Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2/0031/2019

Data publikacji: 04.07.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 11-07-2019

Numer ogłoszenia

1193789

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul.Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 lipca 2019 r.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego nr projektu RPPM.06.02.02-22-0031/17.
4. Złożenie oferty polega na wypełnieniu załącznika nr 1 - część ofertowa, załącznika nr 2 - wykaz zrealizowanych usług oraz załącznika nr 3 - klauzula informacyjna RODO oraz przesłanie dokumentów na adres zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Stenka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

721046400

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 13 dni w sierpniu 2019 r. dla 50 uczestników i uczestniczek projektu i 5 osób kadry merytorycznej.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: lęborski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup usługi organizacji wypoczynku letniego dla 50 uczestników i uczestniczek projektu i 5 osób kadry merytorycznej.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 13 dni w sierpniu 2019 r. dla 50 uczestników i uczestniczek projektu i 5 osób kadry merytorycznej.

W ramach usługi przewidujemy następujące zadania:
1.Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku letniego nad morzem w obszarze leśnym, w odległości min. 20 kilometrów, a maksymalnie 50 km od Lęborka.
2.Zapewnienie pobytu w pokojach nie większych niż 8 osobowe spełniających obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, lub namiotach typu wojskowego 6-8 osobowych z wyposażeniem (komplet na osobę: kanadyjka / łóżko polowe, materac, 2 koce, półka namiotowa).
3.Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla całej grupy.
4.Zapewnienie miejsca przeznaczonego do kąpieli i opieki ratownika wodnego z odpowiednimi kwalifikacjami wodnymi lub dostęp do kąpieliska/miejsca wykorzystywanego do kąpieli wraz z wymaganymi prawem wyposażenia w odległości, max 2500 m od miejsca zakwaterowania.
5.Zapewnienie węzła sanitarnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
6. Na każde 20 uczestników i uczestniczek zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
7. Zapewnienie miejsca ogniskowego dla min. 30 osób na terenie obiektu.
8. Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych.
9. Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługa kuchni umożliwiające przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
10. Zapewnienie uczestnikom i uczestniczkom projektu udziału w pracach porządkowych związanych z przygotowywaniem posiłków np. dyżur na stołówce.
11. Zapewnienie 4 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwu daniowy obiad, podwieczorek, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu jest śniadanie.
12. Zapewnienie dodatkowej wody pitnej w butelkach 1,5 l dziennie na osobę.
13. Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku wyżywienia dla wszystkich uczestników w postaci - kiełbaski, pieczywo, sosy (na ognisko).
14. Zapewnienie suchego prowiantu w przypadku zajęć programowych realizowanych poza terenem wypoczynku.
15. Zapewnienie programu kulturalno-turystycznego w szczególności:
1) Jednodniowy spływ kajakowy dla 2 grup (każda grupa będzie liczyła min. 23 osoby), spływ powinien trwać min. 3 godziny, a maksymalnie 9 godzin.
16. Wykonawca zapewni w ramach programu materiały papierniczo-biurowe w tym:
1) Komplet tuszy do drukarki HP Deskjet Ink Advantage 5275 – 2 szt.;
2) Min. 5 ryz papieru białego;
3) Min. 2 ryzy papierku kolorowego (mix. Kolorów);
4) Kredki ołówkowe min. 12 kolorów – 10 opakowań;
5) Taśma klejąca – 3 szt.;
6) Farby plakatowe min. 10 kolorów – 5 szt.;
7) Markery kolorowe – 15 szt.;
8) Klej w sztyfcie – 5 szt. ;
9) Balony kolorowe - 200 szt. ;
10) Flamastry – 5 opakowań;
17. Wykonawca zapewni uczestnikom i opiekunom koszulki bawełniane z nadrukiem przekazanym przez Zamawiającego (3 miejsca nadruku), dokładne rozmiary koszulek zostanę podane do 1 sierpnia 2019 r.
18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przekazanymi wzorami.

Kod CPV

63500000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul.Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 lipca 2019 r.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Załączniki

Brak załączników

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi zgodne z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 50 dzieci i/ lub młodzieży,

Potencjał techniczny

Wykonawca zapewni, że obiekt posiada zgodę Państwowej Straży Pożarnej na zakwaterowanie dzieci i młodzieży, pion kuchenno-stołówkowy został dopuszczony do organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży zgodnie z przepisami prawa w zakresie organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca zapewni, że personel realizujący usługę spełnia następujące wymogi:
a) Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym
b) Nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.
Dodatkowo kadra wychowawcza posiada uprawnienia określone w rozporządzeniu MEN w zakresie organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy

Dodatkowe warunki

Nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z Wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Na etapie składania oferty wykonawca składa jedynie ofertę.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 70% cena oraz kryterium odległości od morza 15%, odległość od najbliższej wsi (definicja zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2003 r. o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych) 15%. Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów ( suma kryteriów C+M+W) uznana zostanie za najkorzystniejszą.

A. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C= (Cmin / C0 ) x 70
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę za pobyt jednej osoby za 13 dni.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 70.

B. Opis sposobu obliczania kryterium odległość miejsca zakwaterowania od morza liczona w metrach w linii prostej.
Punkty przyznawane za kryterium odległość miejsca zakwaterowania od morza będą naliczone według następującego wzoru:
M= (M0 / Mmim ) x 15
M – ilość punktów przyznana danej ofercie
Mmin–najkrótsza odległość liczona w metrach w linii prostej spośród ważnych ofert
M0 – odległość miejsca zakwaterowania od morza liczona w metrach w linii prostej oferty rozpatrywanej
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w odległość miejsca zakwaterowania od morza wynosi 15.

C. Opis sposobu obliczania kryterium odległość miejsca zakwaterowania od wsi liczona w kilometrach w linii prostej.
Punkty przyznawane kryterium odległość miejsca zakwaterowania od wsi liczona w kilometrach w linii prostej będą naliczone według następującego wzoru:
W= (W0 / Wmax ) x 15
W – ilość punktów przyznana danej ofercie
Wmax–najdłuższa odległość liczona w kilometrach w linii prostej spośród ważnych ofert
W0 – odległość miejsca zakwaterowania od wsi liczona w kilometrach w linii prostej oferty rozpatrywanej
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w odległość miejsca zakwaterowania od wsi liczona w kilometrach w linii prostej wynosi 15.
Obliczenia dla kryterium cena, odległość od morza oraz odległość od wsi, będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

D. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. D:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA

Adres

Za Murami 2-10

80-823 Gdańsk

pomorskie , Gdańsk

Numer telefonu

583011327

Fax

brak

NIP

5832969085

Tytuł projektu

Otwieramy horyzonty! Rozwój usług społecznych na rzecz dziecka i rodziny w powiecie lęborskim poprzez uruchomienie placówki wsparcia dziennego typu podwórkowego

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0031/17-01
Liczba wyświetleń: 561