Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy złożyć do dnia 15 lipca 2019 r. w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa lub przesłać mailowo na adres: biuro@4bestcare.com.
2. Oferty w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: adres Wykonawcy, adres Zamawiającego, dopisek „Usługi doradcze w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy na rynku Stanów Zjednoczonych oraz organizacja indywidualnej misji gospodarczej do Nowy Jork - USA”.
3. Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską, drogą elektroniczną.
4. Za datę złożenia oferty uznaje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty, które spłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@4bestcare.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Milena Pawłowska
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi doradczej dla Zamawiającego w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy na rynku Stanów Zjednoczonych oraz zakup organizacji indywidualnej wyjazdowej misji gospodarczej celem zorganizowania dla kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów pokazów i prezentacji dotyczących produktu. Wskazane zadania mają za zadanie pogłębić wiedzę w zakresie funkcjonowania rynku Stanów Zjednoczonych oraz pomóc pozyskać partnerów w postaci klientów i dystrybutorów. Zamówienie podzielono na 2 części:
1) Część 1 – usługa doradcza w ilości 20 godzin w terminie 17-18 lipca 2019 roku, obejmującą swoim zakresem szkolenie w obszarach:
a) spełnienia wymogów zarówno Urzędu Celnego (U.S.Bureau of Customs and Border Protection, CBP),
b) ustanowienia przedstawicielstwa/agenta w USA,
c) przygotowania kluczowych dokumentów, umów i ubezpieczeń,
d) procedury otwarcia konta bankowego,
e) rozwiązań podatkowych i najlepszych praktyk w kontraktach i rozliczeniach z dystrybutorami
2) Część 2 – organizacja indywidualnej misji gospodarczej w terminie od 22 lipca do 25 lipca 2019 roku, tj. organizacja spotkań z przynajmniej dwoma kontrahentami, zapewnienie transportu w obie strony oraz na miejscu, zapewnienie zakwaterowania wraz z noclegami na miejscu docelowym dla 3 oddelegowanych przez Zamawiającego pracowników.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Miejscowość:
Warszawa
Cel zamówienia
Niniejsze zapytanie ofertowe jest prowadzone zgodnie z regułą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
1)Zapewnienie zakwaterowania pracownikom delegowanym przez Zamawiającego zgodnie z poniższymi warunkami:
a) Liczba osób delegowanych – ogółem 3 osoby;
b) Liczba noclegów: 3 noclegi w dniach od 22 do 25 lipca 2019 r.;
2) Warunki noclegowe:
a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia noclegów dla wszystkich pracowników Zamawiającego w terminie ich pobytu;
b) Wykonawca zapewni nocleg w hotelu /o standardzie przynajmniej ***/ w dwóch pokojach: 1 pokój 1-os. i 1 pokój 2-os.
c) Lokalizacja: Nowy Jork, w odległości nie większej niż 0,5 h podróży komunikacją miejską od centrum miasta
Transport i ubezpieczenie osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia w trakcie podróży oraz pobytu na miejscu oraz transportu do miejsca docelowego z siedziby Wnioskodawcy w Warszawie osób delegowanych zgodnie z poniższymi założeniami:
Bilety lotnicze:
a. Wykonawca dokona rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla wszystkich uczestników (3 osoby) na następujących trasach:
o Warszawa– Nowy Jork
o Nowy Jork – Warszawa
b. Wszyscy uczestnicy wyruszający w tej samej dacie powinni zostać przetransportowani tym samym samolotem. Podróż powinna odbywać się lotem z maksymalnie jedną przesiadką, w klasie ekonomicznej, rejsowymi liniami lotniczymi. Bilet powinien uwzględniać bagaż podręczny oraz jedną sztukę bagażu rejestrowanego, powinien również uwzględniać wszelkie opłaty określone prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty rezerwacyjne, paliwowe oraz lotniskowe.
c. W przypadku odwołania lotu Wykonawca zapewni inny lot dla wszystkich uczestników wyjazdu tego samego dnia lub (w przypadku powrotu) dnia następnego. W takiej sytuacji Wykonawca zapewni noclegi, wyżywienie oraz transfery lokalne dla wszystkich uczestników wyjazdu.
d. W przypadku braku dostępności połączenia lotniczego zgodnego z opisem w pkt. b. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje lotów z przesiadką, w możliwie najbardziej dogodnej konfiguracji.
