Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
w dniu 11.07.2019
Zmieniono przedmiot zamówienia na wagę elektroniczną z:
do 2kg
na
do 6kg
zmiana nie powoduje zmiany terminu składana ofert.
Miejsce i sposób składania ofert
Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
agnieszka.piatkowska@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Piątkowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
695232067
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup nowej wagi elektronicznej do 6kg z legalizacją i świadectwem wzorcowania wg podanej specyfikacji technicznej w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem niniejszego zapytania jest zakup nowej wagi elektronicznej do 6kg z legalizacją i świadectwem wzorcowania wg podanej specyfikacji technicznej w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”.
Przedmiot zamówienia
Zamówienie tyczy się zakupu nowej wagi elektronicznej do 6kg z legalizacją i świadectwem wzorcowania wg podanej specyfikacji technicznej dla potrzeb realizacji projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”.
Zakup nowej wagi elektronicznej do 6kg z legalizacją i świadectwem wzorcowania wg podanej specyfikacji technicznej ma służyć do dokładnego zważenia profili i ram wyprodukowanych w technologii FIDU do badań oraz testy do instytucji badawczych w poszczególnych etapach rozwoju prototypów mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia nowej wagi elektronicznej do 6kg z legalizacją i świadectwem wzorcowania zgodnie z podaną ilością oraz specyfikacją techniczną. Poda w ofercie szacunkowy czas dostarczenia zamówienia.
Szczególne warunki zamówienia:
Typ: waga szalkowa,
Wyświetlacz: LCD
Temperatura operacyjna : -10 /+40ºC
Masa własna brutto: max.4,5kg
Min.wymiar tacki/platformy: 100x250mm
Zakres ważenia: 0,01-6kg,
Precyzja: min. 0,1g
Legalizacja
Świadectwo wzorcowania
Funkcja liczenia sztuk oraz limitów wagowych i ilościowych,
Funkcja zapisu, tarowania, zerowania i zmiany jednostek,
Jednostki ważenia: [g], [kg]
Liczba cyfr na wyświetlaczu: 5
Zasilanie: baterie lub/i zasilacz
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy. Cena ta będzie obowiązywała w całym okresie jej obowiązywania.
Kod CPV
38311000-8
Nazwa kodu CPV
Wagi elektroniczne i akcesoria
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia w podanym terminie przez Oferenta na podstawie podpisanej umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Dodatkowe warunki
Podane w ofercie ceny jednostkowe i całościowe dla poszczególnych pozycji, w okresie trwania umowy zawierają:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt transportu pod wskazany adres Zamawiającego: ul.Kościerzyńska 16-18, 51-430 Wrocław
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
2)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
4)Podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 5 do oferty.
5)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia
Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym
Numer projektu
POIR.01.02.00-00-0328/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Przedsiębiorstwo Automatyki i Pomiarów "JJ TECH" Jerzy Kostuś
ul. Józefa Wybickiego 114
41-404 Mysłowice
NIP: PL 2220251509
Regon: 277872538
data wpłynięcia oferty: 18.07.2019
koszt: 2800,00 PLN netto
transport: 50zł netto
całość: 2850,00 PLN netto