Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę zgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 12 lipca 2019 r. do godziny 14:00.
1. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia postępowania, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą poczty tradycyjnej/kuriera (liczy się data wpływu) na poniższy adres Zamawiającego:
Zig-Med Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Sienkiewicza 64
39-400 Tarnobrzeg
2. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom.
3. Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty przed upływem tego terminu. Data stempla pocztowego nie decyduje o tym, czy oferta została złożona w terminie.
4. Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2019 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Zamawiającego.
5. Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego zostanie przekazana Oferentom, którzy złożyli Oferty, za pomocą poczty tradycyjnej lub poprzez wysłanie informacji na adres poczty elektronicznej lub numer fax wskazany przez Oferentów w Ofertach oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, niezwłocznie po zakończeniu procedury oceny i badania Ofert i wyborze najkorzystniejszej Oferty.
Zamawiający odrzuci Ofertę jeżeli:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3. nie zawiera wymaganych zapytaniem ofertowym danych, informacji, dokumentów itp.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Ziobro
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
601519381
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie godzinnych spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem raka jelita grubego z uczestnikami projektu, prowadzonych przez osoby z wyższym wykształceniem medycznym w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Miejscowość:
Tarnobrzeg
Cel zamówienia
Pozyskanie osób na przeprowadzenie spotkań informacyjno-edukacyjnych dla uczestników projektu pn. „Kolonoskopia – szansa na aktywne życie” nr RPPK.07.06.00-18-0004/18-00 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 działanie 7.6 Programy profilaktyczne i zdrowotne w regionie.
Przedmiot zamówienia
Prowadzenie godzinnych spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem raka jelita grubego z uczestnikami projektu, prowadzonych przez osoby z wyższym wykształceniem medycznym w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu.
Kod CPV
85000000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
Harmonogram realizacji zamówienia
realizacja zamówienia w terminie 13.07.2019 - 31.12.2022
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wyższe wykształcenie medyczne
Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej zgodnie z odnośnymi przepisami.
Wiedza i doświadczenie
Wyższe wykształcenie medyczne
Warunki zmiany umowy
Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Oferenta. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
1. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów mających wpływ na realizację umowy.
2. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Oferenta.
3. zmiany terminu płatności.
4. aktualizację danych Oferenta i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
Warunki dokonania zmian:
1. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności,
2. strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, o czym informuje drugą stronę umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
kopia wpisu do ewidencji CEIDG lub KRS
kopia dyplomu lub prawa wykonywania zawodu potwierdzająca wyższe wykształcenie medyczne
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz w następujący sposób oceni oferty:
Sposób obliczania wartości punktowej dla kryterium „Cena”
1. Poszczególnym Oferentom zostaną przyznane punkty za zadeklarowaną cenę za 1 godzinę spotkań, obliczone według wzoru:W = (Cmin / Cof) x 100 pkt.
gdzie:
W - wartość punktowa dla kryterium „Cena”
Cmin - najniższa oferowana cena za 1 godzinę
Cof - cena oferty badanej
2. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena za 1 godzinę.
3. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Oferentowi w ocenie ww. kryterium wynosi 100 pkt.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza uzyskując najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Oferenta, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
Wykluczenia
I. informacje na temat zakresu wykluczenia Oferentów z udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Oferenci powiązani osobowo
lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferenta a oferentem, polegające w szczególności na:
i. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
ii. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
iii. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
iv. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
II. Oferent złoży oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym o którym mowa w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
III. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia.
Nazwa
ZIG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
39-400 Tarnobrzeg
podkarpackie
, Tarnobrzeg
Numer telefonu
+48158232403
NIP
8672160613
Tytuł projektu
Kolonoskopia - szansa na aktywne życie
Numer projektu
RPPK.07.06.00-18-0004/18-00