Ubezpieczenie:
Zapewnienia ubezpieczenia w trakcie podróży służbowej oraz pobytu na miejscu.
Transport i ubezpieczenie osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu na miejscu – Nowy Jork (w szczególności: z lotniska do miejsca zakwaterowania, na zorganizowane spotkania oraz z miejsca zakwaterowania na lotnisko).
Kod CPV
79997000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi organizowania podróży służbowych
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kody CPV
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej i zarządzania
Kody CPV
79950000-8 Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
Kody CPV
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Umowę należy zrealizować do dnia 30 lipca 2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien prowadzić działalność gospodarczą. Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualny, nie starszy niż 3 m-ce, odpis z właściwego organu rejestracyjnego (CEIDG lub KRS).
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- wykonał minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu na rzecz podmiotu trzeciego wyjazdu służbowego o znaczeniu międzynarodowym
Każda usługa musi być poświadczona kopią protokołu zdawczo – odbiorczego lub innym dokumentem lub dowodem jednoznacznie potwierdzającym fakt przeprowadzenia usługi.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- wykonał minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu na rzecz podmiotu trzeciego wyjazdu służbowego o znaczeniu międzynarodowym
Każda usługa musi być poświadczona kopią protokołu zdawczo – odbiorczego lub innym dokumentem lub dowodem jednoznacznie potwierdzającym fakt przeprowadzenia usługi.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje zasobami finansowymi tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży zaświadczenie lub informację z banku (nie starszą niż 1 miesiąc na dzień złożenia ofert) o posiadanej sytuacji ekonomicznej tj. posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000 zł.
UWAGA: Dla ww. wartości wykazanych przez Oferenta w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego.
W przypadku ofert składanych wspólnie przez kilka podmiotów, wszystkie opisane powyżej warunki musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia (postanowienie o tej treści powinno się znaleźć w umowie konsorcjum). W przypadku oferty składanej łącznie przez kilka podmiotów do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum.
Warunki zmiany umowy
1. Zakres i warunki zmiany postanowień umownych określa wzór umowy.
2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w złotych polskich.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2
3) Lista projektów referencyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi zakres oraz prawidłowość zrealizowanych usług – Załącznik nr 3
4) Wzór umowy o świadczenie usługi doradczej – Załącznik nr 4
5) Wzór umowy o świadczenie usługi organizacji misji wyjazdowej – Załącznik nr 5
6) Aktualny, nie starszy niż 3 m-ce odpis z właściwego rejestru gospodarczego (KRS/ CEIDG)
7) Dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych - zaświadczenie lub informację z banku (nie starszą niż 1 miesiąc na dzień złożenia ofert) o posiadanej sytuacji ekonomicznej tj. posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000 zł.
8) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jedynie w przypadku podpisania oferty przez osobę nieujawnioną w odpowiednim rejestrze jako upoważniona do zaciągania zobowiązań).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert i sposoby przyznawania punktacji
KRYTERIUM 1: CENA – 100 PUNKTÓW
W powyższym kryterium oceniana będzie cena netto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
C = (Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena badanej oferty) x 100 punktów
gdzie: C - ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty netto.
Wykluczenia
O zamówienie nie mogą ubiegać się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
4BESTCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Adres
00-545 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
22 830 73 60
NIP
7010098501
Tytuł projektu
Internacjonalizacja inteligentnego systemu do zarządzania informacjami z zakresu procesów biznesowych w tym kadr i płac
Numer projektu
POIR.03.03.03-14-0109/16-00