub email: modernizacja.przystani@perkoz.zhp.pl (przy czym maksymalny rozmiar przesłanych plików nie może być większy niż 20 MB).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
modernizacja.przystani@perkoz.zhp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Norbert Kardahs
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
665 555 288
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu wodnego i szkoleniowego. Zamówienie obejmuje poniższe zestawienie:
1) fantom - szt. 2
2) kapoki (kamizelki asekuracyjne) szt. 70
3) koła ratunkowe - szt. 6
4) krótkofalówka - szt. 4
5) bezpokładowy jacht mieczowy wiosłowo-żaglowy - szt. 2
6) dwuosobowy regatowy jacht mieczowy - szt. 10
7) jacht regatowy do żeglugi śródlądowej - szt. 4
8) monotypowe łódki regatowe - szt. 10
9) ponton ratowniczy - szt. 2
10) przyczepa do bezpokładowego jachtu mieczowego wiosłowo-żaglowego - szt. 1
11) przyczepa do transportu łodzi monotypowych i dwuosobowych jachtów regatowych - szt. 1
12) rzutki ratownicze - szt. 20
13) zakup i dostawa sprzęt szkoleniowego:
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
olsztyński
Miejscowość:
Waszeta, gm. Olsztynek
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest realizacja projektu pn.: "Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego ZHP "Perkoz" na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania wodnego" dofinansowanego w ramach działania 6.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
1) fantom - szt. 2
2) kapoki (kamizelki asekuracyjne) szt. 70
Parametry podstawowe: wykonana zgodnie z normą PN-EN ISO 12402-05:2007.
3) koła ratunkowe - szt. 6
Uznanie: EC-MED. Solas 74, L.S.A Code, 96/98/EC
4) krótkofalówka - szt. 4
5) bezpokładowy jacht mieczowy wiosłowo-żaglowy - szt. 2
6) dwuosobowy regatowy jacht mieczowy - szt. 10
7) jacht regatowy do żeglugi śródlądowej - szt. 4
8) monotypowe łódki regatowe - szt. 10
9) ponton ratowniczy - szt. 2
10) przyczepa do bezpokładowego jachtu mieczowego wiosłowo-żaglowego - szt. 1
11) przyczepa do transportu łodzi monotypowych i dwuosobowych jachtów regatowych - szt. 1
12) rzutki ratownicze - szt. 20
13) zakup i dostawa sprzęt szkoleniowego:
Kod CPV
34500000-2
Nazwa kodu CPV
Statki i łodzie
Dodatkowe przedmioty zamówienia
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
37412000-9 Sprzęt do uprawiania sportów wodnych
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Data rozpoczęcia: Z dniem podpisania umowy, lecz warunkiem wejścia w życie umowy jest nienałożenie korekt finansowych (lub korekty finansowej) na Zamawiającego po kontroli uprawnionego podmiotu odnośnie poprawności przeprowadzenia przedmiotowego postępowania;
2. Data zakończenia: do 31.12.2019 r.;
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1.1. Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie i załącznikach do niego.
1.2. Znajdują się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.3. Spełniają warunki bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego - nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.4. Na potwierdzenie wymogów zawartych w punkcie 1.1. Dostawca złoży formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
1.5. Na potwierdzenie wymogów zawartych w punkcie 1.2 i 1.3 Dostawca załączy do oferty podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dot. zapytania nr ZHP 05-07/2019 – stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
1.6. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia do zapytania nr ZHP 05-07/2019 – stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, oraz formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1.
Wiedza i doświadczenie
Nie dotyczy
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy:
a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b. zaistnieje siła wyższa,
c. zostaną wydane przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą lub Instytucję Pośredniczącą II Stopnia zalecenia lub wytyczne, których wykonanie będzie możliwe jedynie po dokonaniu zmian w niniejszej umowie,
d. zmieni się projekt w zakresie mającym wpływ na przedmiot umowy (w szczególności termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu, gdy w pierwotnym terminie nie zostaną osiągnięte wskaźniki lub ulegnie zmianie harmonogram projektu oraz IZ/IP lub inny uprawniony organ wyrazi zgodę na stosowne zmiany w projekcie w tym zakresie)
e. wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające wykonanie umowy,
f. będzie ona prowadziła do usprawnienia współpracy stron i wykonania umowy bądź zwiększenia efektywności lub jakości przedmiotu umowy
2) Zamawiający przewiduje, że zmiany umowy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą dotyczyć w szczególności:
a. terminu obowiązywania umowy,
b. zasad dokumentowania rozliczeń,
c. wysokości wynagrodzenia i przedmiotu zamówienia,
d. zasad naliczenia kar umownych,
e. oczywistych omyłek pisarskich i błędów rachunkowych w umowie.
3) Powyższe nie wyłącza możliwości zmiany umowy na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Załącznik 3 – Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych
4. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis KRS lub zaświadczenie CEIDG mogą być także dołączone w formie wydruku ze strony internetowej.
5. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru -pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium:
Kryterium nr 1 -Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) max - 75pkt.
Kryterium nr 2 -Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady max - 25pkt.
Opis sposobu przyznawania punktacji
Maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Dostawca wynosi 100 punktów, w podziale na poszczególne kryteria (według ich wagi):
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) max - 75pkt.
Kryterium nr 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady max – 25pkt.
- na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1: Cena brutto oferty max – 75pkt.
a) Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez Dostawców,
b) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość najniższa spośród nieodrzuconych ofert
wartość punktowa oferty = ---------------------------------------------------------------- x 75 pkt
wartość oferty badanej nieodrzuconej
Punkty przyznane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem reguł matematycznych.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 25 pkt.
a) Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” – rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Dostawcy zawartej w Formularzu Oferty, gdzie Dostawca powinien wskazać okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy objęte przedmiotem zamówienia, wyrażony w postaci liczby lat/lat i miesięcy. Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 2 lat licząc od daty odbioru końcowego dostaw. Punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” zostaną przyznane tylko za wydłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady, której okres będzie biegł od daty odbioru końcowego dostaw w następujący sposób:
a) powyżej 5 lat i więcej – 25 pkt.
b) powyżej 4 lat – do 5 lat włącznie– 15 pkt.
c) 2 lata i więcej do 4 lat włącznie – 10 pkt.
d) gwarancja i rękojmia do 2 lat – oferty podlegają wykluczeniu na etapie oceny formalnej.
Ocenie będzie podlegać osobno każda pozycja zamówienia (od 1 do 13). Zamawiający wybierze oferty z największą liczbą punktów – dla każdego przedmiotu zamówienia odrębnie.
W przypadku, gdy oferty z taką samą liczą punktów za oba kryteria będą zawierały różne ceny – Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
W przypadku zaistnienia sytuacji, gdzie Dostawcy uzyskają tą samą liczbę punktów odnośnie każdego z kryterium Zamawiający wezwie Dostawców, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego dodatkowych ofert co do ceny. Oferty dodatkowe z cenami wyższymi jak w ofercie podstawowej będą skutkowały ich odrzuceniem przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie ofert dodatkowych wyłoni Dostawcę, który uzyska najwyższą liczbę punktów za kryterium w zakresie ceny. W przypadku, gdy oferty dodatkowe nie pozwolą na wyłonienie Dostawcy (taka sama cena) Zamawiający będzie uprawniony do unieważnienia niniejszego postępowania.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Dostawcę który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykaże braku podstaw wykluczenia (weryfikowane na podstawie oświadczenia).
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Dostawcę
podmiot trzeci jeżeli Dostawcy nie przedstawią stosownych oświadczeń:
1. Załącznika nr 1 – Formularza ofertowego
2. Załącznika nr 2 – Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Załącznika 3 – Klauzulę informacyjną – ochrona danych osobowych
4. Aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowe (KRS) lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO
Adres
00-491 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
223390645
Fax
223390606
NIP
5260251440
Tytuł projektu
Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego ZHP "Perkoz" na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania wodnego
Numer projektu
RPWM.06.02.03-28-0012/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1. Monotypowe łódki regatowe 10 szt:
Nazwa i adres: S-KONCEPT Marcin Sanetra, ul. Różana 444, 43-376 Godziszka
Data wpływu oferty: 13.08.2019, godz. 21:56
Cena brutto: 122.938,99 PLN
2. fantom - szt. 2 - oferta odrzucona
3. kapoki (kamizelki asekuracyjne) szt. 70 - brak ofert
4. koła ratunkowe - szt. 6 - brak ofert
5. krótkofalówka - szt. 4 - brak ofert
6. bezpokładowy jacht mieczowy wiosłowo-żaglowy - szt. 2 - brak ofert
7. dwuosobowy regatowy jacht mieczowy - szt. 10 - brak ofert
8. jacht regatowy do żeglugi śródlądowej - szt. 4 - brak ofert
9. ponton ratowniczy - szt. 2 - brak ofert
10. przyczepa do bezpokładowego jachtu mieczowego wiosłowo-żaglowego - szt. 1 - brak ofert
11. przyczepa do transportu łodzi monotypowych i dwuosobowych jachtów regatowych - szt. 1 - brak ofert
12. rzutki ratownicze - szt. 20 - brak ofert
13. zakup i dostawa sprzęt szkoleniowego - brak ofert